Citat:
Ursprungligen postat av
UppsalaMILF
Haha.. alltså pröjsa 10tusen för att knulla. Det är väldigt tragiskt. Sen att det är ett barn gör det hela så tokigt cepe...
Vet en snubbe som pröjsade närmare 80 000 kr för ett knull. Det var en gammal klasskamrat från grundskolan som han fantiserat om i alla år. Jag tror att 10 000 kr är en liten summa i sammanhanget. En gädda som vore garanterad att komma undan med våldtäkten skulle säkert kunna tänka sig att lägga 10 000 kr. Det gäller nog de flesta gäddorna på Dumpen. Utom möjligen Cigg-Lasse, Cigarett-Berra, Cigg för ett sug, och liknande bottenskrapsgäddor som helt enkelt inte har råd eller tror att man kan få vem som helst för ett par paket Level.
Citat:
Ursprungligen postat av
Furofsteel
När jag ser en sånt här stolpskott så undrar jag hur han över huvud taget har fått ett jobb till att börja med. Vad var det för idiot som satt på andra sidan bordet och anställde den här? Krävs ju inte en raketforskare för att höra att han resonerar på ett sätt som tydligt visar att det är nåt grovt fel i korken om precis allt. Det finns fullt normalfungerande arbetslösa som vill ha jobb och så är det här det bästa de kan hitta?! Men det är egentligen en helt annan diskussion.
Hur som helst, gädda #468 har ju verkligen INGA hästar hemma. Han framstår ju som mer funktionsnedsatt intellektuellt än de som verkligen har en intellektuell funktionsnedsättning.
Hehehe. Busschaffis i Kristinehamn var det. Jag gissar att det är oerhört svårt att avgöra vilka av de arbetssökande som faktiskt har minst EN häst hemma.