2024-08-17, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChoreaSanktiViti
Har sedan en tid tillbaka äntligen hittat en tjej som jag blivit stammis hos. En riktigt bra GFE där det med tiden blivit mindre tid för massage. Möjligen om vi hinner med en stund efter hon bestigits efter konstens alla regler utan gummi och det är bara att spruta på både i mus eller mun. Inget överpris heller. Bara att njuta så länge det varar.

Lycka till där ute
Härlig recension, gav oss mycket.
Citera
2024-08-19, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pablo205
Haha eller hur! Har du besökt henne själv? Somsagt har jag ju känt henne ett tag innan alla operationer samt hjälpt henne privat och sovit kvar i salongen med henne och satt på henne privat medans hon haft pojkvänner( synd om dom självklart men man kan ju inte motstå speciellt när hon erbjuder gratis och utan skydd) så jag betalar nog mycket mindre än vad gemene man gör. Men när jag va nykomling hos henne så betalade jag 3-4k för allt hehe
1500 alrdirg mer för fs även donna j
Citera
2024-08-19, 15:17
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jakubseman24
1500 alrdirg mer för fs även donna j
Kul stavning, nästan i klass med mej
Men svaret är från mej att han betalar väl hur mycket han vill om han tycker det är värt detta eller hur?
Jag var på ett helt underbart ställe i dag med alles inkl. Var topp 2 i min värld
Jag säger som lappgubben som tog sin sup " att dom släj de"
Citera
2024-08-19, 23:31
Medlem
Precis norr om city blev det en sexig massage.
Ringer på och kliver in i salongen, möts av 2st fina massöser i svarta korta klänningar och min fantasi startar direkt.
Börjar klä av mig i rummet samtidigt som tjejen fixar till madrassen, hon särar benen säkert inte med flit men kan se tydligt de ljusblå trosorna så sexigt tänker jag.

Lägger mig ner och väntar en stund, efter en stund kommer hon in och startar massagen samtidigt som hon frågar om viseversa. Vi skrattar tillsammans och märker att hon är flirtig direkt.
Det tar inte lång tid förens hon sätter sig ovanför mig huvud. Det är omöjligt att inte titta upp och hon märker det och särar mer vilket gör mig sjukt sugen, något jag fantiserat om och hoppas ska hända. Hon masserar över ryggen och trycker hela kroppen mot mig, det är direkt glöd mellan oss.
Masserar över skinkan och mot pungen, så sjukt sexigt. Hon märker att jag är hård.
Jag kysser hennes lår och hon säger direkt att vi kan fortsätta massagen senare och borde göra något annat först. Vilket jag givetvis håller med om, enkel förhandling då jag tror båda var väldigt sugna.
Vi startar i 69an och jag älskar verkligen att slicka, hon är helt renrakad och vid flertal tillfällen måste hon sluta suga för att njuta.
Fortsätter i sköna ställningar där jag skjuter salut i Doggy, vilken start på massagen.
Massagen fortsätter sedan och hon gör det väldigt bra, jag ligger verkligen bara och njuter.

Blir garanterat återbesök men gillar att testa nya salonger så får se vart man bör av nästa gång.
Citera
2024-08-20, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayee87
Ringer på och kliver in i salongen, möts av 2st fina massöser i svarta korta klänningar och min fantasi startar direkt.
Börjar klä av mig i rummet samtidigt som tjejen fixar till madrassen, hon särar benen säkert inte med flit men kan se tydligt de ljusblå trosorna så sexigt tänker jag.

Lägger mig ner och väntar en stund, efter en stund kommer hon in och startar massagen samtidigt som hon frågar om viseversa. Vi skrattar tillsammans och märker att hon är flirtig direkt.
Det tar inte lång tid förens hon sätter sig ovanför mig huvud. Det är omöjligt att inte titta upp och hon märker det och särar mer vilket gör mig sjukt sugen, något jag fantiserat om och hoppas ska hända. Hon masserar över ryggen och trycker hela kroppen mot mig, det är direkt glöd mellan oss.
Masserar över skinkan och mot pungen, så sjukt sexigt. Hon märker att jag är hård.
Jag kysser hennes lår och hon säger direkt att vi kan fortsätta massagen senare och borde göra något annat först. Vilket jag givetvis håller med om, enkel förhandling då jag tror båda var väldigt sugna.
Vi startar i 69an och jag älskar verkligen att slicka, hon är helt renrakad och vid flertal tillfällen måste hon sluta suga för att njuta.
Fortsätter i sköna ställningar där jag skjuter salut i Doggy, vilken start på massagen.
Massagen fortsätter sedan och hon gör det väldigt bra, jag ligger verkligen bara och njuter.

