Citat:
Ursprungligen postat av
Septemberflicka
Så klart du tycker eftersom du har absolut noll insikt i ämnet du diskuterar, dvs LVU men det är uppenbart att du lider av total okunskap även gällande global samhällsorientering och demografi.
Jag har 100% insyn eftersom jag har ögon att läsa med och jag är väl bevandrad i svensk lagstiftning angående lögner i offentliga utredningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Septemberflicka
I övrigt har du redan diskuterat detta och du har redan fått svar, vid flera tillfällen.
Du är inte expert på något sätt. Om möjligt är du en socionom på någon myndighet som är van att få leva rövare och skada människor och barn i din framfart.
Citat:
Ursprungligen postat av
Septemberflicka
Om du undrar varför du inte minns det så är svaret:
Ni har frågor
Ni ställer frågorna
Ni får svar
Ni gillar inte svaren
Ni säger att ni inte har fått svar
Ni ställer om samma frågor
Vad fan snackar du om? Jag behöver inte fråga dig om saker jag redan vet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Septemberflicka
Utifrån den grad av myndighetsförakt och paranoia du demonstrerar i tråden så tror jag inte den här frågan grundas hos dina "vänner".
"Tror" ja. Det är er expertis som socionomer. Sitta och tro saker dagarna i ända och skvallra. 85% kvinnor på soc kan inte ha fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Septemberflicka
Jag tror snarare din involvering är mer personlig.
"Tror" igen. Du sitter och tror och spekulerar. Gör du det i din myndighetsutövning hör du hemma i finkan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Septemberflicka
Skaffa inte barn, du visar upp personliga drag som är typiska bland personer som med all rätt får problem med myndigheter.
Jag skaffar precis så många barn jag vill. Det har inte du med att göra. Du känner inte mig och du har ingen aning om vad jag vet och har för insyn i utredningarna jag läst.