2024-08-19, 03:34
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Då är ni två som kan förklara hur covidvaccin har med uvecklingsstörning och liknande att göra.

Jag har inga konkreta bevis på att Covidvaccinet är kopplat till utvecklingsstörning, men det verkar som att missfallen ökade under perioden för vaccination. I alla fall känner jag några som var med om det och har hört flera som vittnar om det.
Citera
2024-08-19, 03:43
Medlem
Citat:
Det är helt meningslöst att tala om covidvaccin då man kan se tecken på autism innan man är ett år, och bebisar vanligtvis inte ges covidvaccin.

Första vaccinet får man någon timme efter födseln.

Att autister har förhöjda nivåer av aluminium, samtidigt som en av de vägar barn får i dig som mest aluminium, som korsar blod och hjärnbarriären, är vaccinering, så är ju det ett sammanträffande helt klart.
Citera
2024-08-19, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-Mac.
Jag har inga konkreta bevis på att Covidvaccinet är kopplat till utvecklingsstörning, men det verkar som att missfallen ökade under perioden för vaccination. I alla fall känner jag några som var med om det och har hört flera som vittnar om det.

Behöver inte betyda att all vaccin ger dessa bekymmer och besvär som covid injektionerna gav och ger. Covid injektionerna kan likställas med experimentell genterapi.

Gick snabbspår från tillverkning till godkännande med mycket höljt i dunkel, samt lögn med att 1 injektion ger immunitet till att det krävs massa injektioner efter att man lurat i många människor substanser med eller mindre med tvång samt att man ändrade innebörden av immunitet och vaccin 😂
Citera
2024-08-19, 04:34
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej8atta
Behöver inte betyda att all vaccin ger dessa bekymmer och besvär som covid injektionerna gav och ger. Covid injektionerna kan likställas med experimentell genterapi.

Gick snabbspår från tillverkning till godkännande med mycket höljt i dunkel, samt lögn med att 1 injektion ger immunitet till att det krävs massa injektioner efter att man lurat i många människor substanser med eller mindre med tvång samt att man ändrade innebörden av immunitet och vaccin 😂

Ja, det var extremt mycket underligt förfarande kring Covidvaccinet. Så mycket lögner. I regionssjukhuset jag besökte stod det på affischen "jag vaccinerar mig för min farfars skull". Liknande affischer såg jag på stan. Men det visade sig senare vara en felaktig grund för att vaccinera sig.

Och coronaviruset, den visste vilket klockslag som den skulle bli farlig, respektive ofarlig. Dessutom kunde den hålla reda på antalet människor, om den skulle slå till och bli smittsam. Fantastiskt när man tänker på det, om det inte vore för att det inte är sant.

Och nu låtsas alla korrupta makthavare, myndighetspersoner,.. mfl. som att "vadå, har det hänt något"? De spelar dumma och gaslightar, dementerar, försöker få folk att tvivla på sitt förstånd. Men jag glömmer aldrig, och jag tvivlar aldrig.
Citera
2024-08-19, 17:25
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Nu när Pfizer har erkänt att dess vacciner inte stoppade någon smittspridning, ja då ändrade alla sig fort och spelade dum, du inklusive.

Men före det var alla beslutsfattare på för ett införande av tyranni-systemet (vaccinpass), det som finns i Kina, för det ville makthavarna gärna ha här i väst också. Och än är det inte över, för nu kommer de att försöka med Mpox, garanterat.

Förstår du nu då?

Jag förstår att du inte har några argument eller källor till dina påståenden utan ljuger eller är rent okunnig och påstår saker som inte hänt.

Du klämmer till dessutom i ett annat inlägg att vaccinen skulle orsaka missfall. Ren Ancient Aliens retorik där man anser att om det inte är A måste det vara vaccinet. Fast i den verkliga världen måste man ju titta på flera anledningar till missfallen. Och anekdotiska påståenden är betydelselösa.

Vaccin behövs och som alla läkemedel finns det risker men de är mindre än nyttan, och de skapar inte autism, missfall eller utvecklingsstörning.

Du skrev i ett inlägg att
Citat:
Men jag glömmer aldrig, och jag tvivlar aldrig.
, vilket gör dig lämpad som medlem i Mandela effekt föreningen.
Citera
2024-08-19, 19:17
Medlem
Citat:
Nej, den handlar om att vaccin skadar hjärnan på barn.

