2024-08-14, 18:40
Avstängd
Tanachs avatar
Några nya räder på EÅV inplanerade?
2024-08-14, 18:43
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Som jag skrivit innan, du ska inte tolka. Alls.

Vad kallar du då detta?
(FB) Djupt störd människa i konflikt med Hyresgästföreningen

(FB) Maryam Yasdanfar (s, nu avgått) - Kan det vara Sveriges sämsta riksdagsledamot ever?

(FB) Gudrun Schyman drivs ut från Gamla Stan

Vad har det med Fia att göra? Det är inga personer jag följer eller kommenterar via TT dagarna i ända. Hur kan du ens jämföra med något sådant?

Däremot har besattheten av vad Fia m.fl gör och inte gör har gått totalt överstyr, vilket man kan se i denna tråd och det är inte ett friskt beteende.

Det bästa man kan göra för Fias skull är väl att sluta ge henne uppmärksamhet. Ju mer hon syns desto mer vatten får hon på sin kvarn och kommer att fortsätta. Det påverkar ju algoritmen när ni är inne och klickar på hennes TT.
2024-08-14, 18:47
Medlem
vajervevarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurt-sune
Det bästa man kan göra för Fias skull är väl att sluta ge henne uppmärksamhet. Ju mer hon syns desto mer vatten får hon på sin kvarn och kommer att fortsätta. Det påverkar ju algoritmen när ni är inne och klickar på hennes TT.

Föregå med gott exempel och lämna tråden då.
2024-08-14, 18:57
Avslutad
Citat:

Det bästa man kan göra för Fias skull är väl att sluta ge henne uppmärksamhet.

Säger idioten som ser till att denna tråden ligger högt upp på "Nya inlägg" varenda dag.
2024-08-14, 18:58
Avslutad
Citat:
Vad har det med Fia att göra? Det är inga personer jag följer eller kommenterar via TT dagarna i ända. Hur kan du ens jämföra med något sådant?

Ditt påstående: Du skvallrar inte om människor du inte känner. De tre trådarna tyder på motsatsen.

FU och de människor som ingår i nätverket har av SÄPO pekats ut som desinformatörer, vilka tillsammans med koranbränningarna orsakat Sveriges höga terrorklassning, samt mordet av två fotbollsfirande svenskar i Bryssel. Det är alltså konstaterat att du finner den sortens uppviglande nationella säkerhetshot mindre intressanta än hyresgästföreningens rättshaverister och enskilda politiker.

Det är individer i ett nätverk som kommenteras i denna tråd, eller "skvallras om" som du uttrycker det. Det som kommenteras är dock faktiska omständigheter som exempelvis dessa individers domar, aktiviteter, handlingar och vad de säger, dvs inga vilda påståenden grundade på fantasier och påhitt.
2024-08-14, 19:15
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ditt påstående: Du skvallrar inte om människor du inte känner. De tre trådarna tyder på motsatsen.
Nej det skulle jag inte påstå eftersom jag inte är kvar i den tråden. Men denna tråd verkar aldrig dö. Ni är besatta av Fia, jag är inte besatt av någon person i dessa trådar. När skrev i jag det? Det måste vara många år sedan?

Citat:
FU och de människor som ingår i nätverket har av SÄPO pekats ut som desinformatörer, vilka tillsammans med koranbränningarna orsakat Sveriges höga terrorklassning, samt mordet av två fotbollsfirande svenskar i Bryssel. Det är alltså konstaterat att du finner den sortens uppviglande nationella säkerhetshot mindre intressanta än hyresgästföreningens rättshaverister och enskilda politiker.
Snälla nån. Det är inte bara desinformation. De delar med sig av sina upplevelser av socialtjänsten och det har de all rätt till. Dessutom så uppträder socialtjänsten i mångt och mycket lagvidrigt i sin myndighetsutövning som aldrig eller sällan beivras eftersom det inte finns något tjänstemannaansvar. Vad har Fia för skuld till att svenska fotbollssupportrar har dött? Ska hon dömas för mord menar du? Eller vad är ett rimligt straff?

Citat:
Det är individer i ett nätverk som kommenteras i denna tråd, eller "skvallras om" som du uttrycker det. Det som kommenteras är dock faktiska omständigheter som exempelvis dessa individers domar, aktiviteter, handlingar och vad de säger, dvs inga vilda påståenden grundade på fantasier och påhitt.
Det kan mycket väl vara fantasier och påhitt eftersom socialsekreterare är inblandade i utredningarna och vi utomstående har inte tillgång till allt deras material pga sekretess.
Senast redigerad av kurt-sune 2024-08-14 kl. 19:36.
2024-08-14, 19:17
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Säger idioten som ser till att denna tråden ligger högt upp på "Nya inlägg" varenda dag.

Jag pratar om algoritmer. Ju mer ni klickar på Fias TT och pratar om henne på sociala medier desto mer kommer hon att synas. Men det kanske är det ni vill?
2024-08-14, 19:18
Medlem
kurt-sunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vajervevaren
Föregå med gott exempel och lämna tråden då.

Tror inte det gör så stor skillnad. Däremot att inte gå in på hennes lives skulle definitivt ha en effekt på algoritmen.
2024-08-14, 19:23
Avslutad
Citat:
Jag pratar om algoritmer. Ju mer ni klickar på Fias TT och pratar om henne på sociala medier desto mer kommer hon att synas. Men det kanske är det ni vill?

Skit i oss för ett ögonblick. Alla kan göra nåt, visst är det så. Varför bidrar du inte med det du kan och lämnar tråden istället för att bumpa den varje dag?
2024-08-14, 19:26
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Det är nu galenskaperna kommer eskalerar och hon säger själv att de inte ska tro att de kan komma undan, bla ska Sverige anmälas för mord.
Hon är fruktansvärt upprörd och ledsen och gapar och skriker så skulle inte förvåna mig om detta tippar henne över totalt och hon går bärsärk.

Jo men det är förståeligt att hon är mer upprörd än nånsin.
Men tror det dör ut när man till slut inser att det man slogs för är borta för evigt. Sluta älta kommer hon dock aldrig göra.
2024-08-14, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Jo men det är förståeligt att hon är mer upprörd än nånsin.
Men tror det dör ut när man till slut inser att det man slogs för är borta för evigt. Sluta älta kommer hon dock aldrig göra.
Nu ska hon ju begära obduktion ..en man som gjort och gör oändliga mängder skrivelser lät sin döda mamma ligga i kylrum i många månader för att han ville att hon skulle obduceras efter hon dog på sitt boende , han var också portad ett tag från att träffa sin mamma för att han la sig i och försökte hindra medicinering som behövdes för att den dementa mamman skulle må bra
2024-08-14, 19:41
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Nej det skulle jag inte påstå eftersom jag inte är kvar i den tråden. Men denna tråd verkar aldrig dö. Ni är besatta av Fia, jag är inte besatt av någon person i dessa trådar. När skrev i jag det? Det måste vara många år sedan?.

Nä men spelar det för roll att du inte är aktiv där mer? Det var fortfarande du som startade 3 skvallertrådar? Varför lät du dom inte bara vara?

Citat:

Och du bidrar till att bumpa denna tråd till toppen och lyfter allt skvaller om Fia till toppen. Så lämna tråden så kanske vi andra också släpper Fia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in