Citat:
Ursprungligen postat av
Lundbonden
Lär bli en hype när de går upp.
Vi ökade vårat snitt i Superettan 2000 och har alltid haft mer än 10 000 i snitt senaste 25 åren även säsongerna vi har varit dåliga på plan. Alla lag tappar när det går dåligt. Ja, värdelöst forum säger du, samtidigt som du själv drar ner nivån.
Forumet är värdelöst när såna påståenden inte blir bemötta. Men ja, sista inlägget för mig nu tror jag. Förstår verkligen inte hur du kan rättfärdiga ett sånt påstående dock, att bois, som blivit totalt uppslukat av mff supportermässigt, skulle snitta mer än oss? De har svårt att nå över 3000 när de har deras bästa period de senaste 20 åren.
Det pågår en tråkig utveckling i skåne där alla nya unga som inte blir uppfostrade rätt blir mffare. Finns folk i hässleholm och kristianstad som hejar på mff utan någon koppling till staden eller laget, till och med i NV-Skåne finns pedofiler tyvärr. Därför kommer ni ha större publiksnitt med större andelar medgångsssupportrar än något annat lag väldigt länge om inte ni spenderar många år i superettan/div 1, där folk faktiskt får smaka på motgång. Hade varit nyttigt för svensk fotboll i allmänhet känner jag och ni hade fått en chans att bevisa er.