2024-08-20, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Hördu Henke, jag förstår att perspektiven förskjuts när man har tårar i ögonen men fem inlägg på två dagar tycker jag inte räknas som en psykos.
Frågan kvarstår dock: Har du ett arbete att gå till? Eller har du ett liv utanför Flashback? Om ja, varför spenderar du din tid här inne och hatar på Djurgården? Det känns som något man borde vuxit ifrån om man är född under sent 80-tal och således är över 35 idag...

Ser du oss Djurgårdare sitta dagarna i ända och njuta av era derbyförluster mot aik? Eller för den delen, ser du gnagare sitta dagarna i ända och njuta av era derbyförluster mot oss (när det nu väl händer)? Jag skulle aldrig sitta och njuta av en derbyvinst för er och gnaget såsom du och dina bajen- och malmöpolare gör nu. Du måste väl nånstans inse att det är rätt patetiskt?
Citera
2024-08-20, 11:07
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagheterHenrik
Frågan kvarstår dock: Har du ett arbete att gå till? Eller har du ett liv utanför Flashback? Om ja, varför spenderar du din tid här inne och hatar på Djurgården? Det känns som något man borde vuxit ifrån om man är född under sent 80-tal och således är över 35 idag...

Ser du oss Djurgårdare sitta dagarna i ända och njuta av era derbyförluster mot aik? Eller för den delen, ser du gnagare sitta dagarna i ända och njuta av era derbyförluster mot oss (när det nu väl händer)? Jag skulle aldrig sitta och njuta av en derbyvinst för er och gnaget såsom du och dina bajen- och malmöpolare gör nu. Du måste väl nånstans inse att det är rätt patetiskt?

Det är en jättegullig vinkel du lyckats värka fram!
Citera
2024-08-20, 11:10
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Gruppspel i Europa hägrar för ett lag i blårandigt.

Gulsvarta Solna får som vanligt nöja sig med att titta på.
Tar ni med Huvudsta-banderollen till Slovenien?
Citera
2024-08-20, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Här ett upprop från nån av alla Djurgårdens Free12/Teu-typer:

https://x.com/Kevelino1881/status/1825519398351753578

När den typen av människor känner att de "äger" en klubb, som motsvarande typer gör i AIK, så vet man att det är påväg åt helvete.

Det där tror jag bestämt är ett gammalt upprop som någon nu har väckt till liv igen.
Citera
2024-08-20, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Det är en jättegullig vinkel du lyckats värka fram!
Svar på tal? Nope... It's funny because It's true!

Derbyt var däremot skit, men två dagar senare har de flesta trots allt fortsatt med sina liv. Detta samtidigt som internetkrigarnas lag #1 Hammarby frenetiskt runkar till en gnagetvinst, tom mer än gnagarna själva! Patetiskt! Fullständigt patetiskt! Hahaha
Citera
2024-08-20, 11:56
Medlem
Teus avatar
Citat:

När den typen av människor känner att de "äger" en klubb, som motsvarande typer gör i AIK, så vet man att det är påväg åt helvete.
Äkta supportrar med andra ord.

Det där meddelandet är undertecknat av några av diffens mest välkända och hängivna supportergrupperingar som följt sitt lag land och rike runt under många år. Att dom känner ägarskap i klubben, eller att dom besitter rätten att tala för dess supportrar är knappast hämtat ur luften.

Resten av ditt skitsnack är inte ens värt att bemöta.
Citera
2024-08-20, 12:02
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Äkta supportrar med andra ord.

Det där meddelandet är undertecknat av några av diffens mest välkända och hängivna supportergrupperingar som följt sitt lag land och rike runt under många år. Att dom känner ägarskap i klubben, eller att dom besitter rätten att tala för dess supportrar är knappast hämtat ur luften.

Resten av ditt skitsnack är inte ens värt att bemöta.
QED.
Citera
2024-08-20, 12:12
Medlem
Teus avatar
Citat:
QED.
Jag förstår helt uppriktigt inte varför du som utomstående ska ha så många åsikter om något du aldrig varit en del av. Du ser inte mig kommentera om hur ni bedriver kampen mot ZOG, eller vilka böcker ni släpar med er till det årliga bokbålet. Varför är du så investerad i, och har åsikter om, att diffens die hards vill ha ett möte med sina spelare och anställda?
Citera
2024-08-20, 12:20
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag förstår helt uppriktigt inte varför du som utomstående ska ha så många åsikter om något du aldrig varit en del av. Du ser inte mig kommentera om hur ni bedriver kampen mot ZOG, eller vilka böcker ni släpar med er till det årliga bokbålet. Varför är du så investerad i, och har åsikter om, att diffens die hards vill ha ett möte med sina spelare och anställda?
Snubben vet inte ens vilka han ska hålla på och tror Thelin är det största som hänt svensk fotboll fast skitlaget blev bra efter han lämnade. Att låtsas vara gnagare först och sedan Djurgårdare och sluta i att suga av Thelin måste innebära att han inte är välkommen någonstans?
Citera
2024-08-20, 12:56
Moderator
easy_dans avatar
Tjafs och personangrepp kan ni ta i PM.

/Mod
Citera
2024-08-20, 14:20
Medlem
TzOns avatar
Citat:

Det värsta är ju att den är gammal och nu delas den igen, så inget hände uppenbarligen första gången.
Citera
2024-08-20, 14:54
Medlem
over9ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Du var en av dem som gick hem tidigare förra året och försöker rättfärdiga det? Jag hajar.

Snarare ni som ska skämmas mer, är mer väntat att sittplatspubliken beger sig hem än klientelet på ståplats som det rörde sig om i ert fall.

Tänk att ha så mycket att håna Dif för, och så väljer ni just det ni gjorde exakt samma sak förra säsongen, hjärndöda jävlar.
COPE
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in