2024-08-21, 08:32
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gubba-Klubba50
Vad försöker du säga med din kommentar? Mannen som skyddar missbrukare

Att Fia var en missbrukares personliga knulldocka? Såpass att hon tillåter sig bli gravid 2 gånger med samma missbrukare.
Vad mer finns det att säga?

Inte friskt nånstans. Varken beteendet då eller beteendet nu.

Heja Malin på EÅV.

Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Jag har redan lämnat Fia i fred. Följer inte henne på TikTok och tittar aldrig på lives . Frågan är klarar du/ni av att lämna Fia ifred?

Ni sitter här hela dagarna och är helt besatta av henne.

Nej vi klarar inte av det och har inga planer på att sluta.

Nä, och eftersom du inte gör något av ovanstående kan du lämna denna tråd och Fia ifred.
2024-08-21, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Ptja du står utomhus och nedvärderar den ena och den andra. Stalkar. Skriker.

”Kämpar för sina barn” ren komedi. Noll självinsikt på alla punkter.

Lägg in dig.

Min långa relation med missbrukare? 😂😂
Fia knullar en, vad hon själv beskriver, grov missbrukare. Inte en, utan två gånger. Får två tjackungar och sen ska du yttra dig om vad detta konto har för tidigare posts.

Du är verkligen besatt av att stalka människor. Hur mycket av din vakna tid lägger du ned på onödig research om människor runt dig? Sjukligt beteende. Kanske är en del av att vara i klimakteriet.

Fia till skillnad från dig försökte hitta vägar, vände sig till vården för att hjälpa pappan. Det kanske va utsiktslöst. Du stannade i en missbruksrelation i flera år, kanske fortfarande och din väg va att klaga om det på flashback och börja arbeta på lågstadiet.
2024-08-21, 08:37
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Om alla följde Fias exempel skulle socialtjänsten inte kunna fortsätta. Fia och Sulle håller ämnet kring socialtjänstens maktmissbruk levande och öppnar upp för många fler att våga.
Japp och om alla föräldrar som drabbats bestämmer sig för att begära ut allt material de har rätt till och lämna över det till en granskande journalist som brinner för ämnet. Oj vad smuts det finns gömt som skulle komma fram.

Vad man ska komma ihåg är att det är föräldrarna som till stor del äger materialet som är bakom soc sekretess. De äger den inte. Så fort föräldrar som drabbats kommer på detta och vågar lyfta frågan så kan det bli ändring på detta haveri.

Citat:
Jag anser att det är riktigt vidrigt hur många som kritiserar vad de gör. De säger ständigt hur jobbigt det är. De får otroligt mycket skit. Bara titta på denna tråd av sjuka kommentarer av stalkers och farliga individer som mår bra av att trycka ner andra.

Ja det är stört hur man i ur och skur kan vara så faktaresistent och alltid ta myndigheters parti. Myndigheter är inte bättre än deras personal som jobbar där. Och i detta fall handlar det om personal med socionomutbildning. En riktig låtsasutbildning som inte ger några som helst djupare kunskaper om vare sig barn eller juridik och som dessutom verkar leda till någon form av hjärntvätt och svår rättshaverism i form av att aldrig kunna erkänna fel och brister i sitt eget arbete.
2024-08-21, 08:37
Medlem
Citat:
Jag har redan lämnat Fia i fred. Följer inte henne på TikTok och tittar aldrig på lives . Frågan är klarar du/ni av att lämna Fia ifred?

Ni sitter här hela dagarna och är helt besatta av henne.

Nej de klarar inte det. Deras liv är tråkigt och de har så mycket hat i sig. Deras familjer får säkerligen stå ut med mycket av Deras hat. En hotar sina barn. En är nedvärderande mot kvinnor, en jobbar på advokatfirma, en är politiker för vänsterpartiet och beslutar om att ta barn. En jobbar på lågstadiet och anmäler säkert frekvent föräldrar för han önskar bli fosterhem trots att han själv bor eller bott med en missbrukare i flera år.
2024-08-21, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Ne hon hotar mest andras barn.

Hon har aldrig hotat barn. Du hotar dina egna barn. Undra vad du mer gör mot dina barn
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Fia till skillnad från dig försökte hitta vägar, vände sig till vården för att hjälpa pappan. Det kanske va utsiktslöst. Du stannade i en missbruksrelation i flera år, kanske fortfarande och din väg va att klaga om det på flashback och börja arbeta på lågstadiet.

Nej jag har aldrig varit med en missbrukare och skulle inte få för mig att sjunka så lågt, är dessutom ingenjör men bra försök till att få reda på vem jag är.
Det är verkligen toppen av white trash stegen att knulla och gå in i en relation med en heroinist.

Ragga upp en random blatte på tunnelbanan likt Fia. (Och dessutom blivit gravid direkt). Är minst sagt omdömeslöst. Fatta att man utsätter sina två tjackungar för en sådan framtid. Mycket oroväckande beslut av en mamma.
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Att Fia var en missbrukares personliga knulldocka? Såpass att hon tillåter sig bli gravid 2 gånger med samma missbrukare.
Vad mer finns det att säga?
Vad som mer finns att säga är att du har inte med att göra vem Fia får barn med.

Citat:
Inte friskt nånstans. Varken beteendet då eller beteendet nu.
Står det i någon lagbok att det är olagligt att få barn med en missbrukare och att träffa hen i en tunnelbana?

Citat:
Nej vi klarar inte av det och har inga planer på att sluta.

