Citat:
Ursprungligen postat av
Gubba-Klubba50
Fia gör rätt när hon säger till sina barn att inte lyssna på socialtjänsten. Barn efter barn berättar om hur illa socialtjänsten behandlar dem. Hur socialtjänsten skadat deras självkänsla och förstört hela deras liv. Men som alla andra socialhandläggare struntar du i det barnen berättar. För din sekt socialtjänsten är viktigast. Hur sjukt är inte det.
Barn efter barn berättar att socialtjänsten räddat deras liv, men Fia blockar bara dessa barn för hennes sekt FU är viktigast, hur sjukt är inte det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gubba-Klubba50
Socialtjänsten har ju anmält Fia falskt till polisen över 100 gånger. Fia har all rätt att spela in, de som bryter mot lagen är ju socialtjänsten. Men din sekt ska skyddas eller hur?
Hur vet Fia att hon inte får spela in, hon har ju inte fått ett svar från dem på 4 år enligt henne själv, det går ju inte ihop alls.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gubba-Klubba50
Socialtjänsten påstår att Fia spelat in. Som pedofilskyddare från socialtjänsten måste du förstå att kvinnor som anmäler pedofili alltid förlorat vårdnaden. Men det vet du redan då du skyddar pedofiler.
Låter snarare att det som dessa kvinnor har gemensamt är att de tror de ska vinna ensam vårdnad om de anklagar den andre föräldern för sexuella övergrepp och att det sen misslyckas, och att de inte förstår att släpa barn till massa undersökningar och polisförhör i sig också är ett övergrepp mot barnen.
Jag skyddar inga pedofiler, jag påpekar bara att båda föräldrarna har anklagat varandra för detta, jag kan inte veta vem som är skyldig och det kan inte du, och inte socialtjänsten heller, vilket de påpekar i domen, att barnen blivit utsatta för något är dock helt tydligt, något som föräldrarna själva inte ens förnekar, och således är det väl självklart att barnen måste bort från en sådan miljö.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gubba-Klubba50
Sulle som du fått svar på har berättat om domen. Hur styvpappan slagit hans två pojkar vilket han har spelat upp i live. Den domare som dömde Sulle är samma domare som tog vårdnaden, alltså partisk med mamman. Hade Sulle varit pedofil hade du i och för sig skyddat honom eller hur?
Du menar samma Sulle som ljuger dagarna i ända, som påstår att soc tagit hans barn, när de bor hos sin mamma och inte ens har LVU. Sulle vart dömd för att han själv erkände brottet han vart åtalad för, spelar väö ingen roll vad det är för domare när han själv erkänner brottet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gubba-Klubba50
Fia är anklagad att hon anmält pedofili, kan du inte läsa? Kan du bara heja på pedofiler?
Jag kan läsa, men just den här meningen är total grammatisk katastrof.
Vem är pedofilen jag har hejat på? Det jag sagt och repeterar nu är att båda föräldrarna anklagar varandra för detta, någon av dem ljuger, jag vet inte vem av dem som ljuger och det vet inte du heller.
Sanningen kommer vi nog aldrig få reda på, och Fia kommer aldrig publicera utredningen i sin helhet (undrar varför)
Synd att den ansvarige inte blir dömd tycker jag, men bra att barnen kom bort från en sådan skadlig miljö.