Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Jupp, det är ju helt begripligt när han kritiserar en ung kvinna med jäkligt snygg kropp ... Lisen kanske borde fundera hur många gånger har dragit en taj när han fantiserat om Linnea istället ....
För vi kan ju lugnt konstatera att bland alla inblandade kvinnor i denna story så är Linnea snyggast, smartast och har den mest tilltalande kroppen av alla... Hon är helt enkelt det vi andra skulle önska vi var .
Snygg och smart.
Visste inte att utseende (framförallt smalhet) det som talar för hur god en människa är. Är det här vi är år 2024.
Trodde kanske vuxna människor var mer allmänbildad än så. ” så är Linnea snyggast, smartast och har den mest tilltalande kroppen av alla... ” -låter lite som en fjortis. Och jag antar att folk i denna tråden inte är fjortisar.
Linnea är söt, men andra kan vara söta med. Andra är sötare i mina ögon för personligheten tilltalar mig mer (ex vis Lisen). Känner mig hjärndöd att jag sitter och skriver om vem som är sötast. Missade att detta var en skönhetstävling
Och skulle det vara en skönhetstävling vinner Oliva

skämt åsido
Och Micro varför skriver du ner dig själv? Vad menar du med att Linnea är det man önskar att man själv var? Du duger som du är. Linnea är som sagt söt men förstår inte varför du skulle få komplex över att du inte är som henne? Eller vad menar du?