2024-08-16, 22:45
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Ja du har nog rätt men jag undrar om dom tycker att dom har koll på läget och att allt går enligt plan.
ja PÖ och LÖ tror jag tycker det...
Citera
2024-08-16, 22:47
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malaquena
Har det alltså kommit fram nya fakta i fallet? När och var?
Nej här förs inte någon form av fakta fram, du får spekulera och gissa fritt bäst du kan.
Om du frågar när och vart så blir du hänvisad långt tillbaka i tråden.
Ingen har ett fakta svar om något, det handlar mycket PA: och deras arbetsförhållnade, men inget konkret om vad som verkligen hänt.
Tips är undvik tråden en vecka, och sedan läser du den igen då kommer du se att det är rundgång och samma kombattanter som debatterar utan framgång.
Citera
2024-08-16, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Nej här förs inte någon form av fakta fram, du får spekulera och gissa fritt bäst du kan.
Om du frågar när och vart så blir du hänvisad långt tillbaka i tråden.
Ingen har ett fakta svar om något, det handlar mycket PA: och deras arbetsförhållnade, men inget konkret om vad som verkligen hänt.
Tips är undvik tråden en vecka, och sedan läser du den igen då kommer du se att det är rundgång och samma kombattanter som debatterar utan framgång.

Jo jag vet, jag följer tråden kontinuerligt. Nu skrev ju dock användaren vars inlägg jag kommenterade på att "fakta är", i min värld betyder det just som det står, att man har fakta på det som påstås.
Citera
2024-08-16, 22:54
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Jo jag vet, jag följer tråden kontinuerligt. Nu skrev ju dock användaren vars inlägg jag kommenterade på att "fakta är", i min värld betyder det just som det står, att man har fakta på det som påstås.
Ursäkta men jag förstod inte att du följde tråden så noga.
Hittar du någon ny fakta som för fallet framåt i tråden?
Inte gör jag det efter en veckas uppehåll.
Citera
2024-08-16, 22:59
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
vänta och se, ingen annan har möjligheten och motiv och om vi ska hänga oss upp i ett ord så är det bara att göra det
Citera
2024-08-16, 23:07
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
vänta och se, ingen annan har möjligheten och motiv och om vi ska hänga oss upp i ett ord så är det bara att göra det
Kan Du förklara det där så att även en fyraåring förstår det.
Vilket ord skall vi hänga upp oss på?
Citera
2024-08-16, 23:09
Medlem
Citat:

Alltså, det var en ärligt menad fråga; har du någon ny fakta?
Citera
2024-08-16, 23:21
Medlem
Citat:

Citat:
det var ett ärligt svar också...

Men vad är det du vill ha sagt? Att du har ny fakta men inte kan dela med dig av den just nu?
Citera
2024-08-16, 23:27
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Men vad är det du vill ha sagt? Att du har ny fakta men inte kan dela med dig av den just nu?
läser du det du skriver själv borde det inte vara svårt att se vad jag menar, men nej, jag har inga nya fakta
Citera
2024-08-16, 23:29
Medlem
Nottelitens avatar
men här är någon som påstår sig ha kört en drönare i sökandet efter Essie :
https://i.imgur.com/EW2bkOg.jpg
Citera
2024-08-17, 00:24
Medlem
flugornass avatar
Citat:
men här är någon som påstår sig ha kört en drönare i sökandet efter Essie :
https://i.imgur.com/EW2bkOg.jpg
Ja men det är ju ingen fakta?
Kontentan är att de mest drivande i tråden har insett att dom är helt fel ute i all olika typer av teorier om vad som hänt. Deras tystnad i de inlägg vi gjort nu talar för att det är så.
Essie är stendöd och begravd, men vem som vet vart har jag ingen aning om, men hata slumpen som GW säger.
Allt trams om att det skulle vara en PA med pojkvän som är GM är bara just bara trams.
Blir lite skadeglädje när alla teoretiker får sina bilagor och annat att visa sig inte ha ett skit med fallet att göra, utan mest handlar om PA:s arbetsvillkor att göra.
Citera
2024-08-17, 00:38
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Ja men det är ju ingen fakta?
Kontentan är att de mest drivande i tråden har insett att dom är helt fel ute i all olika typer av teorier om vad som hänt. Deras tystnad i de inlägg vi gjort nu talar för att det är så.
Essie är stendöd och begravd, men vem som vet vart har jag ingen aning om, men hata slumpen som GW säger.
Allt trams om att det skulle vara en PA med pojkvän som är GM är bara just bara trams.
Blir lite skadeglädje när alla teoretiker får sina bilagor och annat att visa sig inte ha ett skit med fallet att göra, utan mest handlar om PA:s arbetsvillkor att göra.

var har jag skrivit att detta är fakta?
anledningen till att jag lägger upp detta är att denna information inte stämmer överens med PÖ:s version ( https://www.flashback.org/sp89238570 ) och det är lika konstigt att denna person bara skrivit detta men inte svarar på några frågor efter det...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in