Blir garanterat återbesök men gillar att testa nya salonger så får se vart man bör av nästa gång.

Vilket guldställe där dom vet precis vad man behöver utan krusiduller. Tack för en bra recension 👍🏼
Citera
2024-08-20, 16:31
Medlem
Citat:
Besök västra delen om stan.

Nyfiken på nya ställe och fick nys om ett ställe i de västra delarna. Bokar en halvtimme före och glad att de har tid.

Blir visad till ett rum av en medelålders kvinna med fint leende och klädd i en lång tunn klänning.
För mig är klädseln så viktig, man fantiserar direkt.

Massagen börjar väldigt bra och genomförligt, så skönt. Tar säkert 30min innan första teasen kommer. Känner hur hon drar upp din klänning och sen sätter sig på mitt ben, kan känna texturen av hennes trosor mot mitt ben och hur hon trycker sitt underliv gång på gång mot mitt ben, gnider lätt.

Hon börjar sedan massera mina ben och som vanligt så följer händerna längre in mot låren och in mot rumpan.
Särar och svankar så hon kommer åt bättre, kan inte låta bli att inte stöna och hon märker det.
Hon fortsätter teasa mer och mer, min andning blir bara tyngre.
Hon frågar sedan om vi ska ta det vidare och går rakt på sak att jag vill ha det fullt ut.

Hon ler och säger självklart, hon kliver ut om kommer straxt in igen.

Jag som älskar 69 blir riktigt glad när hon ganska omgående ställer sig redo för 69an så jag kan slicka länge. Älskar hur hon stönar mer o mer.

Det avslutar sedan att hon rider fint och att när det är redo för Doggy så kan jag inte hålla mig länge.

Ser framemot nya upptäckter, kanske blir det ett besök till här för att se om det är lika hett.

Jag var tvungen att kolla dina gamla inlägg, och jo, jag tror du är min själsfrände 🤣

Thaimassage utan slick, och helst i form av en 69:a är inte mycket att ha.
Tyvärr blev mitt senaste besök ingen hit, vilket jag skrev om i mitt senaste inlägg.
Citera
2024-08-21, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stuartlittle
Jag var tvungen att kolla dina gamla inlägg, och jo, jag tror du är min själsfrände 🤣

Thaimassage utan slick, och helst i form av en 69:a är inte mycket att ha.
Tyvärr blev mitt senaste besök ingen hit, vilket jag skrev om i mitt senaste inlägg.

Haha 😂, ja 69an är ju underbart.
Måste läsa om den
Citera
2024-08-21, 10:14
Medlem
Jag besökte ett för mig nytt ställe, som är aktivt sociala medier, som ligger i ett industriområde lite off från stan på bästkusten.

När jag närmade mig thaimassagen ser jag att två massöser utanför entrén, den ena står och röker medan den andra dricker te. När jag kommer fram går vi in alla tre, massöserna först, dem leder mig in i salongen och låser dörren, där inne kan jag räkna till tre massagerum med egna dörrar med lås på.

Jag frågar om en halvtimme och uppger namnet på en massös jag fått höra ska vara bra. Jag ber om att få dusch innan massagen och en tjej (inte hon jag bett om) leder mig in i ett rum och ger mig en handduk, innan hon lämnar rummet kort. Jag klär av mig och går och duschar. Väl tillbaka i rummet kommer massösen som ledde in mig (hon jag ville ha var tydligen upptagen med en bokning) och hon står och låsas jobba med massagebänken medan jag tar av mig morgonrocken och handduken framför henne, jag ser att hon tittar in lilleman och verkar bli glad när hon ser honom om än i slakt tillstånd.

