2024-08-16, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Är inte barnporr på riktigt alltså? Vem fan är tappad din sjuka jävel alla vet redan att flickan blev mördad varför ska man titta på det? Bara av sexuella lr perversa skäl såklart ingen Frisk människa behöver se ett mord för att det ska vara verkligt. Med din skruvade logik sker inga mord om ingen ser det 🤮
Barnporr är kommersiellt, äckel tjänar pengar om man kollar på det.
Det är noll koppling här oavsett vad du försöker med, men jo barnporr är verkligt. Vad nu det har med nåt att göra

För att folk ska fatta att samhället är kollapsat, Emilias sista stund är fler o flers vardag..
Vad är det du inte förstår här?
Polis o media, politiker äckel mm vill mörka o dölja det.
Dom håller *REDAN* på o försöker svepa under mattan.
Missat att de skriver mer om hur "hemskt" det är att sprida klippen än själva mordet?..

Om det inte rapporteras o ingen vet om morden, inget info sprids?
Då för de flesta händer det ju inte, o folk fortsätter tro samhället fungerar

Det är så det varit hittills

Filmen borde visas i skolan fö.
Del av allmän utbildning

Som hon inte glöms o så folk fattar vart vi är, o att blodet är på polisen mms händer
Senast redigerad av LupesVulpus 2024-08-16 kl. 21:48.
Citera
2024-08-16, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i.dosering
Tänkte först inte svara dig alls. Pga du är alldeles för hatisk. Mening då att ens försöka tänkte jag. 😏
Men du har en mänsklig rättighet i att bli sedd och bemött. Det är så jag försöker tänka om alla även om våra åsikter skiljer oss åt. Det är inte farligt att ha olika åsikter om saker och ting. Man måste inte bli hatisk mot människor som har avvikande åsikter/värderingar än de man själv står för. Man kan lyssna och lära och sen andas i det.
Så lär nu och andas lugnt, finns ingen åklagare i Sv öht som skulle lägga ner detta.
Hatisk?
Vad babblar du om nu, släpp limtuben från näsan o kom in i verkligheten.

Åklagare bokstavligen saliverar över att kunna lägga ner detta, det kommer anses vara att fiska i sk bruna vatten att åtala de stackarna till GM
Citera
2024-08-16, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LupesVulpus
Vart fn kom det här ifrån..?!

Tappad som barn eller?
Du kan väl förstå det är enorm skillnad på att som polis o media påstår att sprida verklighetsnyheter skulle vara värre än att mörda på o sedan barnporr åsido..?

Va i hela friden pratar du om

Du får gärna länka till uttalanden att sprida filmer är värre än att mörda både från polisen och från media. Kan du inte det ljuger du för att människor ska titta på en film där en flicka mördas o hennes anhöriga bett om att det inte ska spridas
Citera
2024-08-16, 21:48
Medlem
Citat:
Barnporr är kommersiellt, äckel tjänar pengar om man kollar på det.
Det är noll koppling här oavsett vad du försöker med, men jo barnporr är verkligt. Vad nu det har med nåt att göra

För att folk ska fatta att samhället är kollapsat, Emilias sista stund är fler o flers vardag..
Vad är det du inte förstår här?
Polis o media, politiker äckel mm vill mörka o dölja det.
Dom håller *REDAN* på o försöker svepa under mattan.
Missat att de skriver mer om hur "hemskt" det är att sprida klippen än själva mordet?..

Jag har sett folk dö av flera knivhugg o förstår inte varför du tycker människor bör se det på film. Det är lika vidrigt att se i verkligheten som på film
Citera
2024-08-16, 21:50
Medlem
GammalTantSkanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuklop
Bara för någon är född multihandikappad så riskerar man att dö?
Både R och hennes pappa är inte friska vilket gör att sannolikheten är rätt stor efter detta att dom borde bli misstänkta för dödsfallet med brodern.

Naturligtvis inte. Och nej - varken mamma, pappa eller R är friska.

Men barn med de sjukdomar som R:s lillebror hade lever tyvärr inte så länge.
Citera
2024-08-16, 21:52
Medlem
Citat:
Du får gärna länka till uttalanden att sprida filmer är värre än att mörda både från polisen och från media. Kan du inte det ljuger du för att människor ska titta på en film där en flicka mördas o hennes anhöriga bett om att det inte ska spridas
Det som påvisar det är vad fokus ligger på, polis mm uttalar sig mer om att det fel med sprida filmen än att det är fel att mörda 14åringar

Lika som med halshuggningsvideor mm, folk fick värre straff i New Zealand för spridning av Christchurch film än vad terrorister i allmänhet får

Ljuger..?
Dra nåt gammalt över dig, du ser lika väl som jag ser vad media skriver mer om o vad polis uttalar sig med om.
Vad som problematiseras o vad som underslätas samt svepts under mattan
Citera
2024-08-16, 21:53
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Är inte barnporr på riktigt alltså? Vem fan är tappad din sjuka jävel alla vet redan att flickan blev mördad varför ska man titta på det? Bara av sexuella lr perversa skäl såklart ingen Frisk människa behöver se ett mord för att det ska vara verkligt. Med din skruvade logik sker inga mord om ingen ser det 🤮

Det är också såhär att det är skillnad på mord och mord. Mord kan begås i berått mod eller i självförsvar eller som kallblodig opersonlig avrättning osv. Ett vanligt mord kan du i vissa delar förstå rent logiskt och man kan i många fall förstå varför det hände osv.

Jag orkade bara se en 10 sekunder på filmerna men kan konstatera att det är ren ondska mördarna uppvisar. Ett random mord kan du se på TV eller Internet när som helst men detta är bara total meningslös ondska vilken är en enorm skillnad.
Citera
2024-08-16, 21:55
Medlem
Citat:
Jag har sett folk dö av flera knivhugg o förstår inte varför du tycker människor bör se det på film. Det är lika vidrigt att se i verkligheten som på film
Jag innan jag kollade på gore var en av dom som fryst till i extrem situationer, men nu efter allt jag sett har jag kunnat bryta mig ut ur det o hjälpt till folk i nödsituationer. Har varit med o hjälpt vid olyckor, dock inte nån attack eller så än, tur nog
Det är extremt behjälpligt, har varit hemskt att frysa till o varit värdelös för folk

Att sanitera vardagen, det verkliga livet folk har?
Hjälper ingen
Citera
2024-08-16, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulletproofsoul
Det är också såhär att det är skillnad på mord och mord. Mord kan begås i berått mod eller i självförsvar eller som kallblodig opersonlig avrättning osv. Ett vanligt mord kan du i vissa delar förstå rent logiskt och man kan i många fall förstå varför det hände osv.

Jag orkade bara se en 10 sekunder på filmerna men kan konstatera att det är ren ondska mördarna uppvisar. Ett random mord kan du se på TV eller Internet när som helst men detta är bara total meningslös ondska vilken är en enorm skillnad.

Men det var ju tydligt från början av kommentarerna från dom som sett filmer att det var en avrättning med tortyr inslag. Varför sprida vidare och se på det när man redan vet? Det var inte bara ett inlägg utan många så att misstro så många tyder på en lite väl misstroende personlighet
Citera
2024-08-16, 22:00
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Det som påvisar det är vad fokus ligger på, polis mm uttalar sig mer om att det fel med sprida filmen än att det är fel att mörda 14åringar

Lika som med halshuggningsvideor mm, folk fick värre straff i New Zealand för spridning av Christchurch film än vad terrorister i allmänhet får

Ljuger..?
Dra nåt gammalt över dig, du ser lika väl som jag ser vad media skriver mer om o vad polis uttalar sig med om.
Vad som problematiseras o vad som underslätas samt svepts under mattan

Det handlar antagligen om att de här "flickorna" eller vad det nu är för varelser inte uppvisar någon form av mänskligt beteende samtidigt som de bräker på Rinkebysvenska. Jävligt dålig kombo särskilt i dagens uppskruvade debattklimat så jag förstår att myndigheterna vill lägga locket på.
Senast redigerad av bulletproofsoul 2024-08-16 kl. 22:04.
Citera
2024-08-16, 22:03
Medlem
Citat:
Jag innan jag kollade på gore var en av dom som fryst till i extrem situationer, men nu efter allt jag sett har jag kunnat bryta mig ut ur det o hjälpt till folk i nödsituationer. Har varit med o hjälpt vid olyckor, dock inte nån attack eller så än, tur nog
Det är extremt behjälpligt, har varit hemskt att frysa till o varit värdelös för folk

Att sanitera vardagen, det verkliga livet folk har?
Hjälper ingen

Det är inget man kan träna sig till anser jag man har det i sig lr inte. Att hjälpa till att hålla inne tarmarna på nån som blivit uppsprättad kommer inte dom flesta klara av hur många gore klipp dom än ser snarare gör det dom sjuka i huvudet
Citera
2024-08-16, 22:03
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Men det var ju tydligt från början av kommentarerna från dom som sett filmer att det var en avrättning med tortyr inslag. Varför sprida vidare och se på det när man redan vet? Det var inte bara ett inlägg utan många så att misstro så många tyder på en lite väl misstroende personlighet

Nej jag rekommenderar verkligen inte att man ser på dessa filmer och jag hade heller inte klart för mig graden av jävlighet i filmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in