2024-08-20, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Turbaa
Ja han är ett riktigt psykfall, fantiserar om sina bekantas barn mm mm.

Relationen med släkt och vänner lär va minst sagt sval framöver.
Han hade väl taffsat på kompisen dotter i traktorn också.
Åh smygfotat dom vid nå midsommarfirande.. lär ha stulit trosor också.
Citera
2024-08-20, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Det är en mycket intressant fråga du ställer!
Undrar hur många fruar som läser vad maken skrivit till barnet.

Jag känner en vars man konfronterades för drygt ett halvår sedan. Hon har inte orkat läst loggarna. Han var en av de värre som konfronterats av dumpen dock.
Citera
2024-08-20, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mortill2
Jag känner en vars man konfronterades för drygt ett halvår sedan. Hon har inte orkat läst loggarna. Han var en av de värre som konfronterats av dumpen dock.
Man får ju ängsligt hoppas att hon brutit iaf?🥹
Citera
2024-08-20, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppsalaMILF
#467 Rasmus-katt
Den konfrontationen alltså! *Hjärta* den hade så otroligt mycket mer att ge.
Jävla narcissistiskt arsle den där päronformade jäveln alltså. Viftar och pekar å är allmänt dryg i sättet.
Ringar i öronen som en bög, skitful husfärg, elbil, svettig tshirt, KATTÄGARE..
467 besitter så väldigt många handikapp i livets hårda skola att det är ren lyteskomik.

Jag vill veta hur hans senaste dagar sett ut.. ge mig mer!!

#467 Ja. Hur går det för hans advokat och kommunikationen med Dumpen, vad sägs? 🤔
Citera
2024-08-20, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Dessutom så pass äckliga att (förhoppningsvis) de flesta barn springer åt motsatt håll vid blotta anblicken. Tänker på såna som bandtraktorn. Min dotter hade åtminstone sprungit åt motsatt håll och skrikit hejvilt

#468 är ju inte heller nån skönhet, även om bandtraktorn tar priset. Lite intressant är att gubben #468 faktiskt inte tog vidriga selfies i grodperspektiv, utan körde bilder med filter Karln hade ju gjort sig helt slät i fejset, enda gången hans schletna anlete avslöjades var förstås vid lajvbilden.
Citera
2024-08-20, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#467 Ja. Hur går det för hans advokat och kommunikationen med Dumpen, vad sägs? 🤔
Han har inte hört av sig, enligt kvällens Dumpen-podd.

https://open.spotify.com/episode/7HQcxd7JtkBbxPV5tKYkkM
Citera
2024-08-20, 21:41
Medlem
Citat:
#467 Rasmus-katt
Den konfrontationen alltså! *Hjärta* den hade så otroligt mycket mer att ge.
Jävla narcissistiskt arsle den där päronformade jäveln alltså. Viftar och pekar å är allmänt dryg i sättet.
Ringar i öronen som en bög, skitful husfärg, elbil, svettig tshirt, KATTÄGARE..
467 besitter så väldigt många handikapp i livets hårda skola att det är ren lyteskomik.

Jag vill veta hur hans senaste dagar sett ut.. ge mig mer!!

Ja, det är lite tråkigt att den iofs också minnesvärde #468 kom in så snabbt och stal showen lite grann. Ty #467 är, som någon skrev, redan en modern klassiker i Dumpens historia. Det händer så mycket under den relativt korta konfrontationen (2 min). Gäddan är bisarr och konstig på så många olika plan. Flera roliga citat. Det faktum att han springer iväg (konstigt) och sedan kommer tillbaks. En konfrontation som bara fortsätter att ge.
Citera
2024-08-20, 21:43
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Dessutom så pass äckliga att (förhoppningsvis) de flesta barn springer åt motsatt håll vid blotta anblicken. Tänker på såna som bandtraktorn. Min dotter hade åtminstone sprungit åt motsatt håll och skrikit hejvilt

Ja precis, många som har hamnat på dumpen är ju sånna som förhoppningsvis aldrig har kommit nära några barn (eller någon vuxen heller för den delen). Tänker på typ han med tekakan i munnen och alla uppenbart efterblivna som ser extremt ofräscha ut och nästan dreglar, som sånna ”fula gubbar” som man blev varnad för som barn.
Citera
2024-08-20, 21:48
Medlem
RadioRunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furofsteel
Ja precis, många som har hamnat på dumpen är ju sånna som förhoppningsvis aldrig har kommit nära några barn (eller någon vuxen heller för den delen). Tänker på typ han med tekakan i munnen och alla uppenbart efterblivna som ser extremt ofräscha ut och nästan dreglar, som sånna ”fula gubbar” som man blev varnad för som barn.

Typ som https://dumpen.se/2022/05/11/cigarett-berra-levererar-napp-98/

eller https://dumpen.se/2023/07/01/gamlegurra-napp-248-stenungsund/
Citera
2024-08-20, 21:54
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
#467 Rasmus-katt
Jävla narcissistiskt arsle den där päronformade jäveln alltså.

Han är ju inte ens päronformad, det är liksom huvud utan skäggväxt, brett bröst med små hängtuttar, smal på mitten, breda höfter och stor kvinnoröv och sen avsmalnad igen mot benen så han ser lite ut som en uppochnervänd kom på underkroppen. Sen springer han som något bajsnödigt anddjur fast med armar han kan vifta lite feminint med. Vad jag kan minnas så har jag (tyvärr) mött en sån man tidigare i mitt liv genom jobb och han var en rejält efterbliven kufig person som ingen ville vara i närheten av och med samma typ av osmakliga översittarpersonlighet som #467.
Citera
2024-08-20, 21:56
Medlem
Furofsteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioRunka
Typ som https://dumpen.se/2022/05/11/cigarett-berra-levererar-napp-98/

eller https://dumpen.se/2023/07/01/gamlegurra-napp-248-stenungsund/

Ja precis. Tror alla föräldrar med vett i huvudet håller extra hårt i sina barn om en sån där dreglande avart upptäcks i närheten i nåt hörn på ICA.
Citera
2024-08-20, 21:58
Medlem
RadioRunkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Furofsteel
Ja precis. Tror alla föräldrar med vett i huvudet håller extra hårt i sina barn om en sån där dreglande avart upptäcks i närheten i nåt hörn på ICA.

eller om han arbetar på ICA

https://dumpen.se/2024/01/22/fornekelsens-ansikte-napp-352/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in