Citat:
Ursprungligen postat av
2024-08-09
Swingersklubb är såklart ett alternativ, det är dock inte något som lockar oss, mörkt, massa svettiga människor, bdsm rum......
Jag tänker mig kanske också att de som är där många gånger lockas av att vara just där och ha sex.
Hade hoppats på andra alternativ men är kanske det enda.
Ja, eller att ni försöker på en vanlig pub eller liknande... Men då måste ni ta initiativ till kontakt samt komma till sexämnet och se om killen/tjejen eller paret har sådana tendenser att kanske ha liknande konstellationer som ni söker.
Men ja, det är en ganska banal och rättvis förutfattad mening som du har där.
Som sagt swingerklubb är inte det enda, men då måste ni som sagt besitta väldigt bra social kompetens för att få till en sådan träff. Jag tror inte det är svårt, men ni måste ha ögon för människor som kanske har lite av sådana utsvängningar vilket jag inte tror ni har (därför som trådstarten är skapad). Men det gäller bara att få till kontakten, komma in på samtalsämnet och sedan "skjuta sitt skott". Det kan ta tid, men om ni är seriösa och förstår att inte lägga all tid på personer som inte har samma bild som er.
Jag har ju hört av någon vän som blev tillfrågad och då var det inte på någon swingerklubb utan en vanlig pub, men den vännen har inte sådana utsvängningar och heller inte utstrålar det där så visst sa han nej.