2024-08-21, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redivivus
Jag tycker vi skall vara flera som skall ligga på och få fram ett ställningstagande från dem, på KTH. Är det så att de vägrar agera på något kännbart vis offentligen, ja då får de räkna med att få besk kritik. #464
Låter som en bra ide.
Citera
2024-08-21, 13:26
Medlem
Citat:
Den där motbjudande existensen #467 är det bra att det hålls lite extra koll på

Patrik ser så färdig ut och låter så trött på skiten när han pratar om den gäddan
Citera
2024-08-21, 13:32
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Patrik ser så färdig ut med allting när han pratar om den gäddan
LOL. Alltså den där muppen #467 är så ofattbart extrem på alla områden så det är svårt att fatta vilken sten helvetet har krypit fram ifrån. Jag undrar fortfarande hur han med sin lilla datorfixar firma och hans Handlarn-praktikant till fruga får det att gå ihop. Är det månne hans farsa som står för fiolerna? Smårisk för OT här, men den här bisarre figuren är det kul att titta lite närmare på, tycker jag. Låt stora luppen ligga kvar länge på den.
Citera
2024-08-21, 13:35
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
352. Mannen i Norberg. Jag har sett honom 2ggr i en spel och tobaksbutik i Sala dom senaste dagarna. Jag hörde samtalet inne i spelrummet och han planerar att flytta till Sala. Om det han sa stämmer vill säga.
Den mannen #352 och tala sanning. Inte den mest stabila kombinationen. Var det ingen som talade om dumpen med honom?
Citera
2024-08-21, 13:37
Medlem
Citat:
LOL. Alltså den där muppen #467 är så ofattbart extrem på alla områden så det är svårt att fatta vilken sten helvetet har krypit fram ifrån. Jag undrar fortfarande hur han med sin lilla datorfixar firma och hans Handlarn-praktikant till fruga får det att gå ihop. Är det månne hans farsa som står för fiolerna? Smårisk för OT här, men den här bisarre figuren är det kul att titta lite närmare på, tycker jag. Låt stora luppen ligga kvar länge på den.

Det är som en hybrid av alla de äckligaste gäddpersonligheterna. Mår dåligt för kissens skull. Hoppas den kan ges till en riktig människa
Citera
2024-08-21, 13:38
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Det är som en hybrid av alla de äckligaste gäddpersonligheterna. Mår dåligt för kissens skull. Hoppas den kan adopteras till en riktig människa
Kattstackaren kan vara i allvarlig fara! Det där monstret 467 vet vad man aldrig vad han kan ta sig till.
Citera
2024-08-21, 13:39
Medlem
Citat:
Kattstackaren kan vara i allvarlig fara! Det där monstret 467 vet vad man aldrig vad han kan ta sig till.

Ja. Vart fan är PETA liksom
Citera
2024-08-21, 13:43
Medlem
Söker en konfrontation där gubben sitter i en permobil och Dumpen blurrar hans fejs. Osäker på ort. Vill minnas att Dumpen var oerhört skitnödiga pga hans funktionsnedsättning men idag tas ingen sån hänsyn.

Någon vänlig själ som kan länka? Tack på förhand.
Citera
2024-08-21, 13:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Söker en konfrontation där gubben sitter i en permobil och Dumpen blurrar hans fejs. Osäker på ort. Vill minnas att Dumpen var oerhört skitnödiga pga hans funktionsnedsättning men idag tas ingen sån hänsyn.

Någon vänlig själ som kan länka? Tack på förhand.
https://dumpen.se/2022/05/24/mannen-som-erkande-valdtakt-napp-103/
Citera
2024-08-21, 14:11
Avslutad
Citat:

Vi har ingen aning om vems hans släktingar är eller om han har ärvt en del pengar. Hans föräldrar kan ha avlidit alternativt så har ngn mor och far-föräldrar, faster eller farbror suttit på några miljoner i tillgångar och testamenterat dessa, bortsett från laglotten, till honom. Han känns iof inte som ngn arvtagare, förvisso.
Citera
2024-08-21, 14:13
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Jag tycker vi skall vara flera som skall ligga på och få fram ett ställningstagande från dem, på KTH. Är det så att de vägrar agera på något kännbart vis offentligen, ja då får de räkna med att få besk kritik. #464
Ja, vad är det för jävla dumheter att tro att man kan undvika att komma med ett uttalande utan att det kommer få konsekvenser. Det blir ett mejl i veckan tills det händer något. Förslag på mejllista kommer här. Nu kör vi!

Universitetsstyrelsen

rektor at kth.se
ledningskansliet at kth.se

Institutionen för elektronik

Prefekt:
edin at kth.se

Avdelningschefer:
brunsell at kth.se
tomask at kth.se
gunta at kth.se
kullen at kth.se
larsno at kth.se
mnorgren at kth.se
bellman at kth.se
Senast redigerad av HassanVonEssen 2024-08-21 kl. 14:24.
Citera
2024-08-21, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
https://dumpen.se/2022/05/24/mannen-som-erkande-valdtakt-napp-103/

Tack du är fenomenal på att hosta upp uthängningar. Tur för gubben att han inte torskade idag för nu hade han inte fått nyllet dolt. Han var väl lite testballong.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in