Citat:
Återigen dryga kommentarer. Anledningen till min ton är för att du är extremt dryg & verkar ha en pinne i röven. Du kan inte förvänta dig att alla ska svara tillbaka glada när du beter dig som du gör.
Hade jag svarat ja hade du sagt att jag inte svara på dina frågor precis som nu. Så oavsett vad jag hade svarat så hade dina dryga & arroganta svar kommit. Frågan är har du någon diagnos? Eller sitter pinnen för långt upp?
Hade jag svarat ja hade du sagt att jag inte svara på dina frågor precis som nu. Så oavsett vad jag hade svarat så hade dina dryga & arroganta svar kommit. Frågan är har du någon diagnos? Eller sitter pinnen för långt upp?
Danielllleeeeee jag håller med dig till fullo i allt du skriver och skrivit! Så befriande att se att du ger människan
svar på tal, tack, tack tack!!!!
Jag brukar inte skriva men nu kände jag att någon måste få tyst på hen!
Så "tvingades" bli medlem och vänta innan jag kunde skriva.
Men det gör du och några så bra nu.
Det nedan skrev jag efter avsnitt 2 av podden bara tröttnade på att de var oemotsagda pga att de tar bort kommentarer och storys som är för nära sanningen.
Lång text nedan men det är efter lång tid av frustration, kunde inte vara tyst längre.
Avskyr som du när ett barn kommer i kläm
för vuxnas dumhet och egon!!
"Jag förstår verkligen inte?!!*
Hur kan ni låta en gaslightare av rang som "aptitdödaren", och hens andra "gaslightarkompisar/konton" i form av "snoppen med siffror" och "minimeraren", dessa dök upp lägligt när hen började ljuga om folk i tråden, förmodligen för att ta bort ljuset från sig själv & "sekten" som jag tror "aptitdödaren" tillhör skulle t om gå så långt att det låter som "kuratorn".
Varje gång något påpekas här, då kommer en story som på posten hos J där hon "tackar" och förklarar lika nedlåtande som precis på samma sätt som "aptitdödaren".
Bevisligen verkar inte poletten ha trillat ner (eller så har den och hon försöker få oss att glömma det som visats och sagts)
Hur kan ni låta hen (tror det är en hon) styra vad som ska och inte ska sägas här?*
Är precis det hen vill, att tråden ska dö ut och att folk glömmer sanningen och karaktärsmordet som skett på A som barnets pappa!!
De styr så att ett barn inte får ta del av sin far eller farföräldrar (vad har de gjort mot N? Är de också en fara för C?)
Nej ingen kan övertala mig att hon har barnets bästa i sinnet, varken hon eller J, båda stora egoister och bara det dem önskar gäller, ingen har en tanke på barnets bästa i framtiden.*
Förvånar mig då N verkar ha daddy issues själv att hon gör detta övertramp mot sin dotter (tydligen vet inte hennes mormor heller vem hennes pappa är, röd tråd här?)
Hatet i N:s ögon lyser lång väg när hon pratar om A i podden. Kanske befogat, kanske inte! När kommer korten upp på bordet som de påstår de ska men aldrig gör!!
De pratar om sig som så "snälla" och positiva och tycker gott om "allt och alla", köper någon detta skitsnack?? (Bara det med tatueringen bevisar att det är manipulativa hämndlystna personer vi har att göra med.*ryser*)
DE vet inte vad sanning är om den så kommer serverandes på ett fat, it is a fact!
Kuratorns bortskämda avkomma med narcissistiska tendenser*
som ljuger utan att blinka, men vi minns och minimerar inte deras*lögner som petitesser, speciellt om man attackerar andra och INTE har rent mjöl i påsen själv!!!
Då kan du ge dig på att dina kort blir synade!!!
Fjantigt namn på podden då inga kort på bordet har lagts fram än!*
Hennes subjektiva upplevelse ger jag inget för, vad hon känner har inget med fakta att göra!
*
De värderar verkligen sig själv högt när de tror att deras "spökisar" och dejter är ens av intresse, om man inte är "tolv", vad har det med korten på bordet att göra?!?!
Berätta istället VAD som skett och sanning som ni sagt ni ska göra, sluta skjuta fram, eller har ni börjat inse hur barnsliga ni låter?**
Sluta slösa på samhällets resurser
*och skattepengar på anmälningar stup i kvarten om än det ena än det andra.
Kanske dags att du/ni/de verkligen lägga korten på bordet. T ex om vad ALLA anmälningar handlat och handlar om. Dessutom när rätten har lagt ner i brist på bevis, dessa fall kan de/ni prata om och vad dessa handlade om, så lägg nu korten på bordet tack!*
Ingen ide att skriva eller kommentera privat till dem, för det de inte gillar tar de bort eller blockar folk, inte transperanta för fem öre.*
Det "aptitdödaren" och co inte fattar är att C har en pappa (om det nu är han) vilket man börjar undra då HON vägrar ta faderskapstest inte heller skriva på faderskapspapper. (stackars lilla tös som fått denna egoistiska människa till mor). Då hade han och hans familj likväl som hennes familj kunna ta hand om C när hennes mor flänger och far i världen runt.
Mormorn vill framstå som mognare och kanske lite mindre ego, är inte helt övertygad dock, att spela det och att vara det är skillnad.
