2024-08-19, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Så varför lägger du/ni energi på att skvallra om människor ni inte känner och hånar föräldrar hela dagarna? Vem är det som är normal här av oss kan man ju undra. Normala människor tycker inte det här är roligt. Det är ett tecken på att det inte står rätt till mentalt.
Finns ganska många skvallertrådar här på forumet så uppenbarligen är det något som lockar folk , somliga skvallertrådar har varit aktiva mycket länge
2024-08-19, 09:55
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Om man är helt resistent mot kritik av socialtjänstens utredningar så är det nog så att man ser världen på ett väldigt binärt sätt.

Vi är inte resistenta mot kritik, har redan klargjorts för tant dement.

Däremot din argumentationstaktik á la ”trust me bro” går bara hem på landet och bland de mindre begåvade.

Citat:
Ja fast det går inte att förbise orsaken till dessa föräldras frustration. -Insert nonsens och propaganda-

Vi har inte heller förbisett orsaken till frustrationen. Alla är väl medvetna om att dom inte är nöjda med soc.

Citat:
Nej det förstår jag verkligen inte vad som är underhållande med det.

Nej. Så avlägsna dig själv. Mitt tips till dig är att du låter Fia vara ifred.

Citat:
Är jag kvar i den tråden? Förföljer jag denna kvinna? Det är ju flera år sedan. Jag släppte det. Men ni kan inte släppa Fia.

Du grundade tråden. Du hånade. Du är en hycklare.
2024-08-19, 09:59
Medlem
Citat:
Jaha är det bara en viss slags media som är godkänd? Du skulle trivas i länder som Kina, Ryssland och Nordkorea.
Fast vissa tidningar ser ju bara ut som tidningar och är ungefär lika tidning de skrifter olika små föreningar ger ut eller de alster som görs på skolor och daglig verksamhet dvs inget som gjorts av utbildade journalister
2024-08-19, 10:07
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Finns ganska många skvallertrådar här på forumet så uppenbarligen är det något som lockar folk , somliga skvallertrådar har varit aktiva mycket länge

Du är nog den mest extrema av alla som i 14 års tid bara intresserat dig för ett visst ämne.

Citat:
Är det normalt att på daglig basis skvallra, kommentera och håna en mamma som fått sina barn omhändertagna av socialtjänsten på ett anonymt nätforum och om inte, vad kan man lida då av för psykiska problem/störningar?

Att på daglig basis skvallra, kommentera och håna en mamma som fått sina barn omhändertagna av socialtjänsten på ett anonymt nätforum är inte normalt beteende och kan tyda på en rad underliggande problem. Sådant beteende kan vara skadligt och visar brist på empati och respekt för en annan människas svårigheter och lidande. Det kan också vara ett tecken på att den person som ägnar sig åt detta har egna psykiska problem eller störningar.

Några möjliga psykiska problem eller störningar som kan ligga bakom sådant beteende inkluderar:

Narcissistisk personlighetsstörning: Personer med denna störning har ofta en brist på empati och kan ha ett överdrivet behov av att känna sig överlägsna andra. De kan njuta av att håna och förnedra andra för att höja sig själva.

Sadism: Vissa individer kan ha sadistiska tendenser, vilket innebär att de får nöje av att se andra lida. Detta kan vara särskilt uttalat i situationer där de känner att de har makt över andra, till exempel genom anonymitet på nätet.

Antisocial personlighetsstörning: Denna störning kännetecknas av brist på respekt för andra människors rättigheter och känslor. Personer med antisocial personlighetsstörning kan vara manipulativa, hänsynslösa och sakna samvete.

Projicering: Personen kan projicera sina egna osäkerheter, frustrationer eller självförakt på andra. Detta kan leda till att de attackerar andra för att undvika att hantera sina egna problem.

Låg självkänsla och osäkerhet: Personer som ständigt skvallrar och hånar andra kan göra detta för att de själva känner sig underlägsna och försöker kompensera för detta genom att förnedra andra.

Det är viktigt att förstå att sådant beteende inte bara är skadligt för den som blir utsatt, utan även kan vara ett tecken på att den som beter sig så behöver professionell hjälp för att hantera sina egna problem.
2024-08-19, 10:32
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Du är nog den mest extrema av alla som i 14 års tid bara intresserat dig för ett visst ämne.

blabla ingen hindrar dig från att tycka vad fan du vill om oss, starta en egen tråd om du så gärna vill diskutera hur sjuka i huvudet du tycker vi är, ingen bryr sig.

Avlägsna dig själv från tråden eller håll dig till ämnet, ska det vara så svårt?
2024-08-19, 10:37
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:

Oj du är verkligen Fias papegoja. Något mer du tänker härma henne med?! Kanske börja kalla oss klimakteriekärringar? (Typiskt autistiskt beteende by the way)

Du har suttit på detta forum i 15år och hånat folk och tror att du ska få en syl i vädret.
2024-08-19, 10:38
Medlem
Fia är i Carro Floras live o äcklet Sullesitter o ler åt Göteborgarnas galenskaper...nästan så det går för dom .

Fia sitte o s'ger Sulles barn är omhändertagna men hon glömt en detalj att de bor skyddat hos mamman pga av Sulles våldsamheter
2024-08-19, 10:44
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Oj du är verkligen Fias papegoja. Något mer du tänker härma henne med?! Kanske börja kalla oss klimakteriekärringar? (Typiskt autistiskt beteende by the way)

Du har suttit på detta forum i 15år och hånat folk och tror att du ska få en syl i vädret.

I denna tråd har jag på sin höjd varit några månad och jag hånar inte utsatta människor som mår dåligt.

Din kompis har bara intresserat sig för en fråga och det är att håna och trakassera utsatta föräldrar.
2024-08-19, 10:58
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
I denna tråd har jag på sin höjd varit några månad och jag hånar inte utsatta människor som mår dåligt.

Din kompis har bara intresserat sig för en fråga och det är att håna och trakassera utsatta föräldrar.

Skrev jag denna tråd? FORUM. Vad vet du om måendet på personerna du hånar?

Likaså har du. Såpass att du gjort fler trådar i syfte att håna.

Avlägsna dig själv papegoja.
2024-08-19, 10:58
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:

Håll dig till ämnet eller avlägsna dig från tråden.
2024-08-19, 11:14
Medlem
fy faan va äcklig han är den lilla intiligensbefriade Gaza typen som sitter o flinar bakom ryggen på Fia
2024-08-19, 11:19
Medlem
Citat:
Då har du missat min aktivitet i andra delar av forumet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in