2024-08-17, 22:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det verkar vara Anjo som spred den.
Och han fick den i så fall av Rask så källan är ändå Rask.
Citera
2024-08-17, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Precis, allt ansvar ligger givetvis på Carl-Fredrik, det var han som filmade och själv la upp det på internet, att han försöker skylla detta på Chrippa är så jävla pinsamt och hans flygande apor till följare köper allt 🤣

Säger bara BRA att någon anmälde till socialen. Kul för grabbarna att gå tillbaka till skolan nästa vecka och få höra hur deras wt pappa grävt mamma i fittan och att hela klassen sett detta

Och hur gamla är kidsen? Tror du på allvar att små kids tittar på sånt? Alla är inte lika kåta på Rask som du är. Skolkamraterna kommer inte ha en susning om nånting.
Citera
2024-08-17, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Och han fick den i så fall av Rask så källan är ändå Rask.

Ni två är ju lika blåsta! Och faktiskt ganska bruna runt käftarna.

Ingen av er VET och kommer heller inte veta, vad ni än påstår.
Citera
2024-08-17, 22:34
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Hur skulle matchen genomföras när Chrippa skulle flytta till Dubai på heltid i början av januari tänker du?

Han tackade nej till erbjudandet. Det fanns ingen överenskommelse.

Det är väl inte jag som ska svara på det? Det får stå för Chrippa hur han tänkte lösa det då de kom så långt i snacket att ett datum var förberett. Sen bangade Chrippa innan de skulle skriva på ”kontraktet ”

Allt detta finns o få om du skriver till dom på inta.
Citera
2024-08-17, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Exakt!
Det va Rask, inte Chrippa.

Chrippa fick vetskap om det, samt att Rask SKICKADE videos till sin största ovän Chrippa.
Har Chrippa spridit den filmen ens som Bajsen skickade till honom?

Chrippa har inga lojalitetskänslor för honom.
Med all rätt.

Han nämner det, han garvar och tycker att det är jävligt kul , även om det säkert va traumatiskt att ta del av filmerna.

Han har är ju inte ansvarig för det.

Bajsen står som ensam ansvarig alla gånger.

Hade det varit företagshemligheter så hade bajsen kunnat ställas inför rätta.

Man läcker inte av misstag alt skyller på Chrippa eller sin pappa.

Men tycker du personligt att det var bra att Chrippa lyfte upp det och såg till att jättemånga plötsligt fick vetskap om det?
Jag såg ju hur vissa användare blir helt upplyft av att få se filmen så till den milda grad att jag tror att det finns de som vill byta med Therese.
Jag personligt rör mig inte på den delen av internet pga att det är tråkigt så det kan ju vara förklaringen att jag inte sett den.

Men jag har också svårt att se att det går att föra diskussion med någon som inte har lämnat kiss och bajsåldern. Tråkigt men kallar en vuxen människa en annan för bajsen är det nog ingen idé att försöka föra diskussion även om jag gillar just diskussioner.
Citera
2024-08-17, 23:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Rask har dessutom berättat att bland annat Anjo visste om att filmerna låg ute sedan ett halvår.

Ska man hårdrag det så kan det ju faktiskt vara Anjo som undercover har spridit det.

I slutändan är det dock Rask!

Men Anjo älskar att hälla bensin i såren, så Why not?
Jag tror att OM Anjo spridit filmerna så har han varit överens med Rask om att han skall få ut dem.
Jag blev helt övertygad om att filmerna kom ut för att de hoppades att de kunde trigga Chrippa att sprida dem så pass att han kunde fällas för grovt förtal.

Men det håller inte - dels var filmerna ute och surrade på PM före Chrippa nämnde dem, dels skickar man ju knappast en extra film till en fiende om man tror han ligger bakom spridningen.
Jag tror det handlade om ett försöka till kupp helt enkelt.
Citera
2024-08-17, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Men tycker du personligt att det var bra att Chrippa lyfte upp det och såg till att jättemånga plötsligt fick vetskap om det?
Jag såg ju hur vissa användare blir helt upplyft av att få se filmen så till den milda grad att jag tror att det finns de som vill byta med Therese.
Jag personligt rör mig inte på den delen av internet pga att det är tråkigt så det kan ju vara förklaringen att jag inte sett den.

Men jag har också svårt att se att det går att föra diskussion med någon som inte har lämnat kiss och bajsåldern. Tråkigt men kallar en vuxen människa en annan för bajsen är det nog ingen idé att försöka föra diskussion även om jag gillar just diskussioner.
Rent moraliskt är det inte bra ur många aspekter.

Men med tanke på hur Chrippa har blivit attackerad av gigantiska drev så förstår jag att han nämner det.
Stort av honom att inte sprida det i film.

Sådant finns det inte bevis för.

Och även om han hade gjort det, så hade jag förstått.
Personligen hade jag kickat ut det direkt. Så förbannad hade jag varit .
Vem kan klandra Chrippa utifrån det?

Chrippa har det inte lätt med allt hat som haglar över honom.
Men han sköter det snyggt.
Citera
2024-08-17, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Och hur gamla är kidsen? Tror du på allvar att små kids tittar på sånt? Alla är inte lika kåta på Rask som du är. Skolkamraterna kommer inte ha en susning om nånting.
Är du på riktig helt efterbliven?

Barn i skolåldern är oerhört känsliga.
Det räcker att en enda unge har sett det för att sedan alla har gjort det.
När det har spridit sig så är det ett överjävligt problem för barnen.

Skolan är ingen mysig plats att befinna sig på när drev och mobbning skapas.
Citera
2024-08-18, 00:14
Medlem
SkattefriZons avatar
Varför sitter inte Chrippa i fängelse?
Alla säger ju att han begår brott hela tiden.
Stämmer inte det?

Hur kan han resa utomlands och bo på massa olika hotell om han har kronofogden efter sig?
Han gör reklam för att brott lönar sig om det stämmer och den reklamen når ut till många.
Citera
2024-08-18, 00:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
Stämmer inte det?

Hur kan han resa utomlands och bo på massa olika hotell om han har kronofogden efter sig?
Han gör reklam för att brott lönar sig om det stämmer och den reklamen når ut till många.
EKB tar tid på sig, bara att avvakta.
Citera
2024-08-18, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkattefriZon
Stämmer inte det?

Folk önskar massor av ont mot Chrippa, men har noll koll på hur rättssystemet fungerar

Därför blir det rundgång i tråden, mest för att man får återupprepa,

Ibland hade en funktion om liknande bildbok suttit fint här.
Citera
2024-08-18, 00:28
Medlem
SkattefriZons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
EKB tar tid på sig, bara att avvakta.

Konstigt när han har så många följare. Tänker att många får inspiration till att göra samma eftersom inget händer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in