Nä, och eftersom du inte gör något av ovanstående kan du lämna denna tråd och Fia ifred.

Så om jag lämnar Fia ifred som du säger (vilket är helt obegripligt) lämnar du då Fia ifred? Med tanke på hur länge du varit i denna tråd så finner jag det osannolikt.
2024-08-21, 08:46
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Här kommer argumenten från en barnhotande gissningsvis socionom som själv tar massa barn.
Har faktiskt redan berättat vad jag jobbar med tidigare i tråden.

Citat:
På vilket sätt menar du att Fia drar in barnen I en konflikt för hon kräver upprättelse av socialtjänsten?

När hon tillexempel talar direkt till sina barn och säger åt dem att inte lyssna på socialtjänsten.

Citat:
Vem förutom socialtjänsten skapar hon konflikt med och hur har socialtjänsten utfört sitt arbete professionellt när de vägrat möte, svara eller lyssna på henne i fyra år?

Jadu varenda myndighet hon är i kontakt med, varenda person som kommenterar något som helst som går emot hennes narrativ på tiktok.

De vägrar inte möte, de vilkorar mötet med att hon inte får spela in, vilket de hänvisat till relevant lagrum att kunna göra. Sen att Fia inte förstår lagar och resonemang är en annan femma.

Sen har de svarat henne massor av gånger, men Fia kan inte göra skillnad på svar och svar hon inte är nöjd med.

Men vi kan ju vända på det, om de aldrig svarat henne på fyra år, hur vet hon då att hon inte får spela in mötet hon blivit erbjuden? Det måste väl ändå ha kommit i ett svar eller hur?

Citat:
I samtliga domar står det att mamman har anmält pappan gällande sexuella övergrepp. En pappa som har flera sidor långt belastningsregister som missbrukar heroin och som utsatt Fia för våld. Fia har ju lagt upp Journal om våldet. Förminskar du det också?
Vad vet du om historien kring pedofili från pappan?

Vi kan inte veta, står ju ord mot ord, pappan anklagade Fia för det och Fia anklagade pappan.
Framgår även i domen att Fia försökt spela in sin unge och coachat honom till att säga saker om pappan.

Ja att Fia verkar ha någon pervers läggning för dömda män är ju uppenbart då hon bor med en.

I domen framgår även att Fia utsatt pappan för våld som polisen själva anmälde efter sett rivmärken på hans armar.

Vad vet du själv om historien kring pedofili från pappan? Fia har ju inte pratat om det, utan det som finns att tillgå är domarna som finns, och där står det helt enkelt att båda föräldrarna anklagar varandra för det.

Citat:
Skyddar du pedofiler som socialtjänsten?

Nope, de kanske båda är pedofiler, jag skyddar varken Fia eller pappan.
Vem anser du är pedofil i denna kontext, och vad baserar du det på?

Oavsett vem av föräldrarna som är orsaken till barnens icke åldersadekvata sexuella beteende så behöver barnen komma bort från den miljön, det förstår väl vem som helst.
2024-08-21, 08:47
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Hon har aldrig hotat barn. Du hotar dina egna barn. Undra vad du mer gör mot dina barn

Det gör hon visst, när hon uppmanar barn att inte söka hjälp hos socialtjänsten för då kommer massa hemskheter hända.
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Nej jag har aldrig varit med en missbrukare och skulle inte få för mig att sjunka så lågt, är dessutom ingenjör men bra försök till att få reda på vem jag är.
Det är verkligen toppen av white trash stegen att knulla och gå in i en relation med en heroinist.

Ragga upp en random blatte på tunnelbanan likt Fia. (Och dessutom blivit gravid direkt). Är minst sagt omdömeslöst. Fatta att man utsätter sina två tjackungar för en sådan framtid. Mycket oroväckande beslut av en mamma.

Håna, trakassera och lägga sig saker hen inte ha att göra med. Det är er soc-fans melodi. Det finns bara ett rättmätigt straff för er och det är att råka ut för precis samma sak själva. Och det värsta är att ni inte verkar känna till att det alltid finns en risk för det så länge ni har barn i eran närhet och att antingen ni själva eller någon ni känner drabbas.

Alla kan drabbas. Precis alla föräldrar, även om risken är låg så finns den där för alla som har barn.
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Vad som mer finns att säga är att du har inte med att göra vem Fia får barn med.

Står det i någon lagbok att det är olagligt att få barn med en missbrukare och att träffa hen i en tunnelbana?

Nej jag har inget med det att göra, vill hon va en slampa som är lätt att få i säng får hon väl vara det? Snart knullar hon väl uteliggare. Jag bara konstaterade att det är omdömeslöst.
Vi ser resultatet av hennes väl (eller inte) genomtänkta beslut, och det är inte något soc bäddat för om vi säger så.

Citat:
Så om jag lämnar Fia ifred som du säger (vilket är helt obegripligt) lämnar du då Fia ifred? Med tanke på hur länge du varit i denna tråd så finner jag det osannolikt.

Nej jag lämnar inte Fia ifred. För jag förstår syftet med denna tråd. Vilket du själv sagt att du inte gör.

Jag sitter tex inte i din skvallertråd och frågar varför personer i tråden tycker det är underhållande.

Så ja, lämna tråden och Fia ifred. Tycker du gjort det ganska tydligt nu att du inte förstår syftet med tråden och inte planerar vara delaktig på korrekt sätt.
2024-08-21, 08:52
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
En är nedvärderande mot kvinnor.

Precis som Fia och Kurt-sune då haha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem