2024-08-13, 22:45
Medlem
Nu vet vi vem som är offret.

Vem(vilka) är då gärningsmännen bakom mordet? Har det med mordet i Norrköping igår att göra? Andra motiv? Vad finns det för teorier eller hur går spekulationerna? Någon borde sitta på info om detta.

Tråden kan inte fastna i bara offret. Så....
Citera
2024-08-13, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsixfeetunder
Nu vet vi vem som är offret.

Vem(vilka) är då gärningsmännen bakom mordet? Har det med mordet i Norrköping igår att göra? Andra motiv? Vad finns det för teorier eller hur går spekulationerna? Någon borde sitta på info om detta.

Tråden kan inte fastna i bara offret. Så....

Jag tror att det som hände hunden är en väsentlig del i det hela. Både ägaren och BO bodde på samma gata. Antingen är de vänner/”kollegor” eller kan man bo nära varandra och vara med i olika nätverk tro?

Om någon skulle dödat min hund vet jag inte vad jag skulle gjort.
Citera
2024-08-13, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Jo jag vet det men varför skulle dom tro att det är hans hund för det?

Släpp det där med hunden nu, det var en fullkomlig totalspekulation tidigt i tråden som en massa puttinutt-djurvänner sedan gjort till en trådsanning. OM det skulle visa sig finnas en koppling (extremt osannolikt) så kan ni dra upp den tråden igen i så fall, men just nu är det bara desinformations-snack baserat på gammal trådslagg.
Citera
2024-08-13, 22:55
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostandgone
Jag tror att det som hände hunden är en väsentlig del i det hela. Både ägaren och BO bodde på samma gata. Antingen är de vänner/”kollegor” eller kan man bo nära varandra och vara med i olika nätverk tro?

Om någon skulle dödat min hund vet jag inte vad jag skulle gjort.

Nej hundfallet har inget med det här att göra
Senast redigerad av Whatelseshouldi 2024-08-13 kl. 23:01.
Citera
2024-08-13, 22:57
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jatroddejavaprometeus
Släpp det där med hunden nu, det var en fullkomlig totalspekulation tidigt i tråden som en massa puttinutt-djurvänner sedan gjort till en trådsanning. OM det skulle visa sig finnas en koppling (extremt osannolikt) så kan ni dra upp den tråden igen i så fall, men just nu är det bara desinformations-snack baserat på gammal trådslagg.

Det var inte jag som trodde att det har en koppling. Jag är 99% säker på att det inte har det.
Citera
2024-08-13, 22:58
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayday1
Mycket mycket tragiskt,
Av alla horungar som dött i denna stad jabote
Så är detta mest tragiskt och fittan guldtand må gud straffa dig så hårt din lilla fegis att hela släkten gör dig till hemma fru

Vad har Manolo med det här att göra?
Citera
2024-08-13, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gange
Vet flertalet personer som blivit utpressade av den ”ängel” du nämner! HELT oskyldiga och så även HELT utanför gängkriminalitet och kriminalitet överhuvudtaget.

Om du verkligen tror att de som blivit utpressade är ”oskyldiga” så har du jävligt fel. Då känner du inte de du tror är oskyldiga eller utanför gängkriminalitet. Alla är inte som man tror kan jag lova, även om det är din egen familj. Öppna ögonen snälla.
Och
Han trodde sig inte äga staden, han sänkte de som trodde sig äga staden, nu är han borta tyvärr men de tog dom väldigt låååång tid tills de lyckades. Han gjorde olagliga och dumma saker, bråkade och hotade gängmedlemmar, såklart han kallas för gängmedlem/kriminell. men det var aldrig mot oskyldiga. Han lyckades med det han skulle gjort i sitt liv, räddade och hjälpte många, ställde upp och kämpade och nu är han klar med sitt.
Må han vila ifred 🙏
Citera
2024-08-13, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MalLam90
Om du verkligen tror att de som blivit utpressade är ”oskyldiga” så har du jävligt fel. Då känner du inte de du tror är oskyldiga eller utanför gängkriminalitet. Alla är inte som man tror kan jag lova, även om det är din egen familj. Öppna ögonen snälla.
Och
Han trodde sig inte äga staden, han sänkte de som trodde sig äga staden, nu är han borta tyvärr men de tog dom väldigt låååång tid tills de lyckades. Han gjorde olagliga och dumma saker, bråkade och hotade gängmedlemmar, såklart han kallas för gängmedlem/kriminell. men det var aldrig mot oskyldiga. Han lyckades med det han skulle gjort i sitt liv, räddade och hjälpte många, ställde upp och kämpade och nu är han klar med sitt.
Må han vila ifred 🙏

+1 , säg en enda tillfälle han har gått på någon oskyldig ?
Citera
2024-08-13, 23:15
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Och
Må han vila ifred 🙏

Du är ju hemskt naiv. Det du beskriver att han gjorde är ju precis samma sak som ALLA gängmedlemmar gör, utifrån DERAS perspektiv. Hahaha...
Citera
2024-08-13, 23:22
Avstängd
Citat:
Han var den mest sympatiska personen. Han attackerade aldrig ALDRIG oskyldiga personer. Han var den som tog av de dåliga och gav de goda. Han har gjort många goda gärningar, mer än va ni nånsin har gjort, men inget han skryter med. Han var en godhjärtad person som varit med om mycket men som endast ville stå emot de dåliga som trodde sig äga staden. Ni har jävligt fel om vad han var för person.
Vad du snackar skit.
Han gav sig på oskyldiga personer..
Så skönt att han blev klippt
Horungar som.du bör lämna landet
Senast redigerad av evaeva 2024-08-13 kl. 23:29.
Citera
2024-08-13, 23:40
Medlem
Några i tråden skrev att det skulle bli kaos nu . Gått några timmar nu, inget har hänt.

Skämt åsido.

Nummer 29, det blir väl en 40 -50 döda i skjutningar. när året är slut. Minskning iaf.
Citera
2024-08-13, 23:50
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soppatorsk90
Några i tråden skrev att det skulle bli kaos nu . Gått några timmar nu, inget har hänt.

Skämt åsido.

Nummer 29, det blir väl en 40 -50 döda i skjutningar. när året är slut. Minskning iaf.

Det är alltid ett par stycken spänningssökande groupies som skriver att det kommer bli kaos. Men det kommer dröja innan den orgasmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in