2024-08-15, 10:19
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellster777
Nja, vi har haft mycket värre - se bara på Bobby-fallet för att ta ett enkelt exempel som sticker ut.

Men detta berör väldigt mycket ändå (även om det inte alls är värst i grymhet). Så onödigt. Så brutalt. Så unga men förstört. "Vänner" som gör så mot varandra, sveket... Men sedan har vi ju helt olika uppfattning om hur planlagt dödandet var... (jag tror ju bara syftet i förväg var grov misshandel och att skämma ut någon/sätta någon på plats)

Bobby och Yara var två fall som var värre med tanke på att det var föräldrar, vuxna människor som torterade sina barn. Nu handlar det om snorungar, vilket är värre fast på ett annat sätt. Skrämmande utveckling i samhället.
Citera
2024-08-15, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Nu är jag förmodligen mycket äldre än dig men hur jävlig var man i 13-årsåldern? På sin höjd skrev man något elakt om personen man var arg på inne på skoltoaletten. Med blyerts, som gick att ta bort då man i regel snabbt blev vänner igen. Var man riktigt jävlig gjorde man punka på fiendens cykel. Något som man sen låg sömnlös över med ett hemskt dåligt samvete på natten. Det är skrämmande hur världen har utvecklats och vad ungar är kapabla till idag. Man tyckte att man var vuxen i den åldern. Och vi som föddes på 60-70 talet var barnungar men samtidigt bra mycket mer ”vuxna” och ansvarsfulla än de är idag.

Förstår hur du tänker. Två av de värsta sakerna jag har gjort (och jag är empatisk till naturen) gjorde jag i den åldern. Det involverade våld/misshandel. Jag ångrar det än idag. Kom på när jag skrev kommentaren igår att det alltid var någon annan med, blev jag manipulerad till att gå emot min egna natur? Antagligen. På ett sätt jag inte hade kunnat bli bara ett ett-två år senare och jag har aldrig använt våld igen. Samtidigt finns det ju barn där låg eller ingen empati blivit en del av deras natur. Så det är svårt. Det var mest en reflektion. Men de här barnen det är ju inte så att de får något föräldraskap på SIS. Det är nog snarare (återigen) där det ligger. Närvarande föräldrar/vuxna/lärare vikten av samtal osv. och såklart att det hänger ihop med tidsandan.
Citera
2024-08-15, 10:34
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Bobby och Yara var två fall som var värre med tanke på att det var föräldrar, vuxna människor som torterade sina barn. Nu handlar det om snorungar, vilket är värre fast på ett annat sätt. Skrämmande utveckling i samhället.
ma*ELAK's tolkning av *ora måste vara fel ?
Vet hon med sig själv att hon är en "slapp stjärt" så är hon det eller så är hon inte det.

Istället så ger Elakingen sig på budbäraren.
Defacing av E* genom att ge sig på en ensam och svag person är botten av feghet och säger en hel del om hennes hemförhållande och framtida hemförhållanden.

Sätt på en tung rappar låt och ge dom nycklarna. (SIS terminologi)
Hoppet för ett framtida hem för de här tjejerna är : "Ring Hem"
Citera
2024-08-15, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAH
Jag har deras TikTok rs975_ R
Malakrasim56 M
Melaks insta är din.bby00
Citera
2024-08-15, 11:48
Avslutad
Jag såg de nya klippen fan! Så helt åt helvete brutalt. De där tjejerna behöver fan låsas in livet ut fast i Sverige går de fria. I deras hemländer hade de blivit hängda på torget dagen efter. Vidriga genomruttna samhällsbelastningar. 🤮🤮🤮🤮
Citera
2024-08-15, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
ma*ELAK's tolkning av *ora måste vara fel ?
Vet hon med sig själv att hon är en "slapp stjärt" så är hon det eller så är hon inte det.

Istället så ger Elakingen sig på budbäraren.
Defacing av E* genom att ge sig på en ensam och svag person är botten av feghet och säger en hel del om hennes hemförhållande och framtida hemförhållanden.

Sätt på en tung rappar låt och ge dom nycklarna. (SIS terminologi)
Hoppet för ett framtida hem för de här tjejerna är : "Ring Hem"

Citat:
Ursprungligen postat av svartbonde
Jag såg de nya klippen fan! Så helt åt helvete brutalt. De där tjejerna behöver fan låsas in livet ut fast i Sverige går de fria. I deras hemländer hade de blivit hängda på torget dagen efter. Vidriga genomruttna samhällsbelastningar. 🤮🤮🤮🤮

"Klippen" är det fler filmer än 5st?
Citera
2024-08-15, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mcbiker
"Klippen" är det fler filmer än 5st?

Vill du lägga upp klippet?
Citera
2024-08-15, 12:05
Medlem
Är på brottsplatsen, asså detta är så hemskt må hon vila i frid.
Citera
2024-08-15, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss-secret90
Vill du lägga upp klippet?

Jag har inte sista filmen.
Citera
2024-08-15, 12:09
Medlem
Citat:
Vilka nya klipp?
Citera
2024-08-15, 12:10
Medlem
MagicaDHexs avatar
Citat:

Menar du de fyra som redan ligger här i tråden?
Citera
2024-08-15, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsAH
Sosos kommentarer är borta men R kallade henne mamma på TT och Soso kallade R för pappa. R kommenterade på massa videos S la ut. Soso har även skrivit rakt ut att ”vene” vet inte, till en kommentar på TikTok där någon skrev att E var mycket omtyckt. Soso la ut massa videos efter mordet som ingenting medans M*ya la ut info videos på TikTok om vad som hänt. Jag sparade en av dem.

Soso kommenterade även nånstans (har för mig att det var på hennes tiktok där kommentarerna nu är bortplockade och avstängda) att hon var stolt över sina vänner efter mordet när folk skrev vilka monster dom var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in