2024-08-19, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, hur är det "uppenbart"?

Han har själv gått ut med att han begärde pengar för dokumentären - däremot inte fighten. Så hur är det "uppenbart" att det gäller fighten?

Men man hörde ju den på en inspelning i anjos video men den tror du väl inte på.
Citera
2024-08-19, 22:05
Medlem
Citat:
Nej, hur är det "uppenbart"?

Han har själv gått ut med att han begärde pengar för dokumentären - däremot inte fighten. Så hur är det "uppenbart" att det gäller fighten?

Från dokumentären ville han väl ha 100 000 kr
Citera
2024-08-19, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Kan någon hänvisa vart kommentaren är ifrån? så kan man ju enkelt kolla om diskussionen handlar om dokumentären eller om fighten?
För med tanke på hur Chrippa skriver så låter det precis som när han pratade om dokumentären, och då får man känslan att det är en gammal kommentar som används igen fast i ett annat sammanhang.
Man behöver ju inte ens diskutera det, bara hänvisa till vart kommentaren är skriven så kan alla själva läsa sanningen om vad det handlade om.

Antingen under kommentarerna under hans instagram eller hans youtube kommentarer.
De kan också ligga i vad är problemets kommentarsfält.
Fråga honom vetja 😃
Citera
2024-08-19, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Antingen under kommentarerna under hans instagram eller hans youtube kommentarer.
De kan också ligga i vad är problemets kommentarsfält.
Fråga honom vetja 😃

Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag vill uppriktigt veta vad Anjo, Jocke och Rask har för mål med förtals- och anmälningskampanjen som nu är inne på sin åttonde månad.

Låt oss skriva ned våra uppriktiga teorier.

You first

Tror inte det händer ett skit för då hade Chrille skrikit ut det på direkten.
Citera
2024-08-19, 23:43
Medlem
Ramlade in på en Tiktok live precis när Linnea fick en fråga vad hon jobbar med. Enligt henne frilansar hon och tjänar jävligt bra. Men vad gör hon egentligen?
Citera
2024-08-20, 02:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jäkligt roligt i så fall med tanke på hur Anjo och hans fru såg ut när de var 23.
Jepp
Här är Lisen 22 och Anjo 26.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/a/0RQEB/blev-ihop-under-nya-biggest-loser

Linneas vikt vid 23 års ålder är hemsk, vill jag inte ens veta vad han tänkte om Lisens vikt när hon var 22 år.
Citera
2024-08-20, 03:01
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Jepp
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/a/0RQEB/blev-ihop-under-nya-biggest-loser

Linneas vikt vid 23 års ålder är hemsk, vill jag inte ens veta vad han tänkte om Lisens vikt när hon var 22 år.
Förstår mig verkligen inte på människor som tillåter sig att bli sådär feta.

Dom är väl sjuka antar jag, som narkomaner fast mat, matnarkomaner.

Gissar att båda gjort en bypass men det stoppar givetvis inte fettot Anjo att töja ut magen ännu en gång och lägga på sig 70kg.

Linnea är fin, har Anjo verkligen kallat henne fet? Isåfall projicerar han men det är väl hela syftet med hans framfart på internet som den osäkra lilla fjant han är
Citera
2024-08-20, 03:14
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Förstår mig verkligen inte på människor som tillåter sig att bli sådär feta.

Dom är väl sjuka antar jag, som narkomaner fast mat, matnarkomaner.

Gissar att båda gjort en bypass men det stoppar givetvis inte fettot Anjo att töja ut magen ännu en gång och lägga på sig 70kg.

Linnea är fin, har Anjo verkligen kallat henne fet? Isåfall projicerar han men det är väl hela syftet med hans framfart på internet som den osäkra lilla fjant han är
Jag kollar inte på Anjos videos, men en användare påstod att Anjo sagt "Han säger att hon är sladdrig för att vara 23" om Linnea.

Oftast hänger övervikt ihop med psykisk ohälsa. Vilket skulle kunna förklara Anjos beteende under chrippa kaoset och drevet, Anjo är helt enkelt väldigt sjuk och skulle kanske behöva tvångsvård.

Anjo har inga problem att ge sig på cluees barn och lilla C, så tror absolut inte han har problem att ge sig på Linneas utseende heller.
Citera
2024-08-20, 03:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jepp

Jupp, det är ju helt begripligt när han kritiserar en ung kvinna med jäkligt snygg kropp ... Lisen kanske borde fundera hur många gånger har dragit en taj när han fantiserat om Linnea istället ....
För vi kan ju lugnt konstatera att bland alla inblandade kvinnor i denna story så är Linnea snyggast, smartast och har den mest tilltalande kroppen av alla... Hon är helt enkelt det vi andra skulle önska vi var .
Snygg och smart.
Senast redigerad av micro113 2024-08-20 kl. 03:22.
Citera
2024-08-20, 07:08
Avslutad
Citat:
Jupp, det är ju helt begripligt när han kritiserar en ung kvinna med jäkligt snygg kropp ... Lisen kanske borde fundera hur många gånger har dragit en taj när han fantiserat om Linnea istället ....
För vi kan ju lugnt konstatera att bland alla inblandade kvinnor i denna story så är Linnea snyggast, smartast och har den mest tilltalande kroppen av alla... Hon är helt enkelt det vi andra skulle önska vi var .
Snygg och smart.

Visste inte att utseende (framförallt smalhet) det som talar för hur god en människa är. Är det här vi är år 2024.

Trodde kanske vuxna människor var mer allmänbildad än så. ” så är Linnea snyggast, smartast och har den mest tilltalande kroppen av alla... ” -låter lite som en fjortis. Och jag antar att folk i denna tråden inte är fjortisar.

Linnea är söt, men andra kan vara söta med. Andra är sötare i mina ögon för personligheten tilltalar mig mer (ex vis Lisen). Känner mig hjärndöd att jag sitter och skriver om vem som är sötast. Missade att detta var en skönhetstävling

Och skulle det vara en skönhetstävling vinner Oliva skämt åsido

Och Micro varför skriver du ner dig själv? Vad menar du med att Linnea är det man önskar att man själv var? Du duger som du är. Linnea är som sagt söt men förstår inte varför du skulle få komplex över att du inte är som henne? Eller vad menar du?
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2024-08-20 kl. 07:25.
Citera
2024-08-20, 07:23
Medlem
Citat:
Jepp

Jag ogillar skarpt när utseende dras in oavsett vem som säger det.

Men här är ett typexempel på att ingen får säga något om Linnéas vikt men det är ok att göra exakt samma sak som den man kritiserar och klaga på vikt på annan person. Dubbelmoral.

Dessa två kvinnor har ingenting att skämmas för vad det gäller utseende.

Sen tycker jag att det är tragiskt att det finns så många kvinnor som känner behov av att ändra sitt utseende, det sticker jag inte under stol med.
Citera
2024-08-20, 07:38
Medlem
Citat:
Snygg och smart.

Men vad är det med dig? Nu ska du skriva om Anjos sexliv. Vad har det med Chrippa att göra? Du vet väl att Anjo har egen tråd?

Sen är det väl så att nu och bakåt kritiserar Chrippa kroppar på andra personer så fort ett utseende inte faller honom i smaken. Främst mäns kroppar.
Du kan inte förneka att han inte gjort det mängder av gånger i åratal.

Jag tror inte alls att dessa människor vill ha hennes kropp. De flesta vill nog ha sin egen kropp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in