Jag lägger mig på mage utan handduk och hon börjar massagen, när hon kommer till benen tas handduken bort och hon teasar rejält, snuddar knappt pung eller kuk, däremot rejält teasing kring ljumskar och rumpa när i skåran...efter vändning börjar hon med ramar och händer, fortsatt ingen handduk och hon tittar hela tiden på lilleman...efter litet tag tar jag mod till mig och smyger upp handen under hennes korta klänning och in under trosorna hon fortsätter massera utan att bry sig om vad jag gör, jag känner att hon är våt och jag för in ett finger, samtidigt har lilleman ställt sig i givakt och hon tittar storögt på min kuk...jag pular henne, efter ett tag avbryter hon och frågar vad jag vill ha, allt säger jag, efter några minuters förhandling tar hon av sig kläderna, hon är smal och ser bra ut, dock kanske lite små bröst. Hon börjar därefter suga mig medan jag leker med hennes renrakade fitta, efter ett tag hoppar hon upp och sätter sig på kuk och börjar rida...efter vad som känts som en evighet byter vi ställning och jag tar henne doggystyle tills vi båda kommer i en härlig orgasm, med stort sprut...

Denna tjej och detta ställe kommer jag besöka fler gånger inser jag.
Citera
2024-08-23, 15:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kallebanan9213
Jag besökte ett för mig nytt ställe, som är aktivt sociala medier, som ligger i ett industriområde lite off från stan på bästkusten.

När jag närmade mig thaimassagen ser jag att två massöser utanför entrén, den ena står och röker medan den andra dricker te. När jag kommer fram går vi in alla tre, massöserna först, dem leder mig in i salongen och låser dörren, där inne kan jag räkna till tre massagerum med egna dörrar med lås på.

Jag frågar om en halvtimme och uppger namnet på en massös jag fått höra ska vara bra. Jag ber om att få dusch innan massagen och en tjej (inte hon jag bett om) leder mig in i ett rum och ger mig en handduk, innan hon lämnar rummet kort. Jag klär av mig och går och duschar. Väl tillbaka i rummet kommer massösen som ledde in mig (hon jag ville ha var tydligen upptagen med en bokning) och hon står och låsas jobba med massagebänken medan jag tar av mig morgonrocken och handduken framför henne, jag ser att hon tittar in lilleman och verkar bli glad när hon ser honom om än i slakt tillstånd.

Jag lägger mig på mage utan handduk och hon börjar massagen, när hon kommer till benen tas handduken bort och hon teasar rejält, snuddar knappt pung eller kuk, däremot rejält teasing kring ljumskar och rumpa när i skåran...efter vändning börjar hon med ramar och händer, fortsatt ingen handduk och hon tittar hela tiden på lilleman...efter litet tag tar jag mod till mig och smyger upp handen under hennes korta klänning och in under trosorna hon fortsätter massera utan att bry sig om vad jag gör, jag känner att hon är våt och jag för in ett finger, samtidigt har lilleman ställt sig i givakt och hon tittar storögt på min kuk...jag pular henne, efter ett tag avbryter hon och frågar vad jag vill ha, allt säger jag, efter några minuters förhandling tar hon av sig kläderna, hon är smal och ser bra ut, dock kanske lite små bröst. Hon börjar därefter suga mig medan jag leker med hennes renrakade fitta, efter ett tag hoppar hon upp och sätter sig på kuk och börjar rida...efter vad som känts som en evighet byter vi ställning och jag tar henne doggystyle tills vi båda kommer i en härlig orgasm, med stort sprut...

