2024-08-13, 19:42
Avstängd
Snusfris avatar
Chrippa är slut. Han har insett det själv. Om några år går han på socialbidrag, våra pengar. Och han som inte betalt skatt.
Citera
2024-08-13, 19:50
Avstängd
Snusfris avatar
Nu sitter han och gapar i en ny video. Att han inte blivit vräkt är en gåta. Men, det är väl så här ett mänskligt förfall ser ut.
Citera
2024-08-13, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Tar både Chrippa och Linnea ofantligt mycket droger eller? Han ser närmare ut 45 och hon 35-40. Det och solar som förstört de va?

Riktigt tragiskt. Kolla Chrippas gamla videos så märker man vad som skett!
Han är kralligare vad jag vet, men inte lika fager i ansiktet. Han var rätt fräsch för bara 3-4 år sedan, visst är ålder en sak, men man åldras inte 10-15 år i ansiktet så snabbt. Kan det ha med relationen och göra?
Citera
2024-08-14, 00:11
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Han är kralligare vad jag vet, men inte lika fager i ansiktet. Han var rätt fräsch för bara 3-4 år sedan, visst är ålder en sak, men man åldras inte 10-15 år i ansiktet så snabbt. Kan det ha med relationen och göra?
Det är mest genetiskt men visst påverkar yttre faktorer som stress bla.

Hur som helst så tar han hand om sig. Har alltid haft ett sexpack.

Medans Rask skulle få stryk av en 10 årig hockeyspelare i bänkpress och Anjo som går runt med 80kg övervikt.

Skulle bli förvånad om Anjo blir över 50 år gammal, han är fruktansvärt ohälsosam, hans knän, leder och inre organ som hjärtat och levern mår allt ifrån bra. Han håller på att äta ihjäl sig själv och det patetiska är han kan inte sluta. Skulle behöva sy igen den där fettomunnen
Senast redigerad av knark-kungen 2024-08-14 kl. 00:15.
Citera
2024-08-14, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jag upprepade vad Rask sa. Det är INTE att fara med lögner ity det var vad Rask sa. Och det gjorde jag för att jag ville diskutera just det.

För jag tycker att det är något som är värt att diskuteras. För jag tycker att det är mysko med ett par som båda ljuger så enormt mycket. Linnea verkar ha lurat i Chrippa att hon ljög för att hon var rädd att förlora honom. Det är ett konstigt uttalande.
Du har inte koll på hela bilden.

Du förvrider exakt allt Chrippa och Linnea säger som inte förstärker sektens syn på allt.

Hon verkar inte ha gjort det. Inget sånt har postats. Du verkar välja att hitta på och misstolka Lilly.

Är du oförmögen att vara objektiv och kunna tolka situationer på ett adekvat sätt eller är du likt flera andra utsänd av sekten för att sprida propaganda och desinformation här på Flashback?

Jag uppfattar det som att du upplever dig kränkt av urtypen av den kvinnotyp Linnea är. Du projicerar och vill visa andra att hon är elak och beräknande på alla de vis.
Senast redigerad av Pallal 2024-08-14 kl. 03:59.
Citera
2024-08-14, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Tror ingen skulle vilja ha en psyko brud som sätter sina sambos i häkte när hon är rädd att det ska ta slut. Haha bara räkan då. Han tar ett för laget
Har det undgått dig att det var Linnea som gjorde slut?
Citera
2024-08-14, 05:02
Medlem
Citat:
Chrippa talade om för Jocke att knackar eko på så då flyr han, flyr till Dubai.

Varför har inte Linnea blockat Jocke om han är besatt av henne? Njuter hon av det kanske?
Var hittade du den informationen? Vaeföe skulle han säga så?

Jocke och Danjal hade som jag sa styrt upp för flytt. SVarför hade han fått för sig att eko skulle knacka på? Dom har aldrig kontaktat honom.

Linnea är en vuxen kvinna. Hon håller ryggen fri men att Jocke vill förnedra sig i meddelanden. Det är han som får skämmas, det är inte något hon behöver stoppa. Linnea bryr sig inte om Joakim, hon tycker bara att han är ordentligt jobbig, ointressant, obehaglig och omogen, men hon är inte rädd för honom och skulle aldrig låta honom vinna över henne. Hon håller ryggen fri och en god ton. Läcks dom? Hon vinner hela tiden, som den enda vuxna i rummet. Den enda som är ärlig jämt.
Citera
2024-08-14, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Var hittade du den informationen? Vaeföe skulle han säga så?

Jocke och Danjal hade som jag sa styrt upp för flytt. SVarför hade han fått för sig att eko skulle knacka på? Dom har aldrig kontaktat honom.

Linnea är en vuxen kvinna. Hon håller ryggen fri men att Jocke vill förnedra sig i meddelanden. Det är han som får skämmas, det är inte något hon behöver stoppa. Linnea bryr sig inte om Joakim, hon tycker bara att han är ordentligt jobbig, ointressant, obehaglig och omogen, men hon är inte rädd för honom och skulle aldrig låta honom vinna över henne. Hon håller ryggen fri och en god ton. Läcks dom? Hon vinner hela tiden, som den enda vuxna i rummet. Den enda som är ärlig jämt.

Jag lyssnade på ett samtal mellan Jocke och Chrippa där han sa det flera gånger att knackar eko på så flyt jag till Dubai

, och Jocke sa jag vet att du gör det.

Vad är det Linnea vinner?
Citera
2024-08-14, 07:00
Avslutad
Citat:
Jag lyssnade på ett samtal mellan Jocke och Chrippa där han sa det flera gånger att knackar eko på så flyt jag till Dubai

, och Jocke sa jag vet att du gör det.

Vad är det Linnea vinner?

En olaglig inspelning gjord av Anjo. Chrippa kan enkelt anmäla den, vilket han troligen inte gör för den är så patetisk. Antar att Anjo fick ul i brallan av spänning
Citera
2024-08-14, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
En olaglig inspelning gjord av Anjo. Chrippa kan enkelt anmäla den, vilket han troligen inte gör för den är så patetisk. Antar att Anjo fick ul i brallan av spänning

På vilket sätt var den olaglig?
Citera
2024-08-14, 07:05
Avslutad
Citat:
På vilket sätt var den olaglig?

Inspelning är bara godkänt om den som spelar in deltar i samtalet. Här var det ett samtal mellan Jocke och Chrippa, som Anjo spelade in i smyg. Jocke påstod sig inget veta, fan tro´t
Citera
2024-08-14, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Inspelning är bara godkänt om den som spelar in deltar i samtalet. Här var det ett samtal mellan Jocke och Chrippa, som Anjo spelade in i smyg. Jocke påstod sig inget veta, fan tro´t

Ok. Men HUR kunde han spela in det utan att någon av Chrippa eller Jocke visste?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in