2024-08-14, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2024-08-09
Swingersklubb är såklart ett alternativ, det är dock inte något som lockar oss, mörkt, massa svettiga människor, bdsm rum......
Jag tänker mig kanske också att de som är där många gånger lockas av att vara just där och ha sex.
Hade hoppats på andra alternativ men är kanske det enda.

Ja, eller att ni försöker på en vanlig pub eller liknande... Men då måste ni ta initiativ till kontakt samt komma till sexämnet och se om killen/tjejen eller paret har sådana tendenser att kanske ha liknande konstellationer som ni söker.

Men ja, det är en ganska banal och rättvis förutfattad mening som du har där.

Som sagt swingerklubb är inte det enda, men då måste ni som sagt besitta väldigt bra social kompetens för att få till en sådan träff. Jag tror inte det är svårt, men ni måste ha ögon för människor som kanske har lite av sådana utsvängningar vilket jag inte tror ni har (därför som trådstarten är skapad). Men det gäller bara att få till kontakten, komma in på samtalsämnet och sedan "skjuta sitt skott". Det kan ta tid, men om ni är seriösa och förstår att inte lägga all tid på personer som inte har samma bild som er.

Jag har ju hört av någon vän som blev tillfrågad och då var det inte på någon swingerklubb utan en vanlig pub, men den vännen har inte sådana utsvängningar och heller inte utstrålar det där så visst sa han nej.
Citera
2024-08-14, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locho
Ja, eller att ni försöker på en vanlig pub eller liknande... Men då måste ni ta initiativ till kontakt samt komma till sexämnet och se om killen/tjejen eller paret har sådana tendenser att kanske ha liknande konstellationer som ni söker.

Men ja, det är en ganska banal och rättvis förutfattad mening som du har där.

Som sagt swingerklubb är inte det enda, men då måste ni som sagt besitta väldigt bra social kompetens för att få till en sådan träff. Jag tror inte det är svårt, men ni måste ha ögon för människor som kanske har lite av sådana utsvängningar vilket jag inte tror ni har (därför som trådstarten är skapad). Men det gäller bara att få till kontakten, komma in på samtalsämnet och sedan "skjuta sitt skott". Det kan ta tid, men om ni är seriösa och förstår att inte lägga all tid på personer som inte har samma bild som er.

Jag har ju hört av någon vän som blev tillfrågad och då var det inte på någon swingerklubb utan en vanlig pub, men den vännen har inte sådana utsvängningar och heller inte utstrålar det där så visst sa han nej.

Hur brukar ni märka av sånt på folk? Brukar de ha en viss stil eller ålder?
Citera
2024-08-14, 17:37
Medlem
Citat:
Swingersklubb är såklart ett alternativ, det är dock inte något som lockar oss, mörkt, massa svettiga människor, bdsm rum......
Jag tänker mig kanske också att de som är där många gånger lockas av att vara just där och ha sex.
Vi har besök PiH och CAE en gång vardera, vi hade bara sex med varandra men vi var öppna för lekar med "rätt par". Men absolut, det roligaste men kvällarna var att ha sex I den miljön.
Citera
2024-08-14, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Gå till psykolog istället...
Fakta som ingen kan blunda för.
https://www.youtube.com/shorts/SlfptJB4FC8
Vad vi gör i vårt hem har väl inte du med att göra, lika lite som jag bryr mig i vad du gör i ditt hem.
Citera
2024-08-14, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaruj
Vi har besök PiH och CAE en gång vardera, vi hade bara sex med varandra men vi var öppna för lekar med "rätt par". Men absolut, det roligaste men kvällarna var att ha sex I den miljön.
Fanns det goda möjligheter till sex med andra eller var det mest par för sig själva?
Jag kan känna att det lätt blir lite sunkigt, kanske oattraktiva människor.
Citera
2024-08-14, 21:31
Medlem
Citat:
Vad vi gör i vårt hem har väl inte du med att göra, lika lite som jag bryr mig i vad du gör i ditt hem.

Det var inte frågan jag svarade på. Du startade tråden om du inte minns det..
Du gör väl vad fan du vill.. Eller satt ni som par o svarade o skulle visa er lite tuffa?
Citera
2024-08-14, 21:40
Medlem
Citat:
Vi är ett par som söker sex med flera partners, extra kille, tjej eller annat par.
Vi vill nog gärna testa det mesta. Vårt mål är inte att hänga på swingerskkubb utan söker mest partner att träffa privat, gärna återkommande.

Vart börjar man, hur träffar man andra med samma intresse? Sexkontaktsidorna känns som det kryllar av gubbar bara. Börjar man på klubb och lär känna andra där?

Vilken svag man i ert förhållande som trilskas med att andra karlar sätter huvudet i kvinnas svettiga punani när det i alla anständiga mäns ögon är hans egna att knulla med.
Citera
2024-08-14, 21:52
Medlem
tarek90s avatar
Fan vad sjukt!! Detta beteende finns inte ens hos djuren.
Citera
2024-08-14, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Vilken svag man i ert förhållande som trilskas med att andra karlar sätter huvudet i kvinnas svettiga punani när det i alla anständiga mäns ögon är hans egna att knulla med.
Jag anser dig vara svag, då din kvinna knullar bakom din rygg.
Citera
2024-08-14, 23:38
Medlem
Jag däremot knullar PÅ min tjejs rygg, lite roligare så.......men men, knulla du samma fitta i 40+ år, yolo!
Citera
2024-08-14, 23:52
Medlem
Citat:

Mycket punkter i rad. Man märker att du har ett kåt rus av skriva denna tråd. Du säger att du inte hänger på sexsidor för det är mest män "gubbar där"? så vad söker ni? en kille eller en tjej. Det är väl inte bara "gubbar" iallafall.
Citera
2024-08-15, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tarek90
Fan vad sjukt!! Detta beteende finns inte ens hos djuren.
Vad är sjukt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in