2024-08-14, 16:12
Medlem
Mindbusinesss avatar
Inte ens Aftonbladet tycker det är en bra idé
”Gängen mördar och S satsar på en broschyr
Oisín Cantwell”
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/QMgw3J/s-vill-skicka-ut-gangsnacket
Citera
2024-08-14, 16:14
Medlem
Svinriks avatar
90% av alla personer som någonsin kommer att läsa den broschyren har hittat den via denna tråden.
Övriga 10% har varit med i produktionen.
Citera
2024-08-14, 16:15
Avslutad
Ännu ett argument varför S skiter fullständigt i gängkrigen som dom själva har skapat. Psyksjuka vänstern borde sparkas ur riksdagen med tvång alt buras in på dårhus!
Citera
2024-08-14, 16:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Inte ens Aftonbladet tycker det är en bra idé
”Gängen mördar och S satsar på en broschyr
Oisín Cantwell”
https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/QMgw3J/s-vill-skicka-ut-gangsnacket

Det borde vara en garant om något. Säg det till priz här i tråden.

Vem vet, han och Oisín kanske sitter vägg i vägg där uti Aftonhorans kontorslandskap.
Citera
2024-08-14, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svinrik
90% av alla personer som någonsin kommer att läsa den broschyren har hittat den via denna tråden.
Övriga 10% har varit med i produktionen.

Exakt. Poänglöst.
Citera
2024-08-14, 16:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Du är för fan lika korkad som de som kom på den här idiotidén!

Ja, varför inte skicka ut INFORMATION OAVSETT MEDIUM till våldsmän, mördare, våldtäktsmän, osv. i syfte att få de att upphöra med sin verksamhet, så kommer allting bli bra!

Tror du att det är så enkelt? Är du på riktigt så dum, eller låtsas du bara?

Du har ju inte ens förstått syftet haha. Målgruppen är de som är på väg in i kriminalitet eller svagt involverade. Inte till yrkeskriminella.
Tycker vi häver din rösträtt omgående.
Citera
2024-08-14, 16:21
Medlem
Storstark68s avatar
Broschyr+kebab+kamelpiss=Fler såsseväljare.
Citera
2024-08-14, 16:22
Medlem
Studsbolls avatar
Det duger inte. Alla vet att det är ett armband som gäller när man stoppar våldet. Gärna ett regnbågsfärgat med en sosselogga, då vet gängen att det är dags att ge upp.
Citera
2024-08-14, 16:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Garderobshetero
Det är lätt att skratta åt eländet, men vid närmare eftertanke bör man istället bli djupt deprimerad, om man inte redan är det.

Sossarna har verkligen inte en aning om hur de ska lösa situationen som de har försatt landet i, och det här är resultatet.

Man vet mycket väl vad problemet är och vilka åtgärder som på riktigt hade gett resultat, men dessa åtgärder vore så kallat 'politiskt inkorrekta', och skulle resultera i ett väljartapp av episka proportioner. En svår tanke att ta in för en maktgalen sossehjärna.

Lättare då att efter varje förlorat val skylla på högern, som om decennier av sossehaveri skulle gå att återställa under 1 mandatperiod.

Det ser mycket, mycket mörkt ut för Sverige.

Äsch. Kolla på dagens presskonferens och gaska upp dig lite. Även om Gunnar Strömmer såg obekväm ut (kanske behövde han bara gå på tjotta?) och även om Polismyndigheten inte ser någon minskning i brott så verkar dessa personer ha en annan motivation än makten i sig. Vilket även Lawen Redar ger intryck av. Men Lawen Redar har svart hår och är kvinna vilket har betydelse för manliga vita industriväljare. Varken Ebba Busch eller Nooshi Dadgostars tilltag med bygghjälmar har effekt på att män har sorgligt svårt för kvinnliga väljare. Magdalena Andersson rör sig och låter lite som en man och har män runt sig, så hon passerade som manlig ledare.Det är ändå dags att byta ut toppen i S och alla vet det. Riv av plåstret i god tid innan valet.
Citera
2024-08-14, 16:26
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Nej. Det är idioti. Vad håller de på med?

Socialdemokraterna är efterblivna, gammal modiga och ligger 25 år efter samhällsutvecklingen, snö mos och skit förslag.
Citera
2024-08-14, 16:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Det bästa hade väl varit att de släpade runt en skadeskjuten, lönnfet somalier i rullstol, utan framtänder som knappt kunde svenska, och sade:

"Det här är den genomsnittliga gängkriminella efter 4-5 år i branschen. Han blev skjuten i röven utanför Farsta och har numera stomipåse och sitter i rullstol. I fängelset fick han suga negerkuk varje dag och nu här utanför murarna går han på socialbidrag och gråtrunkar sig till sömns varje kväll. "

Liksom tvätta bort den där "coola" stämpeln det fått.

Vi med lite innanför pannbenet vet ju att det bara är patetiska loosers som blir gängkriminella. Kidsen fattar ju inte det.

Jag förstår ditt förslag som en variant på den gamla knarkare som besökte oss i högstadiet. Hans slitenhet väckte min medkänsla, samtidigt som jag inte ville vara han.
Citera
2024-08-14, 16:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
S och Aftonbladet är ju efterblivna.

Att man ens diskuterar "förslaget" och tar upp det. S är som en samling efterblivna byfånar eller så pass cyniska att detta är vad S tänker göra om DE får makten -26 mot de gängkriminella. Det ger flashbacks av "rör inte min kompis" svamlet.

Jag tänkte också på Rör inte min kompis. Jag väntar fortfarande på min kompis som ska säga så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in