2024-08-08, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilluopillo74
Nå väl är Ekhagen inte det samma som många andra områden men det har hänt en del på Ekhagen det senaste tio åren.
Ej några Ekhagenbor. Några icke önskvärda besökare kan vilket tryggt område som helst drabbas av. T ex Rosenlund som höll på att bli det första gängrelaterade dödsoffret.
Citera
2024-08-08, 23:05
Medlem
Citat:
Områden i kommunen med ett ökat problemindex är bland annat Ekhagen, Huskvarna Söder och Bankeryd. Det område i kommunen som enligt trygghetsundersökningen har det högsta värdet i problemindex under 2023 är Österängen med ett problemindex på 1.81. text ifrån Polisen.se
Skitsnack Ekhagen är inget problemområde. Hade brott utförts av boende här så hade det varit skillnad. Tom rika Bymarken kan få problem om de får tillfälliga besökare. På Rosenlund var det när premiär för gängrelaterad dödskjutning,
Citera
2024-08-09, 00:11
Medlem
megamics avatar
Citat:
Områden i kommunen med ett ökat problemindex är bland annat Ekhagen, Huskvarna Söder och Bankeryd. Det område i kommunen som enligt trygghetsundersökningen har det högsta värdet i problemindex under 2023 är Österängen med ett problemindex på 1.81. text ifrån Polisen.se

Ange källan så blir det enklare.

https://polisen.se/om-polisen/medborgarloften-och-lokal-samverkan/medborgarloften/jonkopings-lan/jonkoping/arsanalys-2023/

Läser man din källa så ser man att artikelförfattaren gör ett väldigt udda urval när den kommenterar just de tre orterna som ”ökat problemindex”. Problemindexet är dessutom lika för Ekhagen och Munksjöstaden så det känns inte som det ger så mycket. Dessutom verkar det bara var 66% problem i Bankeryd jämfört med de orterna.

Nåja, rötägg och bråk finns överallt. Kanske var det bara ett rötägg eller några som var osams. Det var iallafall ingen 12 åring med kpist, alltid något.
Citera
2024-08-14, 14:24
Medlem
Citat:
D*v** C**nk* heter mannen som tjafsade och hotade kvinna utanför Pressbyrån. Men han nu är gärningsmannen vet jag ej. 👍🏼

Om namnet på misstänkt GM stämmer så vet jag mycket väl vem detta är, kan väl nämna att han aldrig dragit in en skattekrona i sitt liv och förvånar mig inte om det var han.
Citera
2024-08-15, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Netpusher
Om namnet på misstänkt GM stämmer så vet jag mycket väl vem detta är, kan väl nämna att han aldrig dragit in en skattekrona i sitt liv och förvånar mig inte om det var han.

Instämmer!! En märklig person som alltid hamnar i konflikter med kvinnor och så vidare. Han är den samma person som han var för trettio år tillbaka. Inget nytt.
Citera
2024-08-15, 02:05
Medlem
Citat:
Instämmer!! En märklig person som alltid hamnar i konflikter med kvinnor och så vidare. Han är den samma person som han var för trettio år tillbaka. Inget nytt.

Vad kan du mer berätta om honom?
Citera
2024-08-15, 10:48
Medlem
napsterspys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netpusher
DAvid vad *** ?
Citera
2024-08-15, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av napsterspy
DAvid vad *** ?

Ch*nko *=a
Citera
2024-08-15, 12:37
Medlem
Citat:
D*v** C**nk* heter mannen som tjafsade och hotade kvinna utanför Pressbyrån. Men han nu är gärningsmannen vet jag ej. 👍🏼
När nu inte vet något sluta anklaga folk är 100% säker de var inte Chanko så lägg ner anklaga när ni inte vet
Citera
2024-08-15, 12:40
Medlem
Citat:
När du inte vet något sluta anklaga folk har du inget bättre för dig idiot
Citera
2024-08-15, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheThing55
När du inte vet något sluta anklaga folk har du inget bättre för dig idiot

Du om någon klagar tydligt.... 😌
Citera
2024-08-15, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheThing55
När nu inte vet något sluta anklaga folk är 100% säker de var inte Chanko så lägg ner anklaga när ni inte vet

Var ser du att jag skrev 100 % ??? 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in