2024-08-19, 21:43
Medlem
Hon skrev att hon lade ut en grov video nu, är det äntligen en knullvideo?
Citera
2024-08-28, 20:40
Medlem
Är de nån som har någo naket på hon
Citera
2024-09-05, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leverpastejgurka
Hon skrev att hon lade ut en grov video nu, är det äntligen en knullvideo?

Hon rider sin kille
Citera
2024-09-05, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Hon rider sin kille
Naken?
Citera
2024-09-05, 18:12
Medlem
RobieBwois avatar
Vad heter hennes OF numera?
Citera
2024-09-05, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Vad heter hennes OF numera?

Stod på andra sidan i tråden: https://onlyfans.com/u382690321

Folk tycks tröttnat något på Tiktokhoran gå hon säljer sin OF på rabatt, hon bör dock sänka till 99% istället för 15 om det ska bli värt.
Citera
2024-09-05, 22:15
Medlem
RobieBwois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Stod på andra sidan i tråden: https://onlyfans.com/u382690321

Folk tycks tröttnat något på Tiktokhoran gå hon säljer sin OF på rabatt, hon bör dock sänka till 99% istället för 15 om det ska bli värt.

Sorry, glömde läsa inlägget om att hon skaffa en ny. Men nej, för det priset så vägrar jag ta en månad. Hade varit kul att testa. Sexfilmerna är säkert bara på 10 sek Hade det kostat 10 dollar så hade jag KANSKE tagit en månad.
Citera
2024-09-05, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobieBwoi
Sorry, glömde läsa inlägget om att hon skaffa en ny. Men nej, för det priset så vägrar jag ta en månad. Hade varit kul att testa. Sexfilmerna är säkert bara på 10 sek Hade det kostat 10 dollar så hade jag KANSKE tagit en månad.

Ja alltså det var tider när hennes skit lades ut gratis på Reddit, men det tas bort illa kvickt numera.
Fast är ändå kluven för givetvis är man nyfiken men varje gång man får se något material blir man bara förbannad över hur förjävla dåligt det är fotat/filmat, hon är helt värdelös på alla vis.
Citera
2024-09-06, 18:57
Medlem
Alltså du verkar inte ha tid för något annat än att sitta här och klaga på henne😅 låt andra göra det dem vill, låter som du är 13 i huvudet. Tragiskt att se att man sitter såhär på flashback och pratar ner en annan människa, har du inte lärt dig bättre? Eller dina föräldrar kanske är likadana haha isåfall förstår jag. Lägg din vakna tid på något viktigare istället, att sitta såhär på nätet anonymt och skriva är extremt omoget👍🏻
Citera
2024-09-07, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Ja alltså det var tider när hennes skit lades ut gratis på Reddit, men det tas bort illa kvickt numera.
Fast är ändå kluven för givetvis är man nyfiken men varje gång man får se något material blir man bara förbannad över hur förjävla dåligt det är fotat/filmat, hon är helt värdelös på alla vis.

Om du är så himla nyfiken är du precis lika värdelös, sluta ge henne uppmärksamhet. Du är fan trögare än de flesta ”influcensers” man läser om.
Citera
2024-09-07, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SchakMatt
Om du är så himla nyfiken är du precis lika värdelös, sluta ge henne uppmärksamhet. Du är fan trögare än de flesta ”influcensers” man läser om.

Skulle vilja påstå att jag är ännu mer värdelös i det här fallet då hon gör pengar på sitt här på internet, jag förblir anonym utan cash.
Men att jag ger henne uppmärksamhet som skulle resultera i någon betyda summa för henne gör endast dig till värdelös och trög.
Citera
2024-09-07, 20:00
Bannlyst
Alexander Marcus Jarlegren är ju dömd för barnporr, vad det med Amanda som de spelade in något porr eller vad handlade det om ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in