Citat:
Ursprungligen postat av
TzOn
Om du tror att alla jobbar 07-16 mån - fre behöver du nog omvärdera din omvärldsuppfattning. Det många verkar missat är hur ett flertal djuuur här inne har betett sig dom senaste månaderna och det får dom nu helt enkelt äta upp.
Är det inte lite underligt att det endast verkar vara bajare som inte jobbar 07–16 och som därför har tid att sitta här inne?
Nu har ni försökt rationalisera bort det patetiska i att sitta och glädjas över en gnagetvinst så in i absurdum som bajarna gjort här med allehanda bortförklaringar. Ingen av er vill se vad det egentligen handlar om: Ni är skadeglada för det handlar om Djurgården. För hela er existens baseras på att hävda er mot Djurgården, inga andra lag. Om det beror på mindervärdeskompmex eller något annat låter jag vara osagt, även om det faktiskt ger sken av det. Men en sådan total besatthet av ett annat lag som ni har gentemot Djurgården och dessutom haft i över ett decennium snart är bara patetiskt. Titta bara på användaren
QuantumQuill. Jag kollade på hur mycket han pratar Djurgården kontra andra lag. Bara i augusti har han pratar mer om Djurgården än sitt eget lag. Okej om det var en eller åtminstone ett par dagar det hade varit så, fine. Men nu snackar vi hela augusti utan att bajen mött Djurgården. Ungefär som avundsjuka lillebröder som baserar hela sitt liv på att bli bättre än storebrorsan på allt för att kompensera att han just är lillebror. Och att allt detta sker anonymt på internet gör det bara ännu mer patetiskt.
Kort sagt: Det ni gör är larvigt! Om ni nu kände er så extremt överlägsna Djurgården som ni hävdar att ni gör hade ni aldrig haft ett sånt här behov av att hävda er mot oss. Känner ni ett hävdelsebehov mot HBK? Känner ni ett hävdelsebehov mot ÖSK? Känner ni ett hävdelsebehov mot GAIS? Nej, och det beror på att ni vet att ni är överlägsna dem att ni inte behöver skriva om det konstant. Framgår min poäng tydligt eller ska jag ta om det?
Citat:
Ursprungligen postat av
trazkei
Dessutom är det många människor som antingen har tillgång till dator på jobbet eller t o m sådana där nya smarta telefoner det talas så mycket om. Tydligen skall man kunna surfa på dom också!

Du menar folk som sitter på sitt jobb och skriver om hur mycket de hatar Djurgården istället för att sköta sitt arbete och således aldrig kommer någonvart i sitt liv? Det är nästan ännu värre än arbetslösa...