2024-08-17, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Kickassfarsan hatar Rask samtidigt som han kollar dagligen på Rasks porrvideo (har han själv sagt) och skriver dagligen om Rasks kuk. Är det normalt?

Jobbigt med dessa Chrippa fanboys och Linnea försvarare. Man skrattar åt Rasks skulder men hyllar Chrippas miljonbelopp skulder.

Jag vet och det är en besatthet av Rask, till och med soc verkar tycka dom är hel knäppa som anmäler hela tiden, samt att dom kontaktar barnens skolor och berättar om filmen, hur sjukt är inte de?
Citera
2024-08-17, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag vet och det är en besatthet av Rask, till och med soc verkar tycka dom är hel knäppa som anmäler hela tiden, samt att dom kontaktar barnens skolor och berättar om filmen, hur sjukt är inte de?

Stackars soc och skolan, som ändå känner familjen Rask bakom kameran och vet hur familjen är. Fan vad det ska orosanmäla hela jävla tiden… Skött er egna liv fyfan.

Det jag inte förstår är varför gäller olika saker Chrippa och Rask?

Rask är en skitfarsa som inte gör något för sina barn säger de ju. Men kritiserar någon Chrippa om liknande neeej då blire ett helvete! 😅
Citera
2024-08-17, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
En karta Xanor? Så är du den fjärde, femte som har bevis, som ändå inte visas?

Tycker det är så roligt att dom försöker få Anjo till en knarkare.
Finns inga som helst tecken på de.
Och gör dom de enbart för att jävlas är det ju helt rubbat.

Fattar inte varför Anjo eller Rask skulle ställa upp på en boxningsmatch känns ju bara töntigt.
Hur vore det om Chrippa börjar tala sanning istället för att vilja slåss. Då skulle allt bara upphöra, svårare än så är det inte.
Citera
2024-08-17, 12:07
Medlem
Citat:
Stackars soc och skolan, som ändå känner familjen Rask bakom kameran och vet hur familjen är. Fan vad det ska orosanmäla hela jävla tiden… Skött er egna liv fyfan.

Det jag inte förstår är varför gäller olika saker Chrippa och Rask?

Rask är en skitfarsa som inte gör något för sina barn säger de ju. Men kritiserar någon Chrippa om liknande neeej då blire ett helvete! 😅

Jag vet det är skrattretande 😂 Rask är inte en dålig pappa, han har ett fint förhållande, bra relation med släkt och vänner.
Chrippa däremot måste använda knark för att ha kul på en fest, trycka anabola, verkligen en hyvens pappa.
Citera
2024-08-17, 12:19
Medlem
Citat:
Tycker det är så roligt att dom försöker få Anjo till en knarkare.
Finns inga som helst tecken på de.
Och gör dom de enbart för att jävlas är det ju helt rubbat.

Fattar inte varför Anjo eller Rask skulle ställa upp på en boxningsmatch känns ju bara töntigt.
Hur vore det om Chrippa börjar tala sanning istället för att vilja slåss. Då skulle allt bara upphöra, svårare än så är det inte.

Mm, och nu ska idioten ha 500 000 för en fight - ett nytt sett att fega ut, för det lär ju inte hända.
Citera
2024-08-17, 12:37
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Kickassfarsan hatar Rask samtidigt som han kollar dagligen på Rasks porrvideo (har han själv sagt) och skriver dagligen om Rasks kuk. Är det normalt?

Jobbigt med dessa Chrippa fanboys och Linnea försvarare. Man skrattar åt Rasks skulder men hyllar Chrippas miljonbelopp skulder.
För oss som inte kollar på allt Chrippa lägger ut.
Källa på vart han säger att han dagligen kollar på rasks porrfilm?
Citera
2024-08-17, 12:38
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Mm, och nu ska idioten ha 500 000 för en fight - ett nytt sett att fega ut, för det lär ju inte hända.
Källa på vem som säger att dem ska ha 500 000 för att slåss mot vem?
Citera
2024-08-17, 12:40
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Var säger han att han skall ha 500 k för att ställa upp?
Citera
2024-08-17, 13:14
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Jag vet det är skrattretande 😂 Rask är inte en dålig pappa, han har ett fint förhållande, bra relation med släkt och vänner.
Chrippa däremot måste använda knark för att ha kul på en fest, trycka anabola, verkligen en hyvens pappa.

Är rask en bra pappa menar du? Vad har han gjort för sina barn som är så bra?

Skrev detta 13:13 jag är spirituella
Citera
2024-08-17, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Källa på vem som säger att dem ska ha 500 000 för att slåss mot vem?

Han själv på Instagram
Citera
2024-08-17, 14:20
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Håller du inte koll på din idol?
På Instagram.
Håller du koll på allt någon du hatar lägger ut? Varför? Normalt brukar man kolla på sånt man gillar
Citera
2024-08-17, 14:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Håller du inte koll på din idol?
På Instagram.
Det sägs ingenting om några pengar såvitt jag kan se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in