Citat:
Ursprungligen postat av
Nariiouh
Vad spelar det för roll om du lyssnar på henne och instämmer? Du är fortfarande en del av skvallertråden och bidrar aktivt till den.
Inte på det sätt som soc-fansen och du gör.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nariiouh
Speciellt då du bemöter våra inlägg.
Kommer inte gnabba fram och tillbaka om detta mer nu. Som sagt, vill du låtsas inte vara delaktig så får du väl göra det. Men mitt tips är att du låter Fia vara och lämnar henne ifred.
jag har redan lämnat henne ifred. Jag har till skillnad mot er andra lyssnat på vad hon har att säga och lyssnat på guldtands podd. Men ni har inte lyckats ta in ett ord av det Fia berättar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nariiouh
Vad jag tror är irrelevant, jag är inte socialsekreterare. Jag hittar inte på och klipper och klistrar om andra människor som du precis gjorde.
Ok så hur skulle jag ha klippt och klistrat om andra människor? Det är ju precis det socialsekreterare gör i sina utredningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nariiouh
Nej det är inte en vantolkning av det du säger.
Du citerar ett inlägg och svarar något helt irrelevant till det citerade.
De är det direkta resultatet av din malplacerade propaganda du upplever.
Tror inte du ska tolka Fia bokstavligt här. Det hon menar är precis som jag är att ALLA som har barn kan råka illa ut och att det är soc som bestämmer över barnen. De kan ljuga bäst de vill i sina utredningar för att ta barn och de kan ljuga även om juristens barn om de så vill. Helt riskfritt. Inga straff, ingen granskning.... Ingenting. Så ser nämligen verkligheten ut. Totalt befriade från ansvar när det blir fel är soc. Detta tar Fia upp och hon har förstås helt rätt i den kritiken. Fler borde vakna och lyssna på henne.