Citat:
Ursprungligen postat av
Hej8atta
Behöver inte betyda att all vaccin ger dessa bekymmer och besvär som covid injektionerna gav och ger. Covid injektionerna kan likställas med experimentell genterapi.
Gick snabbspår från tillverkning till godkännande med mycket höljt i dunkel, samt lögn med att 1 injektion ger immunitet till att det krävs massa injektioner efter att man lurat i många människor substanser med eller mindre med tvång samt att man ändrade innebörden av immunitet och vaccin 😂
Ja, det var extremt mycket underligt förfarande kring Covidvaccinet. Så mycket lögner. I regionssjukhuset jag besökte stod det på affischen
"jag vaccinerar mig för min farfars skull". Liknande affischer såg jag på stan. Men det visade sig senare vara en felaktig grund för att vaccinera sig.
Och coronaviruset, den visste vilket klockslag som den skulle bli farlig, respektive ofarlig. Dessutom kunde den hålla reda på antalet människor, om den skulle slå till och bli smittsam. Fantastiskt när man tänker på det, om det inte vore för att det inte är sant.
Och nu låtsas alla korrupta makthavare, myndighetspersoner,.. mfl. som att "vadå, har det hänt något"? De spelar dumma och
gaslightar, dementerar, försöker få folk att tvivla på sitt förstånd. Men jag glömmer aldrig, och jag tvivlar aldrig.