2024-08-14, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miamania
Det är därför enda gången P gråter/ visar känslor är när han berättar att han sagt till A att “Essie är på sjukhus” då tycker han på riktigt synd om sig själv som har fått städa upp röran. Annars är det inte mycket känslouttryck förutom hat mot alla “nättroll”
Men om jag önskar lite fina ord här om Essie som önskad familjemwdlwm så kommer det kanske något gammalt redogerat på facebookgruppen imorgon? 🫣
Jag gissar att i slutet av denna månad har vi facit av vad som hänt hundstackaren. jag kan ha fel. men jag skulle om jag var i familjen att gå ut och berätta sanningen. Det måste vara ganska ohållbart med alla lögner nu. Finns ju i tråden folk som tagit skärmdumpar så hur P skall kunna komma ihåg vad han sagt vid olika tillfällen finner jag osannolikt. Visa att du är en karl och berätta sanningen. Sluta dra valser för dom krossas här,
Citera
2024-08-14, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av miamania
Det är därför enda gången P gråter/ visar känslor är när han berättar att han sagt till A att “Essie är på sjukhus” då tycker han på riktigt synd om sig själv som har fått städa upp röran. Annars är det inte mycket känslouttryck förutom hat mot alla “nättroll”
Men om jag önskar lite fina ord här om Essie som önskad familjemwdlwm så kommer det kanske något gammalt redogerat på facebookgruppen imorgon? 🫣

Jag undrar vad de sagt till A nu att Essie är? Efter sjukhushistorien. Om jag minns rätt sa PÖ att de, om Essie inte kom tillbaka, måste säga att hon är död. De skulle även börja se sig om efter ny hund.

Mamman skrev ju dock i FB-inlägget häromdagen att de ville att vem som nu har Essie, ska låta henne få komma hem. För A behövde sin "bebis". Vad har de då tänkt säga till A? Om hunden mot förmodan kommer tillbaka. Hunden återuppstod? Hunden var inte död? Hunden var stulen?

Lite rörigt...
Senast redigerad av Kryptonitonia 2024-08-14 kl. 19:59.
Citera
2024-08-14, 19:57
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashmaner
Just så, och så har vi en före detta assistent som har kopplingar till gängkriminella, en och samma utanför vars bostad en ID-hund markerat spår efter Essie. Om jag inte minns fel är den assistenten dessutom identifierad i tråden.

Det krävs speciella människor för att döda en hund skrev någon. Ja, det är min uppfattning också, men samtidigt är det något veterinärer gör varje dag, bara för att folk inte vill betala för vård eller vad det månne vara, för sina hundar.

Kanske har några näthatare fått för sig att personliga assistenter inte kan vara speciella människor. Å andra sidan så har vi, tyvärr, inte direkt ont om människor inom vårdyrket som till och med dödar människor lite till höger och vänster. Det var väl bara så sent som för någon vecka sedan så dömdes en sådan person.
Vad är det för historier du kokar ihop. ID hunden har inte markerat utanför någon fd assistents bostad! Och vart får du gängkriminella ifrån? Jag vill se bevis på det du påstår
Citera
2024-08-14, 20:09
Avstängd
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av no1besserwisser
Och leta fram bilder för media, boka in tv-intervjuer nästa morgon, startar FB-grupp, involvera hela släkten som moderatorer, fixa ID-hund/-ar, köra drönare med värmekamera...

Du glömde att Pappa Psykopat la ut sitt telnr så att Swishen kunde börja rasa in från godtrogna människor.
Citera
2024-08-14, 20:10
Medlem
vemedinmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ducell
Nu skrev personen på fejjan, och jag var inne på dennes sida och fann inte så mycket som EN ENDA bild på Molly???
Varför?
Hon står registrerad på honom iaf
Citera
2024-08-14, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Nej, det är givetvis inget förtal av några assistenter, eftersom användaren inte pekar ut någon annan än någon i gruppen assistenter. Precis lika lite som jag skulle förtala någon om jag påstod att en av alla Sveriges lastbilschaufförer körde för fort igår.

Men måste alltså kunna förstå vem av assistenterna användaren menar.

Det har redan pekats ut tidigare i tråden vilken assistent hen menar.

Sen är det en sak jag inte förstår, varför letade inte CÖ efter hunden utan gick lugnt o plockade ihop saker?
Citera
2024-08-14, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemedinma
Vad är det för historier du kokar ihop. ID hunden har inte markerat utanför någon fd assistents bostad! Och vart får du gängkriminella ifrån? Jag vill se bevis på det du påstår

Det kommer från P, och det finns det mycket troligt inga bevis för det. Han säger att en assistent har en pojkvän som är aktiv kriminell i grupper som får mc-gäng att se snälla ut.
Citera
2024-08-14, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Ja, hur många av assistenterna har PÖ krupit runt bostaden till? lika många som det finns lastbilschaufförer i Sverige?
så det är rätt att kalla dig en idiot...

Eftersom du frågar om antalet, så ger du mig rätt.
Citera
2024-08-14, 20:32
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Eftersom du frågar om antalet, så ger du mig rätt.

nej, inte alls och det faktum att du inte förstår det säger mycket om dig...
det faktum att jag frågar om siffror säger bara att PÖ kan ha gjort det med flera av assistenterna och 1 eller 5 av 40 - 50 är inte samma sak som 1 av många tusen så bara en riktig pucko-idiot klarar att säga att du har rätt
Citera
2024-08-14, 20:34
Medlem
ducells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saga23
Uppfödare har koppling till SBk
Uppfödare har koppling till hundhjälpen
Uppfödare har koppling till Assistanshundar

Hundhjälpens har koppling till SBK samt diplomerade av SBK som assistanshund ekipage
alla har koppling till SBK assitanshundsavdelning

Uppfödare vill tjäna pengar
Hundhjälpen vill tjäna pengar
SBK gynnas av certifierad assitanshundsekipage och tjänar pengar på
Verksamheten så alla gynnas av att kunna utbilda sälja hundarna dyrt och godkänna vilka ekipage som helst.

Kvaliteten är under all kritik och det gäller alla assitanshundsekipage certifieringar.

Inte konstigt att uppfödarens ALLA valpar blivit godkända som assistanshundar då! Fy fan för detta!
Det framkom tidigt i tråden av någon.
Citera
2024-08-14, 20:34
Medlem
Citat:
Det kommer från P, och det finns det mycket troligt inga bevis för det. Han säger att en assistent har en pojkvän som är aktiv kriminell i grupper som får mc-gäng att se snälla ut.

Så ännu en av PÖS otaliga lögner. Fattar inte hur han kan hålla reda på alla. Hade det gjorts en lögndetektortest hade apparaten brunnit upp.
Citera
2024-08-14, 20:35
Medlem
flashmaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av no1besserwisser
Och leta fram bilder för media, boka in tv-intervjuer nästa morgon, startar FB-grupp, involvera hela släkten som moderatorer, fixa ID-hund/-ar, köra drönare med värmekamera...

Men ingen granne, EPA-traktor och moppe-människa har berättat något eller skrivit på FB... "Nu söker vi efter Essie...". Ingen!

Hur vet du att ingen granne, EPA-traktor eller moppe-människa har skrivit något på FB? Ingen!?
Vet du allt som alla skriver på FB?

Du sprider bara lögner och hat, hela tiden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in