2024-08-18, 10:21
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Är du väldigt ensam Kurt?

————————

Oj Marlene verkar vara lite mafioso själv. Hon slogs tillsammans med syrran. ”Det brukade hända grejer 😏”

Indiandryck för illamående mage recept:

Två råpotatis.
En full sked honung.
En full sked med olivolja.
(Ev riven morot)

Sen bara sila igenom en strumpa, fan vart ju riktigt sugen nu!
2024-08-18, 10:23
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Är du väldigt ensam Kurt?

i denna tråd som samlat allehanda galningar kanske. Men inte överlag. Det är många som vet om vad som sker. Få vågar dock prata om det med rädsla för repressalier från soc.
2024-08-18, 10:25
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
i denna tråd som samlat allehanda galningar kanske. Men inte överlag. Det är många som vet om vad som sker. Få vågar dock prata om det med rädsla för repressalier från soc.

Usch låter hemskt det där, men tur att det är så många då, lycka till.
2024-08-18, 10:25
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Bara googla.

ja jag vet att han har en mail, men som av en händelse visar inte din kompis hela mailadressen. Man ser bara hans namn, vilket direkt avslöjar vad som hänt.

Din kompis har skapat en mail med hans namn och mailat sig själv med önskat svar.
2024-08-18, 10:27
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
För att öka din egen trovärdighet, att du tror du har rätt i allt är ju trots allt bara vad du tror.
Men liksom detta som är problemet med att totalt sakna självinsikt.

Det spelar ingen roll vad jag skriver. Du är helt resistent mot kritik mot soc och de fel de begår i myndighetsutövningen som skadar barn. Du har inget barnperspektiv. Du har ett håna föräldrar-perspektiv. Barnen skiter du fullständigt i. Det viktiga är att se föräldrar lida, vad som händer med barnen är helt sekundärt.
2024-08-18, 10:28
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
ja jag vet att han har en mail, men som av en händelse visar inte din kompis hela mailadressen. Man ser bara hans namn, vilket direkt avslöjar vad som hänt.

Din kompis har skapat en mail med hans namn och mailat sig själv med önskat svar.

Är ju mailappen som trunkerar adressen. Men du hade ju inte trott på det även om den syntes så spelar ju ingen roll.

Men till det mer intressanta,här, vad tror du om indiandrycken? Tydligen så smakade den inte gott, men man kan ha i banan eventuellt, jag är fortfarande lite skeptisk trots bananen.
2024-08-18, 10:29
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Sen bara sila igenom en strumpa, fan vart ju riktigt sugen nu!

Det var visst inte klart.

Två råpotatis
En matsked honung
En matsked olivolja
(Ev riven morot för ögonen)

Mixra, och sila genom strumpa.

Tillsätt en eller två bananer
Tillsätt lite kokande vatten

Mixra, sila.

Servera.

Lite osäker på om indianer hade tillgång till mixer i Brasilien för en 30år sen.

Recension: ”det är inte gott än, vad ska man göra? Det är bara att dricka”

Ska nog prova nästa gång jag har illamående mage.
2024-08-18, 10:29
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Är ju mailappen som trunkerar mailen. Men du hade ju inte trott på det även om den syntes så spelar ju ingen roll.
Nej jag tror inte på detta eftersom det är exakt din kompis språkbruk och inte en professors. Han skiter fullständigt i vad som skrivs i denna tråd skulle jag tro.

Citat:
Men till det mer intressanta,här, vad tror du om indiandrycken? Tydligen så smakade den inte gott, men man kan ha i banan eventuellt, jag är fortfarande lite skeptisk trots bananen.

Drick den själv och prova. Jag är inte intresserad.
2024-08-18, 10:33
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Nej jag tror inte på detta eftersom det är exakt din kompis språkbruk och inte en professors. Han skiter fullständigt i vad som skrivs i denna tråd skulle jag tro.

Du skiter verkligen i föräldrar, LM säger ju att det är socialtjänsten som tvingar henne att dricka äcklig potatisdryck för att det är dom som gör att hon har ont i magen.
Men såklart att du inte är intresserad av att en stackars förälder lider, och kan inte ens hjälpa till och göra en godare potatisdryck, men nej det är inte du intresserad av.

Själv tror jag, att om man kanske skulle ha i lite ingefära och kiwi så kanske den skulle bli bättre, vad tror du om det?
Senast redigerad av vajervevaren 2024-08-18 kl. 10:36.
2024-08-18, 10:34
Medlem
Citat:
"Fel i allt".. Var kommer det ifrån tror du? Det är från din kompis, men känner jag dig rätt så tror du på allt manipulativa människor säger.
Det är ju en så utbildat folk gör de svarar till lärde på lärdes vis och till bönder på bönders vis och använder de ordval som passar tror tom de speglar personer
2024-08-18, 10:34
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:

Ja det var ju precis det han sa? Att han inte vill förknippas med dig eller denna tråd. Herre jävlar vad du är trög.

Det är en del av denna tråd att prova diverse recept föräldrarna rekommenderar.
Tror du hennes kur är bra för ett barn med illamående mage tex?
2024-08-18, 10:56
Medlem
Citat:
Ja det var ju precis det han sa? Att han inte vill förknippas med dig eller denna tråd. Herre jävlar vad du är trög.

Det är en del av denna tråd att prova diverse recept föräldrarna rekommenderar.
Tror du hennes kur är bra för ett barn med illamående mage tex?
Rå riven potatis i vatten är en gammal huskur mot halsbränna , Novalucol eller liknande är betydligt enklare och nu med dyr potatis kanske tom billigare

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in