2024-08-13, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Va oväntat att du inte svarade den 201a gången heller….
Du fick en hel drös svar.
Citera
2024-08-13, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Jag måste rätta dig där. Både smurfen och tipparen har förklarat att de köper billigt och säljer dyrt.

Idiotsäkert tydligen, men världens samlade trading-elit har inte kommit på det här än…
Citera
2024-08-13, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Du fick en hel drös svar.

Ja, det är ju solklart att du inte har nåt svar.

Här är mitt eget system.
Jag dubblar mina pengar varje dag på oddset och är miljardär innan året är slut, spelar såklart bara på lag som vinner… yeeeay!
Citera
2024-08-13, 22:00
Medlem
Citat:
Ja, det är ju solklart att du inte har nåt svar.

Här är mitt eget system.
Jag dubblar mina pengar varje dag på oddset och är miljardär innan året är slut, spelar såklart bara på lag som vinner… yeeeay!
Du får väl lägga ner dig lite.
Om du inte kan förstå det här med all fakta du har fått kanske det är bättre att du spelar en trippel för 10 kronor per dag istället.
Citera
2024-08-13, 22:08
Medlem
Citat:
Om du inte kan förstå det här med all fakta du har fått kanske det är bättre att du spelar en trippel för 10 kronor per dag istället.

Vad sägs om att försöka förklara en endaste gång själv istället, med tanke på hur mkt du tjatar om det i alla trådar.

Det kan väl inte va så svårt?
Istället så lägger du massor med tid och inlägg på att INTE försöka förklara dig, när någon frågar.

När du sätter 10K på hävstång20ggr pengarna, vad blir nettot som du behåller efter alla avgifter, inklusive ev skatt?
Senast redigerad av Cooltrayne 2024-08-13 kl. 22:12.
Citera
2024-08-14, 18:44
Medlem
Fittfittas avatar
Citat:
Vad sägs om att försöka förklara en endaste gång själv istället, med tanke på hur mkt du tjatar om det i alla trådar.

Det kan väl inte va så svårt?
Istället så lägger du massor med tid och inlägg på att INTE försöka förklara dig, när någon frågar.

När du sätter 10K på hävstång20ggr pengarna, vad blir nettot som du behåller efter alla avgifter, inklusive ev skatt?
Russinsmurfen tror att han har en bra strategi men min är mycket bättre. Jag köper helt enkelt den aktien som kommer gå bäst dagen efter med alla pengar jag har och full hävstång sen säljer jag precis på toppen dagen efter, sen upprepar jag detta varje dag med den aktien som går bäst nästa dag osv. Helt riskfritt.
Citera
2024-08-15, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Russinsmurfen tror att han har en bra strategi men min är mycket bättre. Jag köper helt enkelt den aktien som kommer gå bäst dagen efter med alla pengar jag har och full hävstång sen säljer jag precis på toppen dagen efter, sen upprepar jag detta varje dag med den aktien som går bäst nästa dag osv. Helt riskfritt.

Jag förstår inte riktigt problemet.
Man (Smurfen) sitter och skryter över sin strategi på ett anonymt forum, och när nån frågar hur han gör så kastar hamburgare sig lite siffror som vem som helst kan hitta på.
Vad får man ut av att INTE svara?

Mkt märkligt.

Den enda vettiga anledningen måste vara att han inte alls går plus i den grad han vill låtsas som.
Citera
2024-08-15, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittfitta
Jag har precis samma strategi! Vilket sammanträffande!
Citera
2024-08-15, 06:37
Medlem
Citat:
Du får läsa inläggen ordentligt först, det blir väldigt konstiga svar annars.
Har du någonsin gjort en förlust?
Citera
2024-08-15, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPD13
Har du någonsin gjort en förlust?
Ja enskilda dagar mycket vanligt, även nån enstaka vecka.

Men jämför man mot index har det aldrig hänt på en månad.
Citera
2024-08-15, 08:16
Medlem
Enterprises avatar
Sjävklart kan och bör en trader kunna slå index (annars är det ju ingen mening att hålla på med det). Det är bara det att det är få som lämpar sig att vara trader och många som försöker lyckas inte.
En småsparare gör det typiskt sett inte, utan för att bli en bra trader får man räkna med att ha trading som huvudsyssla.
Citera
2024-08-15, 08:17
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Du har fortfarande inte förklarat var du gör dina 200x bet, när det högsta på NON och AVA är 20x.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in