Denna tjej och detta ställe kommer jag besöka fler gånger inser jag.
Vågat att stoppa ett finger i muttan innan frågan kommit
Citera
2024-08-23, 19:40
Medlem
Jag gillar din kåte-kalle stil och när jag var på massage i förra veckan och tillfället yppade sig tänkte jag att jag skulle försöka sätta på massösen redan i receptionen. Besökte en favorit söder om slussen. Ägarinnan tog emot och efter lite småsnack berättar hon att hennes kollega är upptagen med en kund så hon får ta hand om mig själv. Det har jag inget emot. Hon är en rätt sexig liten kvinna med fräck blick. Hon ser ut som max 30 men jag vet att hon är 45+ efter att vi träffats på Tigern en blöt kväll och hon på fyllan visade sitt ID. Vi snackar och skämtar och när hon går bakom kassadisken för att lägga in 500 hundringen flyger djävulen i mig och jag glider in bakom henne och kramar hennes lite hårda silikonlökar. Hon skrattar och säger att jag verkar vara i stort behov av massage. Jag trevar under den korta kjolen och får upp handen mellan benen. Lirkar med stringen och försöker få in ett finger. Hon fnissar och särar lite på benen. Kåtheten slår till och jag tänker att nu djävlar... fumlar med gylfen med vänsterhanden och kuken sprätter fram. Det är trångt bakom disken men hon lutar sig lite framåt och ställer på tå. Jag måste huka lite för att hamna i position, 188 cm kontra knappt 150, men till slut glider den in i hennes rätt våta fitta. Hon stönar, trycker sig mot mig och jag juckar lite försiktigt. Då ringer det plötsligt på dörren och hon typ hoppar av staken och skyndar mot dörren. Öppnar och förklarar för mannen i dörren att alla är upptagna och om han komma tillbaka om en timme. Hon föser sen med milt våld in mig i ett rum där vi fortsätter vad vi börjat och sen avslutar med en skön massage såsom vi gjort många gånger förut.

Citat:
Ursprungligen postat av Hejhopp6578
2x på ett ställe i dem nordligare delarna av söderort.

Besök 1:
Förra veckan gjordes första besöket på denna inrättning och mottogs av en fräsch i utseendet kvinna som verkligen utstrålade kåthet. Ni grabbar som gjort en kvinna genuint kåt bara med er närvaro vet vad jag snackar om. Lite flåsande nästan, dryga 40+ (fan kvinnor mellan 40-50 är dem bästa). Vill egentligen ha 4 hand men hennes kollega var upptagen då så fick nöja mig med 2 händer. Massagen är väldigt bra och jag känner verkligen hur hon tar för sig av min kropp, en hel deal teasing och man vet ju vart detta kommer leda. Hon har redan hunnit suga på ollonet och slicka lite i stjärten (självklart rakar man röven, allt annat är psykopatfasoner) innan jag ens hunnit vända mig om. Efter lite mer massage kommer frågan om extra och då framkommer det olyckligtvis att hon har mens. Jag tackar nej till BJ och HJ och får då frågan om jag vill knulla hennes kollega (som jag ej har sett än).

Spårad som man är tackar man ja utan minsta aning om det kommer komma in en rugg uggla eller inte. Hon går ut och undertecknad ligger kvar med soldaten i givakt och inväntar… i dörren uppenbarar sig en kvinna i samma ålder i svart satinklänning med två enorma tuttar under. Väldigt sexig medan hon som massera mig var mer oskyldig och söt i utseendet (dock även hon med silikon) Kommer in i rummet och småpratar lite och därefter sätter spektaklet igång. Precis innan dörren stängs så står kollegan och tittar på en stund och fortsätter vilja vara med på en gemensam avsugning med sin kollega. Tackar bestämt nej och slänger igen dörren då här ska knullas ostört. Det knullas minsann, det är snarare hon som knullar mig än jag som knullar henne. Herre Gud vilken åktur det vart. Alla positioner senare slänger över en 2 rödingar och några kyssar efteråt är jag ute igen.

Besök 2 på samma salong (typ 3-4 dagar senare)
Parkerar bilen, springer in och massös 1 från första besöket öppnar. Ser att hon jag satte på sist precis går in i ett rum med en kund och tänker FAN här blir det ingen 4 hand igen!
Kvinna 1 ger mig en kyss redan i entrén och det är inga andra där förutom vi. Jag tänker att fan det här stället är ju riktigt nice så jag vill se hur långt jag kan pusha det redan i entrén, tar tag om hennes stjärt och kysser henne i nacken och redan där blir jag stenhård vilket hon ser genom mina shorts, vi går bakom ett skynke framför entrén där hon drar av mina shorts och suger lite på den. Kåt som ett djur trycker jag henne mot väggen och drar ner hennes shorts (obs, inga pengar har bytt händer fram till detta, har inte ens betalt för massagen än, haha!). Hon säger på knagglig svenska/engelska att hon så gärna hade velat vara med sist med kollegan men att mensen ställde till det. Lyckas inte riktigt stoppa in kuken då hennes shorts var lite problematiska.

