Citat:
Ursprungligen postat av
VilaVila
Det är du som kör
Vi andra är bara passagerare och ifrågasätter din körstil
Du har alltså inte sett dessa obscena meddelanden som påstås skickas från Jocke till L.
Tack, det räckte med dit svar på 7 meningar

Blev semestern från trollfabriken kortvarig?
Jag är välinformerad om Joakims obsceniteter.
Det är därför han skickade ”Chrippas lista” till Rask, alltså samma lista han skickat till Chrippa har nu Rask. Chrippa har delgivits en helt ny lista.
Jag har sett ”Chrippas” lista och Pallal fanns inte med i första exet av Jockes lista, det nicket byttes väl mot 400Bens eller något annat precis superlogiskt.
Något jag inte får kläm på är varför det enda namnet som föll bort från första exet av listan var 400Ben? Varför blev 400Ben struken? Är det för att hen hade kontakt med Jocke och gick med på överenskommelsen att posta Jockes desinformation och propaganda om Linnea här? Överenskommelsen kan vi kalla utpressningen. Hoppas 400Ben anmäler.
Kanske ska fråga min kontakt som säkert vet hur det blev så.
Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
Jocke jobbade i flera månader på att få omkull Linnea, till och med hela våren och vem vet fortfarande? Han har fått nobben från dag ett, och kan inte förlika sig med det. Det är så Jocke är, och alltid har varit. Han spammar henne med SMS och är ömsom "vänlig" och ömsom hotfull
Det är ingen trådsanning, det är fakta
Se på fan, dom existerar visst, i just obcen form.