2024-08-18, 10:56
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Ja det var ju precis det han sa? Att han inte vill förknippas med dig eller denna tråd. Herre jävlar vad du är trög.
Det var din kompis som sa det i hans namn. Är du helt förvirrad eller vad är det frågan om?

Citat:
Det är en del av denna tråd att prova diverse recept föräldrarna rekommenderar.
Tror du hennes kur är bra för ett barn med illamående mage tex?

Förlöjliga föräldrar med psykisk ohälsa är er melodi... det vet jag.
2024-08-18, 10:57
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Du skiter verkligen i föräldrar, LM säger ju att det är socialtjänsten som tvingar henne att dricka äcklig potatisdryck för att det är dom som gör att hon har ont i magen.
Men såklart att du inte är intresserad av att en stackars förälder lider, och kan inte ens hjälpa till och göra en godare potatisdryck, men nej det är inte du intresserad av.

Själv tror jag, att om man kanske skulle ha i lite ingefära och kiwi så kanske den skulle bli bättre, vad tror du om det?

Nej jag bryr mig om att både föräldrar och barn hanteras korrekt av svensk socialtjänst, vilket tyvärr inte är fallet idag.
2024-08-18, 10:59
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Nej jag bryr mig om att både föräldrar och barn hanteras korrekt av svensk socialtjänst, vilket tyvärr inte är fallet idag.

Tydligen inte när socialtjänsten tvingar henne dricka rå potatis. Då står du bara och tittar på när sockärringarna trycker ner det i halsen på henne.
2024-08-18, 11:00
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:

Så hur kan vi fixa potatisdrycken så hon ska slippa ha ont i magen då?
2024-08-18, 11:08
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Är ju mailappen som trunkerar adressen. Men du hade ju inte trott på det även om den syntes så spelar ju ingen roll.

Men till det mer intressanta,här, vad tror du om indiandrycken? Tydligen så smakade den inte gott, men man kan ha i banan eventuellt, jag är fortfarande lite skeptisk trots bananen.

Frågade AI vad hen tror om äktheten i bilden och den påstådda mailkoversationen och fick detta svar:

Citat:
Det är svårt att säga med säkerhet om detta mejl verkligen är från professor Bo Edvardsson utan att ha mer kontext eller att kunna verifiera avsändarens identitet. Formuleringen och tonen i mejlet verkar dock inte överensstämma med hur en akademiker, särskilt en professor, vanligtvis skulle uttrycka sig i en officiell kommunikation.

Det är möjligt att detta är ett fejkat mejl eller en falsk representation av Bo Edvardsson. Om du är osäker, skulle jag rekommendera att du kontaktar personen direkt via en känd och verifierad kommunikationskanal för att säkerställa äktheten.
2024-08-18, 11:13
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Frågade AI vad hen tror om äktheten i bilden och den påstådda mailkoversationen och fick detta svar:

Och du fick samma råd av AI som av oss. Se där.
2024-08-18, 11:18
Medlem
Citat:
Så hur kan vi fixa potatisdrycken så hon ska slippa ha ont i magen då?
Spetsa med konjak eller valfri likör
2024-08-18, 11:21
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Och du fick samma råd av AI som av oss. Se där.

Till och med språkbruket satte AI fullträff.

”I officiell kommunikation” vilket detta verkligen inte är.

Summa summarum, det är Bo.
2024-08-18, 11:29
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:

Och som vanligt klipper och klistrar Kurre, istället för att bara dela länken till hela prompten vilket till och med går fortare.
2024-08-18, 11:29
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:

I dina fantasier och drömmar möjligen. En professor och akademiker uttrycker sig inte på det sättet. Tvärtom stämmer språkbruket mycket väl överens med din kompis. Men men om det finns några normala människor i tråden så får de själva göra den bedömningen.
2024-08-18, 11:37
Medlem
Citat:
I dina fantasier och drömmar möjligen. En professor och akademiker uttrycker sig inte på det sättet. Tvärtom stämmer språkbruket mycket väl överens med din kompis. Men men om det finns några normala människor i tråden så får de själva göra den bedömningen.
Var det en officiell kommunikation ?
Tror du att professorer och akademiker överlag använder akademiskt språkbruk privat
2024-08-18, 11:37
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:

Gör som AIn säger istället och maila själv eller så kan du vara tyst med dina teorier, tog ju längre tid för dig att skriva av bilden till chatGPT än att skriva ett mail, så lägga energi på detta vill du ju göra, men som vanligt på helt fel sätt. Vi har hört dina argument om detta, vi håller inte med, maila eller håll tyst är vad som återstår.

Och jag har fortfarande inte fått något svar från dig angående potatisdrycken, ska jag tolka det som att du tycker det är ok att soc plågar LM med magont och tvingar henne dricka äcklig potatisdryck då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in