Citat:
Ursprungligen postat av
Kommer-vara-anon
Pojkvännen som skulle ha varit behjälplig att ta hunden, är från P. Eller ja, egentligen så sa han bara att han misstänkte en assistent, som hade en kriminell pojkvän. Att pojkvännen skulle ha hjälpt till kan vara min tolkning. Att det skulle handla om sex är givetvis min spekulation. Samma med missriktad tanke på heder.
Tillgång till hästgård är också från P. Han påstås också ha gett en personlig värdering av personens intelligens.
Enligt en person som uppger sig ha talat i telefon med P är taget från Facebook. Alltså det är personen som ska ha talat med P som skrivit inlägget. Hon påstår sig också ha vittnen. Givetvis skulle jag kunna kopiera det inlägget, men ser inte vad det skulle göra för nytta, då det ändå inte bevisar att samtalet ägt rum. Och det är en tydlig brist med uppgifterna, de går inte att bekräfta, annat än att ringa till P, vilket jag inte kommer göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
vemedinma
Jag skulle gärna se skärmdumpar, och säkert många med mig. Jag antar att det kommer från pappa Ps grupp, där man bara får skriva saker som gynnar pappa P
Citat:
Ursprungligen postat av
vemedinma
Dela inget, flashmaner kommer bara hävda att det inte är bevis och att du hatar och ljuger ändå...
Ena stunden uppmanar vemedinma folk att inte dela skärmdumpar, nästa stund vill hen gärna se dem
Så är det när man inte vill se hela sanningen. Och som vemedinma själv säger, Kommer-vara-anon, det spelar ingen roll om du delar dem, för vemedinma kommer ändå bara att påstå att det inte är bevis.
Dessa delar har ju varit upp i tråden tidigare vill jag minnas, så det är väl bara att leta bakåt för den som vill finna.