2024-08-21, 08:55
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubba-Klubba50
Hon har aldrig hotat barn. Du hotar dina egna barn. Undra vad du mer gör mot dina barn

Är känslomässigt tillgänglig för dem, sätter deras behov framför mina egna, älskar dem, håller dem utanför eventuella personliga konflikter.
2024-08-21, 08:55
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Håna, trakassera och lägga sig saker hen inte ha att göra med. Det är er soc-fans melodi. Det finns bara ett rättmätigt straff för er och det är att råka ut för precis samma sak själva.

1. Ja definitivt kommer vi göra det. Precis som du inte har något med detta att göra. Jävla retard.

2. Ja vi är fullt medvetna om att du är pedofil, barnmisshandlare,barnmördar-försvarare och rättshaverist. Samt en, utan tvivel, vidrig människa som önskar andra ont, som du samtidigt påstår dig vilja föräldrar ska slippa. Där användares barn ska drivas till självmord mm. Du är äcklig och patetisk.

PS. Fia kommer inte ligga med dig.
Pss. Jag tar tillbaka mitt påstående. Är faktiskt inte helt omöjligt att hon går i säng med dig också, hon låg trots allt med en tunnelbanepundare och ligger med en gazauteliggare nu. Go for it Kurt. You can do it.
Senast redigerad av Nariiouh 2024-08-21 kl. 09:05.
2024-08-21, 09:04
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
1. Ja definitivt kommer vi göra det. Precis som du inte har något med detta att göra. Jävla retard.

2. Ja vi är fullt medvetna om att du är pedofil, barnmisshandlare,barnmördar-försvarare och rättshaverist. Samt en, utan tvivel, vidrig människa som önskar andra ont, som du samtidigt påstår dig vilja föräldrar ska slippa. Där användares barn ska drivas till självmord mm. Du är äcklig och patetisk.

PS. Fia kommer inte ligga med dig.
Användares barn ska drivas till självmord? Vad har du nu rökt? Andas du in röken från din sambo nu? Socialtjänstens behandling leder absolut till självmord. Både för föräldrar och även barn.

Du anklagar även mig falskt för att vara saker jag inte är och ställer egna godtyckliga diagnoser för att jag inte delar dina sjuka åsikter.

Dröm vidare och hoppas att du själv råkar ut för soc själv så att du lär dig den hårda vägen vad som är fel med dagens system, för det här är ett allvarligt fel som Fia belyser. Om än på ett icke konventionellt och konstruktivt sätt.
2024-08-21, 09:05
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Användares barn ska drivas till självmord? Vad har du nu rökt? Andas du in röken från din sambo nu? Socialtjänstens behandling leder absolut till självmord. Både för föräldrar och även barn.

Du anklagar även mig falskt för att vara saker jag inte är och ställer egna godtyckliga diagnoser för att jag inte delar dina sjuka åsikter.

Dröm vidare och hoppas att du själv råkar ut för soc själv så att du lär dig den hårda vägen vad som är fel med dagens system, för det här är ett allvarligt fel som Fia belyser. Om än på ett icke konventionellt och konstruktivt sätt.

nämen?
2024-08-21, 09:06
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Det gör hon visst, när hon uppmanar barn att inte söka hjälp hos socialtjänsten för då kommer massa hemskheter hända.

Vilket är helt sant i alldeles för många fall. Hon säger precis som det är. Det kan vara farligt att söka hjälp hos soc. Livsfarligt tillochmed.
2024-08-21, 09:07
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:

Nej Kurt. Skillnaden är att du har skrivit dessa saker och det är lätt att referera till dom.
Precis som vajervejaren bla gjort.

Att förneka något som finns svart på vitt här på forumet är bara efterblivet.
2024-08-21, 09:08
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
nämen?

Klipp och klistra och få hop en helt annan historia. bra att du markerade texten. Precis så här gör nämligen socialsekreterarna i sina utredningar. Visst är du egentligen socionom?
2024-08-21, 09:09
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Nej Kurt. Skillnaden är att du har skrivit dessa saker och det är lätt att referera till dom.
Precis som vajervejaren bla gjort.

Att förneka något som finns svart på vitt här på forumet är bara efterblivet.

Jag förnekar manipulerad information från alla er soc-fans.
2024-08-21, 09:12
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Klipp och klistra och få hop en helt annan historia. bra att du markerade texten. Precis så här gör nämligen socialsekreterarna i sina utredningar. Visst är du egentligen socionom?

Jag har citerat hela ditt inlägg ord för ord, inget är klippt eller klistrat, det framgår extremt tydligt att du sagt exakt det som påpekats. Svart på vitt, går inte att förneka, vidrigt beteende.
2024-08-21, 09:13
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Jag har citerat hela ditt inlägg ord för ord, inget är klippt eller klistrat, det framgår extremt tydligt att du sagt exakt det som påpekats. Svart på vitt, går inte att förneka, vidrigt beteende.

Soc beteende är vidrigt och det leder till självmord, vilket var precis min poäng. Problemet är att ni inte förstår det. Enda sättet för er att lära er det är att råka ut för soc själv och att era egna barn ligger i potten.

jag önskar ingen att drabbas av detta och därför lyfter jag frågan. Men ni verkar vilja se både barn och föräldrar lida. Frågan är varför?
2024-08-21, 09:16
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Soc beteende är vidrigt och det leder till självmord, vilket var precis min poäng. Problemet är att ni inte förstår det. Enda sättet för er att lära er det är att råka ut för soc själv och att era egna barn ligger i potten.

jag önskar ingen att drabbas av detta och därför lyfter jag frågan. Men ni verkar vilja se både barn och föräldrar lida. Frågan är varför?

Citat:
Dröm vidare och hoppas att du själv råkar ut för soc själv så att du lär dig den hårda vägen vad som är fel med dagens system

Gör du ju visst.
2024-08-21, 09:20
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Gör du ju visst.

Ja alla soc-fans förtjänar att åtminstone hotas med LVU och att ni sätter er in i era egna utredningar så kommer ni precis som många andra kritiker att förstå vad som är fel och sluta trakassera föräldrar som kämpar mot denna myndighet, som i många fall håller deras barn på rent godtycke.

Men risk för självmord kan väl inte föreligga ni som anser att soc är så goda? Det kan du ju inte dra så stora växlar på med andra ord.

Du märker ord för att dra helt galna slutsatser istället för att ta reda på fakta om hur det faktiskt går till när socialtjänsten gör barnutredningar och hur det brister, samt vad det får för konsekvenser när det brister för barnen och deras föräldrar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in