2024-08-21, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myzkoppen
Det är sant det du skriver. Men nån måste ju veta vem som är häktad, något namn måste ju finnas?
Förstår inte hur ni fått för er att M@rdan har varit någon slags ”ledare” han var avdankad sen flera år tbx, blev orelevant ungefär samtidigt som han blev skjuten av Soldaten för flera år sedan. Ang vem som är häktad så vet alla redan vem det är, som jag skrev innan så är detta en intern uppgörelse
Citera
2024-08-21, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naacashrunge3334
Förstår inte hur ni fått för er att M@rdan har varit någon slags ”ledare” han var avdankad sen flera år tbx, blev orelevant ungefär samtidigt som han blev skjuten av Soldaten för flera år sedan. Ang vem som är häktad så vet alla redan vem det är, som jag skrev innan så är detta en intern uppgörelse

Komiskt ändå att ”alla” vet vem det är och ”alla” vet vad det handlar om men ingen lägger ut något här. Det brukar vanligtvis betyda att folk snackar ren dynga.
Citera
2024-08-21, 20:06
Medlem
Antagligen så vet inte ”alla” vem som är häktad då frågan om namn vem som är häktad misstänkt för detta är? Om du nu vet så varför kan du inte tala ur skägget och säga namn då???
Citera
2024-08-21, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myzkoppen
Antagligen så vet inte ”alla” vem som är häktad då frågan om namn vem som är häktad misstänkt för detta är? Om du nu vet så varför kan du inte tala ur skägget och säga namn då???

För att han egentligen inte ens vet.
Citera
2024-08-21, 20:20
Medlem
Precis.
Citera
2024-08-21, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZoderOmZoder
För att han egentligen inte ens vet.
Vill inte outa någon hur som helst här bara för att ni är helt oinsatta och inte har koll på något, personen ifråga satt nyligen av ett straff för bl.a grovt narkotikabrott. Droger som inte heller tillhörde honom egentligen. Det borde räcka för att person med något i huvudet kan räkna ut resten själv.
Citera
2024-08-21, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naacashrunge3334
Vill inte outa någon hur som helst här bara för att ni är helt oinsatta och inte har koll på något, personen ifråga satt nyligen av ett straff för bl.a grovt narkotikabrott. Droger som inte heller tillhörde honom egentligen. Det borde räcka för att person med något i huvudet kan räkna ut resten själv.

Första gången på Flashback?
Citera
2024-08-22, 10:39
Medlem
Någon som har den här dödslistan?

https://corren.se/nyheter/linkoping/artikel/lokal-dodslista-sprids-14-linkopingsbor-pekas-ut-som-maltavlor/lq4ged1r
Citera
2024-08-22, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4m4nd4
Ja, jag tycker att man behöver veta mer. Jag är så långt ifrån den kriminella världen! Jag är nyfiken samtidigt som jag är rädd över den utveckling som skett de senaste åren. På din text så låter det som att du inte bryr dig speciellt mycket om vad som händer.

Jag har läst igenom hela tråden och om någon kan besvara mina frågor, eller rätta mig där jag har fel, så skulle jag uppskatta det väldigt mycket. Berätta för mig där jag har fel och förklara gärna. Denna tråd behöver ett förtydligande känner jag. Speciellt över vem som styr vilket område och hur dessa är i konflikt.

- Skäggetorp styrs av X-team (Bandidos)

- Berga styrs av Berganärverket där trådens huvudperson var ledare och hans familj (klan) styr.

- Lambohov har något gäng som inte kallas för något speciellt.

- Skäggetorp och Ryd styrs av typ samma personer.

- Det upprepas olika namn i tråden men det är oklart vad namnet tillhör för falang/grupp/klan/gäng/blablabla.

- BO har varit involverat i väldigt mycket som hänt runt om i staden de senaste åren.

Jag skulle vilja se en åtminstone någorlunda objektiv sammanfattning av vad som pågår i staden.

Jag, och säkert någon, några, många fler vill se någon form av sammanställning kring vad tusan som händer

Haha du måste vara polis undercover
Citera
2024-08-22, 11:24
Medlem
Någon som har listan?
Citera
2024-08-22, 20:16
Medlem
Känner att någon borde ha listan eftersom det stod ”sprids på sociala medier”….?
Citera
2024-08-22, 22:23
Medlem
4m4nd4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HidetoshiNakata
Haha du måste vara polis undercover

Ja, såklart. Där fick du mig! Attans!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto