2024-08-16, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Nu vill Chrippish möta rask och anjo på boxning?!

Kan nån snälla förklara vad det ska göra för skillnad? 😂😂😂

”Ok du vann. Jag låter dig va”
Asså, what?
Låt mig påminna dig om hur viktigt det är att ta en match.

Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
Chrippa fegar ur mot fighten med Leonidas haha!

https://pic8.co/sh/44t9vJ.png
Citat:
Jävla pussy han är. Leker alltid så tuff.
Får även stryk från ett Svenne-luder 😂 Pinsam snubbe som misslyckats med livet.
Chrippa har ingen anledning att gå en match mot Leonidas. Men mot Anjo och Rask har han det.

Du säger att Rask och Anjo är musar. Stå för det syltrygg
Citera
2024-08-16, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Du har låtit uppmaningar att anmäla till påhittade brott passera, brott som uppmanarna själva har gjort sig skyldiga till, ofta i högre grad. Du ser inte skillnad på rätt och fel. Du ska kritisera Chrippa för allt och låta allt Joakim gör passera.

Dina inlägg kan sedermera inte tas på allvar eftersom dom saknar objektivitet och du inte ser på situationen med nyktra ögon.

Var är dina arga inlägg om att Jocke uppmuntrade anmälningar?

Ska det uppmuntras till massanmälan av kriminella eller ska det inte det?

Lilly kanske skulle uppmuntra sina trogna följare att massanmäla Joakim för ekonomisk brottslighet. Det vore helt rätt, för hon är minst brottslig av alla inblandade och han är den som är mest brottslig.

Du är ju den sista som ska snacka objektivitet!

Har inte nämnt massanmälningar!

Vem fan är Lilly? Och vad har diskussion om Jocke här att göra? Du och ditt patrask kan inte göra en diskussion utan att nämna Jocke, Anjo eller Rask. Och lite fjantiga öknamn.
Citera
2024-08-16, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Han ger sig på dom han är någorlunda säker på att han inte får stryk av. Johannes hade käkat honom.

Citat:
Jo det är fegt att leka tuff ”KOM DÅ! KOM OM DU VÅGAR” för att sen vara rädd. Men jo som Dopy sa innan. Det var Joakim som fick bort Anjo. Det om någon är modig! Sen va inte Chrippa modig när han skulle slå Jocke o Jonny kom mot honom 😂😂😂
Linnea vad Anjo komma.

Varför spekulerar du i hur Jockes fejkanmälde Chrippa?

Trollfabrik
Citera
2024-08-16, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Kräftan är modig också han vågade inte fightas mot Johannes Leonidas, men utmana Anjo och rask går bra. För där vet han att han har överläge. Så modig är han också.
Varför skulle han gå en match mot Leonidas? För att Anjo tyckte det?

Anjo står och gömmer sig bakom Leonidas som den lilla flicka han är.
Anja den förskräckliga
Citera
2024-08-16, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag anser att begår man tydliga brott i Sverige ska man åka dit för det, hur skulle det se ut om alla gjorde som Chrippa gör? Då kan vi ju tillåta alla brott i detta land.
har du anmält Joakim, Chrippa, Anjo och Julia för grovt förtal?

Har du anmält Anjo för förnedringslåten mot Lillen?

Du inte anmäler deras brott, så kan du vara tyst om att alla ska anmäla all brottslighet dom tror att Chrippa håller på med. Det blir så otroligt urvattnat när just du säger det.

Du har verkligen ingen skam i kroppen.
Senast redigerad av Pallal 2024-08-16 kl. 21:51.
Citera
2024-08-16, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Han var ju utmanad av Johannes Leonidas för inte så längesedan ändå men då fegade han ju ur...kanske har han tränat på Linnea nu så att han vågar ge sig på Rask och Anjo 😇
Men vore ju mer intressant om han först går igenom matchen kan bangade innan han öppnar käften om detta.
Du kan ju ta reda på fakta innan du häver ur dig en massa skit. Uppenbart att Leonidas, Banjo och Baronen farit med osanning!

https://ibb.co/M7xbnqF
Citera
2024-08-16, 21:38
Medlem
Citat:
För mig finns det bara en person som förtjänar att åka in och möjligtvis 1 till.
Du skriver väl att man ska åka dit för tydliga brott? Det är bara förtal som har bevisats.

Vem är den andra?

Citat:
Jag anser att begår man tydliga brott i Sverige ska man åka dit för det.
Du vill alltså avgöra vem som förtjänar straff. Är vi inte lika inför lagen?
Senast redigerad av Pallal 2024-08-16 kl. 21:41.
Citera
2024-08-16, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricin
Det var ju precis det han gjorde. Inte bokstavligt, men han tillät Linnea att vara minst lika aktiv i konfrontationen som han själv.
Men se på fan, en man som låter sin kvinna komma till tals. Då är han absolut en mus mannen

Där finns tidsmaskinen ———>

Nu skojar jag. Men sanningen är att Linnea bad Anjo komma och det var störigt att Chrippa la sig i.

Anjo vågade inte ens tala till Linnea. Han är inte en man, han är ett stort luftslott
Senast redigerad av Pallal 2024-08-16 kl. 21:49.
Citera
2024-08-16, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Du är ju den sista som ska snacka objektivitet!

Har inte nämnt massanmälningar!

Vem fan är Lilly? Och vad har diskussion om Jocke här att göra? Du och ditt patrask kan inte göra en diskussion utan att nämna Jocke, Anjo eller Rask. Och lite fjantiga öknamn.
Objektiviteten är mitt förnamn, Källkritik mitt efternamn.

Allt handlar om Anjo, Rask och Jocke. Har inte alla byggt sina karriärer på Chrippas namn i år? Joakim drivet allt och jag har säkra källor på att han just nu går loss på tangenterna.

Och det är inte för att få bort låten om Lillen.
Citera
2024-08-16, 22:05
Avstängd
Citat:
Linnea vad Anjo komma.
Omöjligt att förstå vad du trollar om.
Citera
2024-08-16, 22:05
Medlem
Citat:
Objektiviteten är mitt förnamn, Källkritik mitt efternamn.

Allt handlar om Anjo, Rask och Jocke. Har inte alla byggt sina karriärer på Chrippas namn i år? Joakim drivet allt och jag har säkra källor på att han just nu går loss på tangenterna.

Och det är inte för att få bort låten om Lillen.

Knappast, på något av det.

Jag kan också säga att jag har säkra källor och bevis, men det betyder precis lika lite, som när du påstår att du har det.
Citera
2024-08-16, 22:54
Medlem
Citat:
Låt mig påminna dig om hur viktigt det är att ta en match.

Chrippa har ingen anledning att gå en match mot Leonidas. Men mot Anjo och Rask har han det.

Du säger att Rask och Anjo är musar. Stå för det syltrygg

Syltrygg.

Varför kan dom inte slå sig trötta på varsin boxpåse, det är riktigt jobbigt, tills dom är jättejättetrötta. Sen kan dom prata med varandra när alla känslor sitter fast i boxpåsen och kanske få till någon form av samtal där ingen är vinnare eller förlorare.
Senast redigerad av 111-111 2024-08-16 kl. 22:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in