Allt känns så manipulativt.*
(Googla och sök familjen på nätet och här på flash, inte lite skit i deras garderober, obehagligt, de vågar, för folk ger upp, men en dag stöter de på fel person att gaslighta!)
Det första jag sa när de hade samtal hemifrån på LI och J hade en lång lista, och frågan om barn kom upp från henne.
För det 1:a wtfk?!?
Vad har hon med det att göra?
Nr 2. De har känt varandra "i en kvart" seriöst vad menar hon?
Hon tjatar om att bli mormor mer än vad N vill bli mamma kändes det som.*
Mina ord då:*
"Han kommer inte att få det lätt i den familjen!"
Mycket riktigt så blev det också så, han*
fick ett rent helvete*
från "sekten" (där kvinnorna verkar ha ett hårt grepp och noll självinsikt.)
På barnfrågan svarade han ja, MEN längre fram och det har han sagt hela tiden.*
N tjatade även på sitt andra ex innan LI om att skaffa barn i början av deras relation också.*
A var naiv nog att tro på N när hon sa att hon kanske inte kunde bli gravid.
Han körde på så som många naiva killar gör, där tillfaller ansvaret honom lika mycket att kolla upp sådant och skydda sig mot oönskad graviditet.
Han fick en chock antar jag. Men när den hade lagt sig sa han på sms till N och till sina följare på instagram att han absolut vill vara delaktig i sin dotters liv.*
Redan i september tror jag enligt sms neka hon honom att vara delaktig vid förlossning och tar med sin bror och mormor (som lägger barnet mot sin nakna barm) som om det var hennes barn, what the???, aldrig sett andra far och mor -föräldrar göra så.
Jag såg det bara som kontrollerande och att visa A att nu tänker mormor och morbror ta hans roll, ryser av deras beteende.
Om ni inte sett Smothered på tlc gör det
Handlar mammor och vuxna barn som inte kan släppa taget på ett mycket osunt sätt och lägger sig i varandras förhållande, J&N i sin inbördes beundranklubb (bättre namn på deras podd 😂
de hade passat in perfekt.**Som sagt låt inte "aptitdödaren" som förmodligen är en familjemedlem, ingen annan försvarar bullshit på det viset.*
Jag säger INTE det är så MEN om det luktar skunk och ser ut som en skunk, då är det en SKUNK!!*
De hoppas på att vi ska glömma vad som sagts och gjorts mot bl a A och hans FAMILJ.*
Skulle det någonsin komma fram att A är skyldig till något grovt eller våldsamt. Lovar kommer vara den förste i kön och be om ursäkt!
Åter igen på vad sätt är C:s farmor och farfar en fara för henne?
Förstår att de blir handfallna när deras son porträtteras som värsta monstret (precis som N gjort med ALLA sina ex mer eller mindre) och så fort A närmar sig eller vill få svar på faderskap då kommer anmälan efter anmälan efter anmälan efter anmälan.*
Hörru "aptitdödaren" du som tjatar om slöseri med resurser.*
Här är ett sådant fall. När man gör anmälan efter anmälan som borde fokuseras på riktigt kriminella handlingar, inte på att en bortskämd "pick me girl" inte får som hon vill och blir stött när han på ett moget sätt hittade lägenhet för att kunna vara nära sin dotter.*
Jag tror faktiskt detta var inplanerat innan för att hon skulle få (ljuga sig till) en ensam vårdnad.
Som sagt redan i september skrev N i sms att hon "ändrat sig och A skulle inte få vara med på förlossning" och hon "krävde" att han flytar från sthlm. att han gjorde det bara värre med att vara kvar.
Hon kör sin härskarteknik med hot, finns tydliga bevis där han "ser ut" som ett levande frågetecken och undrar vad som pågår och varför hon plötsligt är sur igen från ingenstans.(min notering, hormoner?)
Angående könssjukdomen, (som exet innan A hade gett henne, om det nu är sant) vem vet, hon hittar på nya lögner allt eftersom.*
A har dementerat och har läkarbevis att han inte hade det på LI.*
Därför trodde han till en början
att N var otrogen och reagerade i affekt med inte så väl valda ord som han verkar ha ångrat, inget man ska bli anmäld för eller?!?
Han har också dementerat att han inte varit otrogen, tyvärr tror jag mer på honom än henne i dagsläget pga alla lögner från henne och mor som sopar under mattan och höjer hennes ego till skyarna, mycket farligt att aldrig ta ansvar för något.
Hon erkände själv att hon är klängig blev hysterisk om han inte svarade direkt t om när han är på konsert med HENNES bror, ärligt jag hade också börjat dra öronen åt mig om min partner bestämmer vad som är "sant" och hittar på egna "rövarhistorier" för att passa in i hennes/hans narrativ.*
*Vill inte skriva för mycket så de kan ändra och efterkonstruera som verkar deras specialite och sedan leka oskyldiga och fromma.*
Guess what, finns screenshots på ALLT!!
Så mycket okunskap de besitter och det blir så tydligt när de ändrat efter de läst tråden, vaaaarje gång, slump?
Tror inte det!!
För mig är detta mycket obehagligt!"
Don't get it twisted!!