2024-08-15, 17:09
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Trötte Bosse gör det igen! Han såg en spelare i en match när dom mötte Ilves och är nu redo att värva honom.

Sätta grillor i finnarnas huvud på matchdag genom att läcka till media att vi tänker sno deras bästa spelare från dem… hyfsat piggt skulle jag ändå säga?

Om han menar allvar med intresset vet man dock aldrig med Bosse före ett kontrakt är påskrivet.
2024-08-15, 17:09
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Om han var en bänkspelare så hade han väl vart supertight med sina kollegor på bänken?

Citat:
https://youtu.be/QAimbpFP_90?t=32
Tack! Men det där är ju vardagsmat för en tekniker som Ponny.
2024-08-15, 17:12
Medlem
mishimas avatar
Citat:
https://youtu.be/QAimbpFP_90?t=32

Tänker fortfarande på gratishörnan rutinerade Danielsson skänker oss istället för att rensa bollen till inkast.
2024-08-15, 18:15
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Sätta grillor i finnarnas huvud på matchdag genom att läcka till media att vi tänker sno deras bästa spelare från dem… hyfsat piggt skulle jag ändå säga?

Om han menar allvar med intresset vet man dock aldrig med Bosse före ett kontrakt är påskrivet.
Så kan det iofs vara. Då är det ganska smart.

Hursomhelst. Se till att vinn ikväll nu bara!
2024-08-15, 18:21
Medlem
Londons avatar
Citat:
Så kan det iofs vara. Då är det ganska smart.

Hursomhelst. Se till att vinn ikväll nu bara!

Wheeler dealern med en flock rävar bakom örat

Uppskattat
2024-08-15, 19:00
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London

Sugen på att hockeysäsongen ska börja? Bosse Bärs har (minst) en räv bakom varje öra. Eller var det ett lodjur?
2024-08-15, 19:34
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Tack! Men det där är ju vardagsmat för en tekniker som Ponny.
Att PJ käkar långsamma danskar till frulle är fan uråldrigt.
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Tänker fortfarande på gratishörnan rutinerade Danielsson skänker oss istället för att rensa bollen till inkast.
Där gav julgransfoten iväg matchen kan man säga om vill vara lite elak. För övrigt en riktigt bra match trots att Al Hakim sov bakom ratten.
2024-08-15, 22:00
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Ja, det är en sinnessjuk summa om det stämmer. Jag var nöjd med 35 från Leeds.

Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Ang klubbar som är ute efter Adjei:
Ligor där det inte är ovanligt att defensiva spelare köps för 80M+...
Om du fortsätter säga samma sak om och om igen kanske det blir en realitet till slut. Du vet, lite som Peter Pan, "Use the power of imagination".

Nu skriver sajten FotbollDirekt.se att det redan nu finns nya bud på mittbacken, som ligger på mellan 110 och 120 miljoner kronor.
Enligt uppgifterna vill det franska klubben hur som helst inte sälja Adjei förrän tidigast i det kommande januarifönstret.
FC Lorient ska tro på en möjlig försäljning för uppåt 150 miljoner kronor framöver.

https://fotbolltransfers.com/nyheter/uppgifter-stora-bud-pa-nathaniel-adjei/190158
Senast redigerad av Leaston 2024-08-15 kl. 22:49.
2024-08-16, 04:24
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Nu skriver sajten FotbollDirekt.se att det redan nu finns nya bud på mittbacken, som ligger på mellan 110 och 120 miljoner kronor.
Enligt uppgifterna vill det franska klubben hur som helst inte sälja Adjei förrän tidigast i det kommande januarifönstret.
FC Lorient ska tro på en möjlig försäljning för uppåt 150 miljoner kronor framöver.

https://fotbolltransfers.com/nyheter/uppgifter-stora-bud-pa-nathaniel-adjei/190158
Klubbar högre upp i matkedjan får bättre betalt?
2024-08-16, 08:33
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Klubbar högre upp i matkedjan får bättre betalt?

Är det bra eller dålig reklam för en spelare att visa sig duglig i Ligue 1 jämfört med Allsvenskan?
2024-08-16, 08:35
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Bara fortsätta kasta bort tid och pengar. Jag förstår. Vem står näst på tur? Jag tror Åslund, vem tror du?

Åslund känns faktiskt knappt som spelbara odds.
2024-08-16, 08:59
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Är det bra eller dålig reklam för en spelare att visa sig duglig i Ligue 1 jämfört med Allsvenskan?
Är ju alltid bra att visa framfötter på högre nivå? Alltså, jag har alltid sagt att Ajdei affären var ett stroke of genius av er. Att Quill är en idiot var kopplat till att han hävdade att det var vanligt för klubbar som Reims och Feyenoord att plöja ner 80m på defensiva spelare. Det har liksom hänt 3 gånger totalt för Reims (1) och Feyenoord (2), och då var det knappast spelare från Allsvenskan vi pratar om..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in