2024-08-14, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoloswagetc
Följer inte henne längre, men undrar vilka som var med på Ibiza? Sanna Guidetti pratade i sin podd om att hon knappt vågade äta utan att känna de andras blickar. Och hon sa att hon var jättehungrig när hon kom hem till Sverige.

Vilka var de andra?

Osäker på det men märkligt men märkligt med tanke på alla matbilder som hon postar konstant. Har dock aldrig riktigt trott att hon äter det utan att det är något som ingår i hennes sjukdomsbild
Citera
2024-08-14, 22:34
Medlem
Tror inte att de är influencers/kända, utan snare välkända i vissa kretsar? Typ i Sthlm och sådär, om du förstår vad jag menar. Minns inte namnet på någon av dem, men de var absolut inte tjocka )) Bianca la upp på en av tjejerna och skrev ”my dream body” typ, och hon var väl ungefär lika stor som Bianca själv. Dvs inte alls :’)

Citat:
Följer inte henne längre, men undrar vilka som var med på Ibiza? Sanna Guidetti pratade i sin podd om att hon knappt vågade äta utan att känna de andras blickar. Och hon sa att hon var jättehungrig när hon kom hem till Sverige.

Vilka var de andra?
Citera
2024-08-15, 09:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Märkligt det där att Bianca alltid måste köpa sig vänner. Finns det nån som bryr sig (förutom familjen så klart) om hon inte vore rik och känd?

Nej nej nej hon är extremt ensammen till och med melina cr-n n skulle dra åt sig öronen hon umgås med Ingrosso/wahlgren på grund av berömmelsen och tjäna fetta stora pengar.
Citera
2024-08-15, 11:43
Medlem
yoloswagetcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
Osäker på det men märkligt men märkligt med tanke på alla matbilder som hon postar konstant. Har dock aldrig riktigt trott att hon äter det utan att det är något som ingår i hennes sjukdomsbild

Det är vida förstått att hon inte kan äta allt hon lägger upp på bild och ha den kroppen. Eller, rättare sagt - det är vida förstått att hon inte kan äta allt det och behålla maten och ha den kroppen. Bianca har ju själv pratat om hennes bulimi, så det är inget nytt.
Citera
2024-08-15, 11:43
Medlem
yoloswagetcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmach
Tror inte att de är influencers/kända, utan snare välkända i vissa kretsar? Typ i Sthlm och sådär, om du förstår vad jag menar. Minns inte namnet på någon av dem, men de var absolut inte tjocka )) Bianca la upp på en av tjejerna och skrev ”my dream body” typ, och hon var väl ungefär lika stor som Bianca själv. Dvs inte alls :’)

Jag förstår, men jag undrar ändå vilka det var. Jag har bra koll så jag tror nog att jag vet ifall jag hör namnen.
Citera
2024-08-15, 12:12
Medlem
Citat:
Jag förstår, men jag undrar ändå vilka det var. Jag har bra koll så jag tror nog att jag vet ifall jag hör namnen.

Bl.a Donya Hosseini, dotter till nån invandrare som gjort pengar på hotellverksamhet. Nyexaminerad ”läkare” efter köpt utbildning i Polen som pappa betalat. Sen diverse folk ur Stockholms nysvenska mode-grädda (enligt dom själva). Samtliga brukar det lilla goda vita pulvret så man kan trilla hem vid lunchtid på Ibiza.
Några namn: Tina Misaghi (nån typ av assistent på Chimi som Bianca investerat pengar i), samt skribent på skvallersajten Nyheter 24, Shila Baker, Hesho Kalaf
, Oliver Kylington (hockeykille), plus diverse svarta stylistbögar som jag inte kommer ihåg namnet på.
Så fucking tragiskt för hon har inga vänner som hon inte har köpt eller betalat för. Alla och jag menar ALLA utnyttjar henne för att komma upp sig i smöret
Senast redigerad av sanningsdemokrat 2024-08-15 kl. 12:25.
Citera
2024-08-15, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanningsdemokrat
Bl.a Donya Hosseini, dotter till nån invandrare som gjort pengar på hotellverksamhet. Nyexaminerad ”läkare” efter köpt utbildning i Polen som pappa betalat.

Köpt läkarutbildning i Polen. Ja det blir väl det naturliga steget efter att blivit påkommen med att fuska på högskoleprovet i Sverige.
Citera
2024-08-15, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanningsdemokrat
Bl.a Donya Hosseini, dotter till nån invandrare som gjort pengar på hotellverksamhet. Nyexaminerad ”läkare” efter köpt utbildning i Polen som pappa betalat. Sen diverse folk ur Stockholms nysvenska mode-grädda (enligt dom själva). Samtliga brukar det lilla goda vita pulvret så man kan trilla hem vid lunchtid på Ibiza.
Några namn: Tina Misaghi (nån typ av assistent på Chimi som Bianca investerat pengar i), samt skribent på skvallersajten Nyheter 24, Shila Baker, Hesho Kalaf
, Oliver Kylington (hockeykille), plus diverse svarta stylistbögar som jag inte kommer ihåg namnet på.
Så fucking tragiskt för hon har inga vänner som hon inte har köpt eller betalat för. Alla och jag menar ALLA utnyttjar henne för att komma upp sig i smöret

Man trollar inte direkt av stolen av förvåning. Lovisa W är nog en riktig orm liksom alla de andra som hänger i dessa kretsar.
Citera
2024-08-15, 19:55
Avslutad
hon är som en fiskmås. Korkad skränig och hatad. .
Citera
2024-08-16, 00:53
Medlem
Hon hatar inte ett streck den gode ingrosso
Citera
2024-08-16, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detkanvarabildt
Hon hatar inte ett streck den gode ingrosso

Nä det sägs så och det verkar fullt troligt. Men har någon verkligen sett detta?
Citera
2024-08-16, 22:17
Medlem
Har ingen källa på det ska sägas,
ren spekulation, umgänget och allmänt videos man ser. Man fattar det!
Brorsan hennes på Elle-Galan tex. Också tydligt att det körs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in