Citat:
Ursprungligen postat av
Jayee87
Besök västra delen om stan.
Nyfiken på nya ställe och fick nys om ett ställe i de västra delarna. Bokar en halvtimme före och glad att de har tid.
Blir visad till ett rum av en medelålders kvinna med fint leende och klädd i en lång tunn klänning.
För mig är klädseln så viktig, man fantiserar direkt.
Massagen börjar väldigt bra och genomförligt, så skönt. Tar säkert 30min innan första teasen kommer. Känner hur hon drar upp din klänning och sen sätter sig på mitt ben, kan känna texturen av hennes trosor mot mitt ben och hur hon trycker sitt underliv gång på gång mot mitt ben, gnider lätt.
Hon börjar sedan massera mina ben och som vanligt så följer händerna längre in mot låren och in mot rumpan.
Särar och svankar så hon kommer åt bättre, kan inte låta bli att inte stöna och hon märker det.
Hon fortsätter teasa mer och mer, min andning blir bara tyngre.
Hon frågar sedan om vi ska ta det vidare och går rakt på sak att jag vill ha det fullt ut.
Hon ler och säger självklart, hon kliver ut om kommer straxt in igen.
Jag som älskar 69 blir riktigt glad när hon ganska omgående ställer sig redo för 69an så jag kan slicka länge. Älskar hur hon stönar mer o mer.
Det avslutar sedan att hon rider fint och att när det är redo för Doggy så kan jag inte hålla mig länge.
Ser framemot nya upptäckter, kanske blir det ett besök till här för att se om det är lika hett.
Jag var tvungen att kolla dina gamla inlägg, och jo, jag tror du är min själsfrände 🤣
Thaimassage utan slick, och helst i form av en 69:a är inte mycket att ha.
Tyvärr blev mitt senaste besök ingen hit, vilket jag skrev om i mitt senaste inlägg.