Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Det kan man ju tolka som man vill. Men varför skulle du vara orolig för att låta soc experimentera med dina ungar? De är väl så goda och omtänksamma när det gäller barn?
Ja man kan göra det, eller så kan man tolka det precis som det står.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Varför skulle det vara grundlöst? Vem granskar soc och innehållet i utredningarna? Well u tell me.
Det är grundlöst för det är ett påstående från dig utan grund.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Jo jag hittade samma fel som min kompis plus lite till.
Jag tror att du tror du hittade fel, men eftersom du bevisat gång på gång att du inte kan förstå skriven text här i tråden, så väljer jag att utgå från att du även i utredningen inte klarade av att förstå vad som skrevs, det är ett rimligt antagande grundat i det du utryckt här.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Kritiken mot soc barnutredningar är det många som delar. Även IVO. Så bajs kanske är gott?
Testa och återkom.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
Nej så ser verkligheten ut. Men motbevisa mig gärna. På vilket sätt granskar domstolen hela materialet som soc sitter på? Berätta gärna nu ingående hur det går till du som säger att det är "grundlöst". Fakta är att de bara tittar på utredningen och det är det material som soc valt ut att dela med domstolen, medelst klipp och klistra utifrån egen bias.
Nej, det är den som kommer med ett påstående som har i uppgift att bevisa, att du säger att det är så kan omöjligt bli fakta, oavsett hur mycket du vill eller hur mycket du repeterar samma sak.
Citat:
Ursprungligen postat av
kurt-sune
samma skit idag. Exakt samma skit.
Nej jag är mer orolig för dig som inte kan inse att en myndighet kan göra fel och att det är skadligt när så sker.
Har jag aldrig påstått, men här varsågod.
Myndigheter kan göra fel, och det är skadligt när så sker.