2024-08-15, 00:20
Medlem
2023-01-01s avatar
Chrippa har blivit omhändertagen nu ikväll
Citera
2024-08-15, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Var har du fått det ifrån?
Citera
2024-08-15, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det var ju en sanning att han skickat SMS.
Det är ju bekräftat av en som sett konversation men först nekade till SMS:n.

Men du är ju mer än lovligt dum! Det är ju inte DET som diskuterats.

OPASSANDE meddelande, skrev Pallal, som en sanning. Helt vanliga meddelande, skrev Mutemute123. Vad fan är det du inte fattar?!
Citera
2024-08-15, 01:21
Medlem
Citat:
Nope, du har fel. Det är inte vad som skrevs.

Varför lägger du dig i förresten?

Det skrevs!

För att du har fel och är dum.
Citera
2024-08-15, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Linnea vill ju bara vara nära Jocke & Jonna. Eller ja Jonna vet jag inte.. men iaf Jocke ..
Citat:
Linnea håller ut för hon hoppas bli nya Jonna
Linnea har aldrig varit intresserad av Joakim. Imponeras av din vilda fantasi.

Citat:
Du sitter alltså på allvar och försöker antyda (mellan raderna) att Jocke vill att Chrippa ska dumpa Linnea så Jocke får henne för sig själv.

Eller är det inte det du menar? eller menar du att han är fixerad vid att hon inte ska vara i familjen..för det har antytts tidigare liknande saker och jag känner inte att man ska sprida sådant om det bara är spekulationer
Kränkt av den antydningen men för likadana själv?

Det är vad jag skriver och jag vet vad jag snackar om vännen
Senast redigerad av Pallal 2024-08-15 kl. 04:14.
Citera
2024-08-15, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Det är du som kör
Vi andra är bara passagerare och ifrågasätter din körstil

Du har alltså inte sett dessa obscena meddelanden som påstås skickas från Jocke till L.

Tack, det räckte med dit svar på 7 meningar
Blev semestern från trollfabriken kortvarig?

Jag är välinformerad om Joakims obsceniteter.

Det är därför han skickade ”Chrippas lista” till Rask, alltså samma lista han skickat till Chrippa har nu Rask. Chrippa har delgivits en helt ny lista.

Jag har sett ”Chrippas” lista och Pallal fanns inte med i första exet av Jockes lista, det nicket byttes väl mot 400Bens eller något annat precis superlogiskt.

Något jag inte får kläm på är varför det enda namnet som föll bort från första exet av listan var 400Ben? Varför blev 400Ben struken? Är det för att hen hade kontakt med Jocke och gick med på överenskommelsen att posta Jockes desinformation och propaganda om Linnea här? Överenskommelsen kan vi kalla utpressningen. Hoppas 400Ben anmäler.

Kanske ska fråga min kontakt som säkert vet hur det blev så.
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jocke jobbade i flera månader på att få omkull Linnea, till och med hela våren och vem vet fortfarande? Han har fått nobben från dag ett, och kan inte förlika sig med det. Det är så Jocke är, och alltid har varit. Han spammar henne med SMS och är ömsom "vänlig" och ömsom hotfull
Det är ingen trådsanning, det är fakta
Se på fan, dom existerar visst, i just obcen form.
Citera
2024-08-15, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2023-01-01
Trådsanning
Citera
2024-08-15, 07:47
Medlem
Citat:
Återigen så är det i så fall inget jag skulle diskutera här.

Pallal hade rätt hela tiden. Det har ni bekräftat och nu försöker ni slira iväg det genom att upprepa samma dumma fråga hela tiden.

Nu gör du dig löjlig faktiskt. Det var frågan om Jocke skrev otidigheter till flickan. Din teknik att hålla fast vid något som alla säger är fel får dig att se rigid ut. Kanske till och med korkad. Det räcker så.
Citera
2024-08-15, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Blev semestern från trollfabriken kortvarig?

Jag är välinformerad om Joakims obsceniteter.

Det är därför han skickade ”Chrippas lista” till Rask, alltså samma lista han skickat till Chrippa har nu Rask. Chrippa har delgivits en helt ny lista.

Jag har sett ”Chrippas” lista och Pallal fanns inte med i första exet av Jockes lista, det nicket byttes väl mot 400Bens eller något annat precis superlogiskt.

Något jag inte får kläm på är varför det enda namnet som föll bort från första exet av listan var 400Ben? Varför blev 400Ben struken? Är det för att hen hade kontakt med Jocke och gick med på överenskommelsen att posta Jockes desinformation och propaganda om Linnea här? Överenskommelsen kan vi kalla utpressningen. Hoppas 400Ben anmäler.

Kanske ska fråga min kontakt som säkert vet hur det blev så.

Trist inledning. Från en sansad konversation tidigare till detta.
Jag vill klargöra att jag varken har information om, eller är involverad i, någon så kallad "trollfabrik", så jag ser ingen anledning att bli bemött på det sättet.
Det bör vara möjligt att kunna ifrågasätta och diskutera information i tråden, när det är olika historier som figurerar utan att det blir otrevligt.

Jag är inte helt säker på vad du syftar på i ditt inlägg. Jag har inte sett de meddelanden som nämns och kan därför inte uttala mig om deras existens. Om du har sett dessa meddelanden är det en sak, men det har ingen direkt koppling till den fråga som ställdes till en annan användare om denne har sett dem eller inte.

Angående det du nämner om en struken lista som ska ha skickats runt och överenskommelser har jag ingen information att ge, så jag kan tyvärr inte kommentera det vidare.
Citera
2024-08-15, 09:20
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Alla män vill ha en tjej som Linnéa Lundström men alla har inte vad som krävs för att få en.

Nej, alla vill inte ha en knäpp obegåvad boarderlinebrud.
Tro mig.
Citera
2024-08-15, 09:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Nej, alla vill inte ha en knäpp obegåvad boarderlinebrud.
Tro mig.

Men hon är vacker
När Jocke frågar Chrippa vad hon någonsin gjort för honom och om hon ställt upp för honom så svarar Chrippa: Hon är vacker.
Citera
2024-08-15, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Nu var det inte just det inlägget jag syftade på men okej. Tycker bara det är mycket skitsnack i tråden för att svartmåla Chrippy och Linnea.

Det är mycket skitsnack för att svartmåla samtliga inblandade med diverse historier som påstås vara fakta.
Det är just därför jag ifrågasätter saker, det är inte för att peka ut specifika personer, utan för att få någon form av rätsida på alla versioner som dyker upp som inte går ihop med vad som yttrats tidigare.
Jag är inte intresserad av privata filmer som en del gottar sig i eller om Anjos fru har skulder, eller vems kuk som är störst, det har inget att ta med hurvida Kräftan blev häktad att göra. Det är ren pajkastning och larvigt.
Händelsen i december och alla relaterade frågor kring det är mycket allvarliga och det är vad jag är intresserad av.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in