2024-08-21, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Det är väl enklare att rabbla upp ärkesvinen, vilka är Rask, Anjo och Jocke, och de fåtals mindre kanalerna som slickar deras röv. Det är väl bara dem som äcklar sig mot andra?

Resten av youtube är det inget större fel på.
Så med det sagt blir det betydligt fler än 1.

Njaa… finns betydligt fler äckliga.
De stora som jag inte anser är problem med är såna som Mauri, JLC, iwantbecool osv.
Men dessa drama kanaler kan lika gärna försvinna då personen bakom är det oftast fel på.
Citera
2024-08-21, 11:42
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Ahhh okej. Det med Verz minns jag.
Han om någon är den enda Svensk youtuber som var genuin. Kan nån ens nämna 1 till?

Ingen offerkofta nånsin, körde sitt race osv. Tröttnade och raderade kontot. Synd att han litade på andra youtubers. Inte bara Anjo men alla svenska youtubers förutom ett par stycken då
ja, jag gillade verz.
om man kollar på hur dem flesta på youtube är så måste man nog vara en speciell typ av människa för att palla den miljön, attackera folks utseende, attackera andra youtubers barn, inte prioritera sina egna barn, använda sina barn för att hålla sin kanal relevant, drama, slåss och bråka, helt enkelt göra saker som normala människor aldrig skulle göra.
Det känns som många av dessa youtubers om och om igen går över gränser som en normal människa inte skulle göra.
Citera
2024-08-21, 12:05
Medlem
Chloe är så sjukt lik sin farfar
Citera
2024-08-21, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Du pratar inte om kontot både L och C skapade men inte lagt ut något då?
Jo möjligvis var det så, hörde bara att det skulle finnas ett Onlyfans konto
Citera
2024-08-21, 14:30
Medlem
Dopys avatar
Tidigare påstod användare att chrippa sagt att han skulle ha 500 000 kr för att slåss emot Rask eller Anjo.
Nu påstår Rask att det var fighten mot Leonidas som Chrippa krävde 500 000 kr.

Önskar folk bara visste vart man kunde hitta kommentaren och läsa själv vad det handlade om, så slipper man att folk sitter och påstår massa olika saker.
Citera
2024-08-21, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Tidigare påstod användare att chrippa sagt att han skulle ha 500 000 kr för att slåss emot Rask eller Anjo.
Nu påstår Rask att det var fighten mot Leonidas som Chrippa krävde 500 000 kr.

Önskar folk bara visste vart man kunde hitta kommentaren och läsa själv vad det handlade om, så slipper man att folk sitter och påstår massa olika saker.
Det var mot Leonidas han ville ha det ja. Inte sett någon skriva något annat, men jag följer inte detta slaviskt. Det var i en kommentar han skrev på Leonidas inlägg. Det var en IG story har jag för mig och den försvinner ju efter 24h.
Citera
2024-08-21, 15:05
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Det var mot Leonidas han ville ha det ja. Det var i en kommentar han skrev på Leonidas inlägg. Det var en IG story har jag för mig och den försvinner ju efter 24h.
Var det inte flera veckor sedan Leonidas utmanade Chrippa? Varför tas det upp nu?
Då tror ju folk det handlar om fajten med Anjo och rask?

Nej vad är problemet delade en kommentar där chrippa begärde 500 00 kr, men det framgick inte för vad.
Citera
2024-08-21, 15:21
Medlem
Citat:
Var det inte flera veckor sedan Leonidas utmanade Chrippa? Varför tas det upp nu?
Då tror ju folk det handlar om fajten med Anjo och rask?

Nej vad är problemet delade en kommentar där chrippa begärde 500 00 kr, men det framgick inte för vad.
Folk Verkar tro väldigt mycket i den här tråden. Ta reda på fakta är sekundärt.

Tog mig en googling på 3 sekunder att ta fram källan, varsågod.

https://www.instagram.com/p/C-vC7BpIAp3/

5 dagar sen.
Senast redigerad av toonajnwan 2024-08-21 kl. 15:24.
Citera
2024-08-21, 15:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det var mot Leonidas han ville ha det ja. Inte sett någon skriva något annat, men jag följer inte detta slaviskt. Det var i en kommentar han skrev på Leonidas inlägg. Det var en IG story har jag för mig och den försvinner ju efter 24h.
Uret och mumsan hävdade att det hade legat i hans insta gällande fighten mot Anjo och Rask.
Det har den inte gjort - och det klistrade inlägget hos den tomten - minne inte namnet - skulle bekräfta det.

Det stämde alltså INTE eftersom 500K gällde Leonidas och inte skumbjörnarna.
Citera
2024-08-21, 16:13
Medlem
Dopys avatar
Citat:

5 dagar sen.
Inte 5 dagar, nu tvingade du mig att kolla upp det, utmaningen verkar ha kommit för 5 månader sen
Inlägget nedans postades 2024-03-17, 17:48
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
Chrippa fegar ur mot fighten med Leonidas haha!

https://pic8.co/sh/44t9vJ.png

Min poäng var dock att det var längesen Leonidas utmanade Chrippa, så varför tas dessa 500 000 upp nu i samband med att chrippa utmanat Anjo och Rask?

Tillägg: nu uppstår nya frågor.
Leonidas utmanade Chrippa för över 5 månader sen. Chrippa tackade nej till fajten, har dem fortsatt tjata på Chrippa om fajten i 5 månader?
Slogs Leonidas mot någon annan som han sa att han skulle göra?
Senast redigerad av Dopy 2024-08-21 kl. 16:21.
Citera
2024-08-21, 16:27
Medlem
Dopys avatar
Citat:

5 dagar sen.
Har du även källan vart jag kan läsa meddelandet där chrippa skriver att han vill ha 500 000 kr? Eller står den kommentaren under inlägget du länkade?
Citera
2024-08-21, 16:28
Medlem
Citat:
Har du även källan vart jag kan läsa meddelandet där chrippa skriver att han vill ha 500 000 kr? Eller står den kommentaren under inlägget du länkade?
Det står i kommentarerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in