Vi måste hörts för hennes kollega kommer ut medan kunden ligger kvar i rummet. Hon ser mig med kuken ute och hennes kollega vänd mot väggen, kommer fram och hånglar upp mig och suger även hon lite på den. Vi kommer överens om att jag ska återvända om en timme. För att fördriva tiden tänker jag att jag ska testa en annan inrättning ganska nära, så går dit för enbart massage och tease för att bygga upp potensen ytterligare.

Nu till själva trekanten:
Åker tillbaka redan nerkladdad med olja från ”mellan-massagen”. Kommer in och kvinna 1 leder mig till rummet vi var i sist. Ber mig lägga mig på mage och börjar massera mig lite lätt för att sedan dra upp mig i nästan doggy för att mjölka mig likt en kossa. Ber mig vända på mig och jag sitter upp medan hon suger. Plötsligt öppnas dörren och kollegan kommer in, båda ställer sig upp över mig och klär av sig helt. Nu är jag omringad av 4 enorma silikonbröst och det är tuttar och fingrar och fittor och anusar överallt känns det som. Medan kvinna 2 sätter sig över mitt ansikte så suger kvinna 1 mig. Därefter vänder sig kvinna 2 så vi hamnar i 69an och jag känner deras tungor och munnar runt kuken. Är dränkt i fittsaft. Hör hur kvinna 2 öppnar en kondom förpackning och trär den med munnen. Fint synkat då hon går ner och börjar rida (med röven mot mig) så kommer kvinna 1 upp och sätter sig på mitt ansikte så nu har jag en på tungan och en på kuken (hade jag dött där och då hade jag dött lycklig kan jag säga).

Sen blir det doggy på båda, missionären på båda och det avslutas med att kvinna 1 slickar mig i röven medan kvinna 2 suger tills jag exploderar över hennes enorma tuttar. Därefter gemensam dusch med kvinna 2 och ut i solen. Fan vad jag älskar genuint kåta kvinnor i den åldern, prostituerade eller inte så finns det ett självförtroende och en hunger som är svår att hitta bland dom yngre.
Citera
2024-08-23, 23:08
Medlem
De flesta skriver om fullt sex, men jag skriver även om det som är betydligt mer vanligt, att man endast får kortare sexuella tjänster.

Gick till en välbesökt salong i östra delen av Stockholm, och möttes av en ung tjej i en trevlig lokal. Jag betalade självklart med kontanter och som vanligt tog jag upp alla sedlarna ur plånboken när jag betalade, som en tydlig signal.

Jag visades in till ett rum med madrass på golvet med fint överdrag, dekorationer och porlande vatten i bakgrunden. När tjejen kom tillbaka låg jag på rygg och stödde mig på armbågarna, och sade att "Jag har mer pengar."

Hon satte sig grensle över mitt ben och frågade, "vad vill du ha?"

"Fullt" fanns tyvärr inte, men handjobb för, med kostnaden för själva massagen, 1000. Eller 1500 för handjobb medan hon hade bar överkropp och jag fick känna på brösten, som var av god storlek.

Först fick jag massage, vilken var lika bra som det påföljande handjobbet. Efteråt fanns det dusch.

Tjejen kunde svenska men verkade föredra att samtala på engelska. Med det angenäma utseendet, den unga åldern och det mycket goda läget måste hon få många 1500-kronorskunder, trots att det priset inte ger full service. Handjobb och nakna bröst hos en ung och snygg tjej istället för full service med en kvinna i 40-årsåldern kan vara värt det.

(Det förstås, om vi som praktiskt taget hela världen kunde göra det lagligt för män att köpa den service som män behöver, så skulle de flesta av de här salongerna försvinna, och vanliga kvinnor med sina barn skulle slippa gå förbi kvarterets skyltfönster där de vet att det serveras handjobb innanför.)
Citera
2024-08-25, 01:08
Medlem
Citat:

Låter som ett toppen ställe, och 69:an är bara så härligt om man hittar på en fräsch donna 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in