Att vaccin överlag gör det och inte Covidvaccinet enbart.

Du kom då med det imbecilla motargumentet att autistiska drag syns innan barn är ett år gammalt, vilket inte motbevisar tesen att vaccinet har orsakat de hjärnskador som medfört autism då man har fått mängder av doser innan ett års ålder.

Förstår du nu?
Citera
2024-08-19, 22:23
Medlem
Citat:
Nej, den handlar om att vaccin skadar hjärnan på barn.
Vilket det inte gör.
Citera
2024-08-19, 22:25
Medlem
Citat:
Nej, det är hörsägen och rent skitsnack. Tillbaka i grottan med dig.
Citera
2024-08-19, 22:35
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Vilket det inte gör.

Nej, det tror jag inte heller. Sedan finns det olika tuffa vaccin. Alla har olika sorters immunförsvar. Så ja, ett vaccin kan uppröra ens immunförsvar till den grad att skador uppstår. Det finns alltid den som har otur. Det betyder inte att jag tror att vaccin ligger bakom autism. En anledning till varför man väldigt ogärna vill vaccinera småbarn mot TBC är att det är ett hårt vaccin med många biverkningar. Men det är ju inget som göms som vissa tror. T ex kan detta vaccin ge svårartad feber, sällsynt, men vanligt med lägre feber.
Citera
2024-08-20, 00:03
Medlem
E-Mac.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Nej, det är hörsägen och rent skitsnack. Tillbaka i grottan med dig.

Nej utan missfallen ökade faktiskt under din storhetstid, dvs plandemiperioden.

Gå och lägg dig nu, du är ändå ingenting av värde, för du tillför då ingenting av betydelse.
Citera
2024-08-20, 02:34
Medlem
Citat:
Om ni vill diskutera covid och vaccin i allmänhet så använd en tråd som handlar om det. Det är ju just det som fattas, att covidvaccin inte har att göra i en diskussion om barnvaccin och autism. Covidvaccinet är inget barnvaccin så det har inget i denna tråd att göra.

Men har märkt det med konspirationsteoretiker, de har lateralt tänkande och kan inte ens hålla sig till den diskussion de själva skapat. Jaja, du och dina kompisar får väl gräla om covidvaccinet då, som inte har ett dugg med barnvaccinering att göra. Eller ni kanske menar att man helt plötsligt som vuxen får utvecklingsstörning av ett vaccin.

Är ni säkra på att ni inte fick covidvaccinet ändå?

Tråden handlar om sjukdomar från vaccin.

Att vi sett en ökning av cancerfall t.ex., är ett statistiskt bekräftat faktum.

Men du skall inte ta och hitta halmgubben om Covidvaccinet ocv autistiska barn som du hänvisat till i ett flertal inlägg? Då är dessa off-topic, och rapporteras omgående, så vi kan hålla forumet rent från kretiner.

Du verkar inte greppa vad tråden handlar om, men en lista av saker som skiljes med "," innebär att man menar ett flertal olika hälsoproblem och "etc.", betyder "et cetera", vilket översätts till "och så vidare", vilket indikerar på att det finns fler sjukdomstillstånd som tråden innefattar.

Förstår du nu, eller skall jag ta det långsammare?
Senast redigerad av Stoix 2024-08-20 kl. 02:38.
Citera
2024-08-20, 02:43
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoix
Tråden handlar om sjukdomar från vaccin.

Att vi sett en ökning av cancerfall t.ex., är ett statistiskt bekräftat faktum.

Men du skall inte ta och hitta halmgubben om Covidvaccinet ocv autistiska barn som du hänvisat till i ett flertal inlägg? Då är dessa off-topic, och rapporteras omgående, så vi kan hålla forumet rent från kretiner.

Du verkar inte greppa vad tråden handlar om, men en lista av saker som skiljes med "," innebär att man menar ett flertal olika hälsoproblem och "etc.", betyder "et cetera", vilket översätts till "och så vidare", vilket indikerar på att det finns fler sjukdomstillstånd som tråden innefattar.

Förstår du nu, eller skall jag ta det långsammare?

TS talar om neurologiska och immunologiska problem, men visst, dra in allt, kanske lika bra, så slipper vi idiotin att vaccin skapar autism.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in