2024-08-18, 17:18
Medlem
eternussermos avatar
Erabi ryktas till England, Bajen vill ha runt 120 bajenmiljoner, hoppas att vi får behålla!
2024-08-18, 17:29
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Erabi ryktas till England, Bajen vill ha runt 120 bajenmiljoner, hoppas att vi får behålla!
Det är för lite. Då får dom vänta till efter säsongen.
2024-08-18, 20:18
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Vad är skälet till att Samuel Leach Holm drog till Häcken? Något uttalande om palestinakonflikten?
Rent historiskt har det varit vissa samarbetssvårigheter mellan nazister och judar, jag gissar att det satte käppar i hjulet även denna gång.
2024-08-18, 20:39
Medlem
Lundbondens avatar
Nån som har koll på hur mycket Tromsö fick betala för David Edvardsson?
2024-08-19, 13:13
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Nån som har koll på hur mycket Tromsö fick betala för David Edvardsson?
€170k står det på transfermarkt.
2024-08-19, 15:22
Medlem
DavanDs avatar
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/prislappen-ar-nu-detaljer-ifran-sirius/
Sirius är nära att värva Andreas Pyndt från Silkeborg, som var på lån i Göteborg i våras. Prislappen verkar hamna på 3,8 miljoner kronor. Kommer ihåg att Göteborg ville värva honom efter deras lån, men att Silkeborg inte ville sälja då av någon anledning.
2024-08-19, 15:33
Medlem
QuantumQuills avatar
Kommer Aik att släppa Pittas och Modesto nu när kontraktet är säkrat?

Om inte, är ekonomin bättre än alla tror, eller går man mot ett rekorduselt resultat och vad betyder isf det för framtiden?
2024-08-19, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavanD
https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/prislappen-ar-nu-detaljer-ifran-sirius/
Sirius är nära att värva Andreas Pyndt från Silkeborg, som var på lån i Göteborg i våras. Prislappen verkar hamna på 3,8 miljoner kronor. Kommer ihåg att Göteborg ville värva honom efter deras lån, men att Silkeborg inte ville sälja då av någon anledning.

Lite lustigt, när jag såg honom spela mot oss i våras tänkte jag att den där gubben hade gjort sig bättre hos oss.

Drömmen är nån som kan spela lite längre bak så att vi kan flytta Walta längre fram i plan.
2024-08-19, 17:10
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavanD

Sirius fortsätter göra det bra. Säljer Stensson och ersätter med en bättre spelare för halva priset.
2024-08-19, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Kommer Aik att släppa Pittas och Modesto nu när kontraktet är säkrat?

Om inte, är ekonomin bättre än alla tror, eller går man mot ett rekorduselt resultat och vad betyder isf det för framtiden?
Bättre än vad alla tror, beror nog på vilka du menar med alla.

Berntsen talade om att två ska ut. Jag gissar att han inte räknar in Coulibaly, Collins och Elbouzedi.

Spekulationer om flera: Ring, Faraj, Dabo, Ayari, Modesto och Pittas. Jag tror Modesto säljs efter sista matchen innan fönstret stängs spelats. Jag är dock inte alla.
2024-08-19, 19:19
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Berntsen talade om att två ska ut. Jag gissar att han inte räknar in Coulibaly, Collins och Elbouzedi.

Han har (också) talat om att sälja för upp till 30M.

- Det stämmer. 25-30 miljoner ska jag sälja spelare för i sommar, säger han.

Om du säljer spelare för 30 miljoner, får du då använda de pengarna till att värva?
- Nej, 30 miljoner ska in till klubben.

Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Jag tror Modesto säljs efter sista matchen innan fönstret stängs spelats. Jag är dock inte alla.
Fönstret stänger om en vecka. Då räknar du inte med en ersättare?
2024-08-19, 20:12
Medlem
a.Canis.Majoriss avatar
Pyndt presenterad för Sirius. Känns som ett steg upp från Stensson.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in