2024-08-15, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slowroler
Vad sysslar Linköpings gäng med? Marknaden för narkotika i lilla Linköping kan ju inte generera miljonbelopp LIKSOM. Säljer de alla typer av knark eller endast Cannabis?
Detta är bara en säljare, sålt både cannabis och 'kristall' uppfattade jag det som.

Citat:
Under åren 2020– 2021 hade privatpersoner fört över cirka 1,5 miljoner kronor till 35-åringen.

Så nog genererar marknaden många många miljoner.
Citera
2024-08-15, 12:57
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Nja.. H hade inte direkt nån som skulle stå upp för honom på det sättet
Ja dom kanske inte står upp för H men dem kanske ändå hämnas för att visa att ingen kommer undan om dom rör deras grabbar? Annars är det ju fritt fram för Berga Gänget att skjuta bandidos medlemmarna utan att få konsekvenser.
Citera
2024-08-15, 13:16
Medlem
siljaeuropa94s avatar
är det sant som sägs att han sket i byxan och grät innan han fikk nådaskottet?
Citera
2024-08-15, 14:23
Medlem
Detta sker mitt på ljusa dagen & inget har en vettig teori vad som hänt utan skriver om massa annat skit som vanligt i detta forumet.

Håll er till ämnet för helvete. Ni är ju efterblivna 99% av er alla som kommenterar i denna tråd.
Citera
2024-08-15, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
🤣🤣🤣 Vi kan ju alltid hoppas!!
Citera
2024-08-15, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D1nmammaknu11are
Detta sker mitt på ljusa dagen & inget har en vettig teori vad som hänt utan skriver om massa annat skit som vanligt i detta forumet.

Håll er till ämnet för helvete. Ni är ju efterblivna 99% av er alla som kommenterar i denna tråd.

Ditt inlägg var så mycket mer kvalificerat än alla andras, verkligen. 😂

Bara för att du använder ordet ämne, så handlar det inte om ämnet. Clown

De flesta tidigare inlägg har kunnat relateras till just ämnet, ditt var nog längst ifrån.
Senast redigerad av MaltochHumle 2024-08-15 kl. 15:59.
Citera
2024-08-15, 16:08
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiceDiamond
Ja dom kanske inte står upp för H men dem kanske ändå hämnas för att visa att ingen kommer undan om dom rör deras grabbar? Annars är det ju fritt fram för Berga Gänget att skjuta bandidos medlemmarna utan att få konsekvenser.

Citat:
Ursprungligen postat av SpiceDiamond
Du verkar vara insatt känner du grabbarna i bandidos/ elr är du själv medlem?

Nej jag har en kontakt som är insatt och bor där bara..
Citera
2024-08-15, 19:54
Medlem
För en som flyttat från stan sen många år.

Har några frågor.

Den mördade tillhör en klan(släkt?) i Berga? Vad händer nu med själva gänget? Tar någon ny släkting över eller var det flera som styrde tillsammans? Måste juh vara kaos inom egna leden nu.

Känns som att många ändå har en del info här på forumet även om vissa tappar det.
Citera
2024-08-15, 20:07
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Ett rykte om att han både skulle ha gråtit och skitit på sig passar väl bra att sprida ifrån ev. kriminella antagonister antar jag!
Men om Mard4n Suleim4n R4shed låg kvar död på marken typ en timme, så släpper kroppens muskler taget, vilket gör att den avlidne både släpper ut urin och hela maginnehållet genom tarmen!

Någon kommenterade hans boende i en liten 41 kvm 1:a på Drottninggatan, men det är högst sannolikt en skenskrivning som livsstils-/gängkriminella gör för att deras fiender inte ska hitta dem alltför enkelt.
Men nu hittade man honom o gjorde processen kort.

Nu får Suleimansläkten sörja sin "fina kille som bidrog till Sveriges utveckling o välstånd".. Or Not!
Senast redigerad av PreciousStones 2024-08-15 kl. 20:10.
Citera
2024-08-15, 22:55
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreciousStones
Ett rykte om att han både skulle ha gråtit och skitit på sig passar väl bra att sprida ifrån ev. kriminella antagonister antar jag!
Men om Mard4n Suleim4n R4shed låg kvar död på marken typ en timme, så släpper kroppens muskler taget, vilket gör att den avlidne både släpper ut urin och hela maginnehållet genom tarmen!

Någon kommenterade hans boende i en liten 41 kvm 1:a på Drottninggatan, men det är högst sannolikt en skenskrivning som livsstils-/gängkriminella gör för att deras fiender inte ska hitta dem alltför enkelt.
Men nu hittade man honom o gjorde processen kort.

Nu får Suleimansläkten sörja sin "fina kille som bidrog till Sveriges utveckling o välstånd".. Or Not!

Djurgårdsgatan var det och han bodde faktiskt där och även hans tjej senaste tiden. Ingen skenskrivning som det brukar va.
Jag hörde att det varit kameraövervakning utanför ett tag också. Polisen trodde väl att hans port skulle sprängas.
Citera
2024-08-15, 23:13
Medlem
PreciousStoness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Djurgårdsgatan var det och han bodde faktiskt där och även hans tjej senaste tiden. Ingen skenskrivning som det brukar va.
Jag hörde att det varit kameraövervakning utanför ett tag också. Polisen trodde väl att hans port skulle sprängas.
Bra att du isf korrigerar min felaktiga spekulation om en skenskrivning på den adressen!👍🏼
Då bodde han möjligen tidigare (2017-2022) också på de två olika adresserna på Hovetorpsvägen där många i klanen Suleiman enl. uppg. sedan länge håller till.
Citera
2024-08-15, 23:22
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreciousStones
Bra att du isf korrigerar min felaktiga spekulation om en skenskrivning på den adressen!👍🏼
Då bodde han möjligen tidigare (2017-2022) också på de två olika adresserna på Hovetorpsvägen där många i klanen Suleiman enl. uppg. sedan länge håller till.

Ja vem vet, det gjorde han säkert. Han verkar ha trott han va odödlig. Även tjejen och barnet han packade in på den skrivna adressen för ett tag sen. Inte ett dugg rädd om dom..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in