2024-08-19, 08:31
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Är alla som kritiserar socialtjänstens hantering av barn och LVU en del av "LVU-kampanjen"?

På ett eller annat sätt ja. I alla fall om man mal på som du gör och dedikerar ditt liv till det.
2024-08-19, 08:33
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
På ett eller annat sätt ja. I alla fall om man mal på som du gör och dedikerar ditt liv till det.

Precis som du dedikerar ditt liv åt att håna och förminska föräldrar med psykisk ohälsa. Normala människor tycker inte sånt är roligt.
2024-08-19, 08:34
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Vad har det med saken att göra? jag bryr mig om innehållet. Det här mycket bra att det här ämnet tas upp, vilket MSM tyvärr inte gör. De ger sig istället på muslimerna som såklart också fått precis samma behandling som föräldrar till barn med autism, men har betydligt svårare att försvara sig i domstol pga att de inte kan lagstiftningen, språket och kulturen.

Och framförallt sina rättigheter gentemot soc och begära ut och granska allt material de sitter och lurar på.

Så varför lägger du din energi i en skvallertråd på flashback? Vilket slöseri på din oändliga kunskap i ämnet.
2024-08-19, 08:37
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Så varför lägger du din energi i en skvallertråd på flashback? Vilket slöseri på din oändliga kunskap i ämnet.

Skvaller var ordet. Och socialtjänsten är myndigheten som omvandlar skvaller till fakta på laglig grund för att omhänderta barn. Eller omplacera redan placerade barn och skapa en otrygg tillvaro för barnet.

Det är smått otroligt att det ens är möjligt att det kan få gå till på detta sätt utan någon större granskning uppifrån av deras verksamhet.
2024-08-19, 08:38
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Skvaller var ordet. Och socialtjänsten är myndigheten som omvandlar skvaller till fakta på laglig grund för att omhänderta barn. Eller omplacera redan placerade barn och skapa en otrygg tillvaro för barnet.

Det är smått otroligt att det ens är möjligt att det kan få gå till på detta sätt utan någon större granskning uppifrån av deras verksamhet.

2024-08-19, 08:40
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:

Så varför lägger du/ni energi på att skvallra om människor ni inte känner och hånar föräldrar hela dagarna? Vem är det som är normal här av oss kan man ju undra. Normala människor tycker inte det här är roligt. Det är ett tecken på att det inte står rätt till mentalt.
2024-08-19, 08:42
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Så varför lägger du/ni energi på att skvallra om människor ni inte känner och hånar föräldrar hela dagarna? Vem är det som är normal här av oss kan man ju undra. Normala människor tycker inte det här är roligt. Det är ett tecken på att det inte står rätt till mentalt.

Svara på min fråga först så kan du få svar.
2024-08-19, 08:43
Medlem
vajervevarens avatar
Haha Fia är duktigt förbannad idag, gaslightat sig själv till ett vredesutbrott.
2024-08-19, 09:11
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:

Uppenbarligen finns det kunskapsluckor hos vissa soc-fans som behöver täppas igen.
2024-08-19, 09:12
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Precis som du dedikerar ditt liv åt att håna och förminska föräldrar med psykisk ohälsa. Normala människor tycker inte sånt är roligt.

Vad som är normalt eller inte är du nog inte rätt person att bedöma.

Citat:
Haha Fia är duktigt förbannad idag, gaslightat sig själv till ett vredesutbrott.

Ja väldig rivstart på dagen.
2024-08-19, 09:24
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Uppenbarligen finns det kunskapsluckor hos vissa soc-fans som behöver täppas igen.

Men när ska det gå in i ditt huvud att alla som inte tycker som du är inte "soc-fans", förstår att det är för svårt i din autistiska hjärna att få in att allt inte är binärt här i världen.

Det här är en skvallertråd om galningarna på tiktok, det är inte en tråd för att diskutera socialtjänsten.
Du vill inte skvallra om galningarna på tiktok, det är helt ok, ingen tvingar dig, du kan tycka att vi är onormala och vad du vill, men du måste förstå det här är helt fel ställe för dig.

Varför är du så jävla envis på att vara i en skvallertråd om galningar på tiktok när det inte ens är något som intresserar dig, skitsamma om du inte förstår varför vi andra tycker det är underhållande.

Jag är inte inne i andra trådar och raljerar om hur onormala folk är, folk gillar olika saker, och det är inget fel med det, vänligen respektera det.

Förövrigt är du en jävla hycklare när du säger

Citat:

Men när du hånar galningen som vevar mot hyresgästföreningen då är det annorlunda.

Men eftersom du antagligen inte kommer kunna ta åt dig något av det jag skrivit i det här inlägget så kan du även få det förklarat i bildformat.

https://i.ibb.co/BL8nhxp/image.png
2024-08-19, 09:40
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Men när ska det gå in i ditt huvud att alla som inte tycker som du är inte "soc-fans", förstår att det är för svårt i din autistiska hjärna att få in att allt inte är binärt här i världen.
Om man är helt resistent mot kritik av socialtjänstens utredningar så är det nog så att man ser världen på ett väldigt binärt sätt.

Citat:
Det här är en skvallertråd om galningarna på tiktok, det är inte en tråd för att diskutera socialtjänsten.
Du vill inte skvallra om galningarna på tiktok, det är helt ok, ingen tvingar dig, du kan tycka att vi är onormala och vad du vill, men du måste förstå det här är helt fel ställe för dig.
Ja fast det går inte att förbise orsaken till dessa föräldras frustration. Jag kan nästan garantera att det inte gått helt rätt till i dessa fall och att de har vissa poänger, även om en del av deras kritik också är felaktig.

Citat:
Varför är du så jävla envis på att vara i en skvallertråd om galningar på tiktok när det inte ens är något som intresserar dig, skitsamma om du inte förstår varför vi andra tycker det är underhållande.
Nej det förstår jag verkligen inte vad som är underhållande med det. D

Citat:
Jag är inte inne i andra trådar och raljerar om hur onormala folk är, folk gillar olika saker, och det är inget fel med det, vänligen respektera det.

Citat:
Förövrigt är du en jävla hycklare när du säger

Men när du hånar galningen som vevar mot hyresgästföreningen då är det annorlunda.

Men eftersom du antagligen inte kommer kunna ta åt dig något av det jag skrivit i det här inlägget så kan du även få det förklarat i bildformat.

https://i.ibb.co/BL8nhxp/image.png
Är jag kvar i den tråden? Förföljer jag denna kvinna? Det är ju flera år sedan. Jag släppte det. Men ni kan inte släppa Fia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in