2024-08-15, 16:39
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsAnkan
Forsätter hon leva som vanligt så måste hon ha pengar nånstans och inte skaffar sig ett annat jobb för lägenheten i Stockholm, Spanien, hus i Vaxholm, bilen och sin livsstil är inte gratis.

Så bolag i andra länder är inte helt omöjligt att hon har.
Citera
2024-08-15, 21:22
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Forsätter hon leva som vanligt så måste hon ha pengar nånstans och inte skaffar sig ett annat jobb för lägenheten i Stockholm, Spanien, hus i Vaxholm, bilen och sin livsstil är inte gratis.

Bilen och lägenheten i Spanien är väl inte kvar?
Citera
2024-08-15, 23:16
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Bilen och lägenheten i Spanien är väl inte kvar?

Bilen är kvar och lägenheten är väl kvar den hyr hon ut om jag inte minns helt fel men Bingo håller på att sälja sin vet jag för Julia skrev om den på insta här om veckan.
Citera
2024-08-16, 06:21
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Bilen är kvar och lägenheten är väl kvar den hyr hon ut om jag inte minns helt fel men Bingo håller på att sälja sin vet jag för Julia skrev om den på insta här om veckan.

Tror inte den är kvar. Hon har inte varit där på flera år och inte nämnt den alls.
Citera
2024-08-16, 09:33
Medlem
Citat:

Lägenheten i Marbella är såld. Det har Katrin sagt i sina lives flera gånger.
Citera
2024-08-16, 09:51
Citat:
Ursprungligen postat av Economista23
Lägenheten i Marbella är såld. Det har Katrin sagt i sina lives flera gånger.

Jaha det har jag totalt missat visste bara att hon bruka hyra ut den.
Citera
2024-08-16, 11:24
Medlem
Citat:
Jaha det har jag totalt missat visste bara att hon bruka hyra ut den.
Det står ett par sidor bakåt i tråden att lägenheten i Spanien är såld, diskuterades för ett par dagar sedan.
Citera
2024-08-16, 12:54
Medlem
Hon har inte gått i personlig konkurs hörni bara för att hon kursar Clean Eating. Vissa här verkar tro att hon numera är fattig och måste sälja privata tillgångar. Hon har säkert planerat för detta och lär ju bara starta upp något nytt.
Citera
2024-08-17, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Platinamix
Hon har inte gått i personlig konkurs hörni bara för att hon kursar Clean Eating. Vissa här verkar tro att hon numera är fattig och måste sälja privata tillgångar. Hon har säkert planerat för detta och lär ju bara starta upp något nytt.

Klart hon inte blir fattig på sekunden men man bör väl ändå anpassa utgifterna efter inkomsterna. Hon är ju ändå arbetslös eller?
Citera
2024-08-17, 20:29
Medlem
GastonLeMans avatar
Jag föreslår att titta på SVT’s program Familjen Andersson.
Där är en karaktär som är gymägare, den karaktären bara måste vara efter Katrin.
Skrattar gott iallafall, kanske någon annan ser vad jag ser?
Men vad vet jag! Haha
Citera
2024-08-18, 12:05
Medlem
Hennes KK har varit runt hörnet länge. CE har gått dåligt en lång tid.
Kommer vi få se flera inlägg med hur underbart hennes liv är nu tror ni?
Citera
2024-08-18, 13:11
Medlem
rex144s avatar
https://www.msn.com/sv-se/noje/kandi...832c00a4&ei=18

Tittade noga på henne och kan konstatera att hon har semitiska drag som en klassisk judisk näsa samt att hon börjar bli skallig, hårfästet har dragit sig tillbaka , det är nog i samband med klimakteriet och förhöjd testosteronnivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in