2024-08-18, 09:32
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Du har en mycket förvriden bild av verkligheten och din uppfattning om att en professor måste uttrycka sig på ett visst sätt bara för att du har fått för dig det är lika verklighetsfrånvänd och osannolik som allt annat du svamlar om. Du har ju DE FACTO fel i allt, det är känt sedan länge och väldigt många har konstaterat och fastställt det så varför skulle inte en intelligent professor komma till samma slutsats efter att ha läst dina förvirrade inlägg med kritiska glasögon? Det är tvärtom ytterst sannolikt.

"Fel i allt" är ett mycket starkt påstående som låter helt osannolikt att en professor skulle säga med tanke på att jag tagit upp ganska många punkter som Bo själv tagit upp i sin kritik. Din story håller inte... sorry.
2024-08-18, 09:34
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Varför skulle jag? Googla hans namn och hans kritik mot soc istället. Det finns en gedigen samling att förkovra sig i. Att han skulle tycka att jag "har fel i allt" är helt osannolikt liksom att svara dig. Varför skulle han ödsla tid på något sådant? Det är dina ord det där, som du önskar att han skulle säga.

Men det visar ju hur manipulativ du är.

Släpp det nu autisten.

Du kan googla honom och känna att du sympatiserar med det han säger. Du kan däremot inte påstå att han och du har samma bild av socialtjänsten då ni inte pratat.

Mailkonversationen gör det väldigt tydligt att du har tolkat honom på ett sätt som han inte tolkar sig själv.

Maila honom eller var för evigt tyst.

Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Är sjukt nyfiken på indiandrycken.
hittils verkar ingredienserna vara 5 kokta potatisar och en riven morot.

Ja helt klart. Tar lång tid att göra den med, så lång tid att hon blev sugen på sallad under tiden.

I början sa hon att det ska vara rå potatis. Men det verkar som att den ska kokas. Låter inte helt gott i alla fall.
2024-08-18, 09:46
Medlem
Citat:
Sanningen? Den är från din kompis som manipulerat bilden och lagt in egna ord istället för Bo Edvardssons? Som av en händelse är det precis samma språkbruk och argumentation. "Allt är fel" osv.

Och som lök på laxen det är väldigt dålig svenska för att komma från en professor. Tror du på detta själv?
Hur tror du att en professor skriver privat , har du läst Leif GWs böcker så har du ett bra exempel på ett språkbruk hos professor i sammanhang som inte är inom institution
2024-08-18, 09:49
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Släpp det nu autisten.

Du kan googla honom och känna att du sympatiserar med det han säger. Du kan däremot inte påstå att han och du har samma bild av socialtjänsten då ni inte pratat.

Mailkonversationen gör det väldigt tydligt att du har tolkat honom på ett sätt som han inte tolkar sig själv.

Maila honom eller var för evigt tyst.
Vilken konversation? Det finns ingen sådan. Däremot finns det en manipulerad text där din manipulativa kompis lagt in sina egna ord istället för bosses.

Mailadressen kan man såklart inte se i sin helhet, vilket är en del av manipulationen. Jag är både förvånad och imponerad av vad det finns för människor som gör på detta sätt med syfte att försvara socialtjänsten i ur och skur, även när de gör fel och skadar barn.
2024-08-18, 09:54
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Hur tror du att en professor skriver privat , har du läst Leif GWs böcker så har du ett bra exempel på ett språkbruk hos professor i sammanhang som inte är inom institution

Säkert exakt samma nivå när han påstår att han granskat utredningar med sina berömda glasögon.

Utredningen hänvisar till ett expertutlåtande gjord av en sakkunnig.
Kurre: Ne så här skriver inte en expert, så då har jag bevisat att detta bara är påhitt!
Ok men har du frågat experten?
Kurre: Ne det behövs inte

Måste vara sjukt jobbigt att lida av vad det nu är som orsakar total brist på självinsikt som Kurre och LVU-galningar gör
2024-08-18, 09:54
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
"Fel i allt".. Var kommer det ifrån tror du? Det är från din kompis, men känner jag dig rätt så tror du på allt manipulativa människor säger.
2024-08-18, 09:55
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Vilken konversation? Det finns ingen sådan. Däremot finns det en manipulerad text där din manipulativa kompis lagt in sina egna ord istället för bosses.

Mailadressen kan man såklart inte se i sin helhet, vilket är en del av manipulationen. Jag är både förvånad och imponerad av vad det finns för människor som gör på detta sätt med syfte att försvara socialtjänsten i ur och skur, även när de gör fel och skadar barn.

Mailadressen kan du hitta på google med en enkel googling. Den rödmarkerade är ju Philips mail o den behöver du inte se.

Är du väldigt ensam Kurt?

——————

Oj jävlar. Marlene ville mörda barnens pappa. Stabilt.
2024-08-18, 09:56
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Säkert exakt samma nivå när han påstår att han granskat utredningar med sina berömda glasögon.

Utredningen hänvisar till ett expertutlåtande gjord av en sakkunnig.
Kurre: Ne så här skriver inte en expert, så då har jag bevisat att detta bara är påhitt!
Ok men har du frågat experten?
Kurre: Ne det behövs inte

Måste vara sjukt jobbigt att lida av vad det nu är som orsakar total brist på självinsikt som Kurre och LVU-galningar gör

Varför ska jag fråga någon om något jag redan vet svaret på? Han har kämpat länge mot soc lögner och vantolkningar i barnutredningarna och därför är det helt osannolikt att han skulle svara på detta sätt och han skulle anse att jag har "fel i allt".
2024-08-18, 09:57
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Mailadressen kan du hitta på google med en enkel googling. Den rödmarkerade är ju Philips mail o den behöver du inte se.

Är du väldigt ensamt Kurt?

——————

Oj jävlar. Marlene ville mörda barnens pappa. Stabilt.

Men snälla nån man ser inte hela mailadressen. Din manipulativa kompis har skapat en liknande och mailat sig själv.
2024-08-18, 10:05
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Varför ska jag fråga någon om något jag redan vet svaret på? Han har kämpat länge mot soc lögner och vantolkningar i barnutredningarna och därför är det helt osannolikt att han skulle svara på detta sätt och han skulle anse att jag har "fel i allt".

För att öka din egen trovärdighet, att du tror du har rätt i allt är ju trots allt bara vad du tror.
Men liksom detta som är problemet med att totalt sakna självinsikt.
2024-08-18, 10:05
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Men snälla nån man ser inte hela mailadressen. Din manipulativa kompis har skapat en liknande och mailat sig själv.

Bara googla.
2024-08-18, 10:17
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:

Är du väldigt ensam Kurt?

————————

Oj Marlene verkar vara lite mafioso själv. Hon slogs tillsammans med syrran. ”Det brukade hända grejer 😏”

Indiandryck för illamående mage recept:

Två råpotatis.
En full sked honung.
En full sked med olivolja.
(Ev riven morot)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här