Citat:
Ursprungligen postat av
Nujaevlarihavet
Det blir interessant å se. Synes selv det er tankevekkende at bildene er publisert etterpå. De kan være publisert uten den skadelidendes samtykke, men det tror jeg kanskje ikke de ville gjort..? Vi vet heller ikke om de er tatt av politiets fotograf, venninne eller av offeret.
Jeg hadde ikke selv turt å ta kontakt på den måte, uten at offerets advokat var til stede. Bare min tanke.
Jeg tror kanskje at Se og hør har kjøpt bildene ... uten at jeg kan peke på en potensiell selger.
I dag er det mange kommenterer om at Mette-Marits kontakt med fornærmede i verste fall kan være straffbar.
Men, jeg mener å ha lest at Marius også omfattes av kongefamiliens livvakt. Uten at jeg finner igjen artikkelen nå. Dette sier google om sikkerheten rundt kongefamilien.
Kongefamiliens sikkerhet ivaretas av Garden og Politieskorten – Kongefamiliens livvakt, som er underlagt Politiets sikkerhetstjeneste (PST). Sikkerhetsavdelingen ivaretar sikkerheten til medarbeiderne ved Hoffet og har ansvar for sikkerhetstiltak knyttet til de kongelige eiendommene.
Jeg tenker at hvis Marius farter omkring i kokainrus i flere døgn i strekk, så utgjør han en potensiell sikkerhetsrisiko for resten av familien, kronprinsen, kronprinsessen, prins Sverre Magnus. Han bor jo på Skaugum også.
Noen må jo følge litt med på hva han driver med?
Og så tenker jeg på dette med kniven i veggen. Ett uhyggelig bilde.
Vold i nære relasjoner, som dette faktisk er, er ukjent område for meg, men, politiet har både kunnskap og visse rutiner de følger.
Hvor høyt skal alarmklokkene ringe når det er blitt truet med kniv? Har det skjedd en eskalering av voldsutøvelsen?
Uansett hva som skjer videre med Marius, så er iallfall alle potensielle nye kjærester nå advart.
Marius er en mann som kvinner og jenter må holde seg unna.