2024-08-13, 21:06
Medlem
hazey1526s avatar
Ny gädda #465
Citera
2024-08-13, 21:16
Medlem
hazey1526s avatar
Ojojoj vilket bakhåll dom lyckades fånga gäddan med. Det här kan man kalla för en riktig fistning 🎣
Citera
2024-08-13, 21:26
Medlem
Rumpkorvens avatar
Patrik ställde sig ju framför hans bil. Jag hade också kört in i hans bil då
Citera
2024-08-13, 21:36
Medlem
hazey1526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpkorven
Patrik ställde sig ju framför hans bil. Jag hade också kört in i hans bil då

Han kunde backat och kört ut. Istället så väljer han att köra in i bilen. Hur dum kan man vara…
Citera
2024-08-13, 21:58
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazey1526
Han kunde backat och kört ut. Istället så väljer han att köra in i bilen. Hur dum kan man vara…
Man har ju bara väntat på att någon ska få panik och försöka preja iväg Patriks bil när den står så jävla dumt och blockerar vägen. Är det nåt jag inte tror att Dumpen bör vara så säkra på så är det att gäddan åker på allt skadestånd om den försöker fly från platsen när två dårar knackar på rutorna på varsin sida av bilen och dessutom blockerar vägen. Hade jag varit i gäddans kläder är det inte omöjligt att jag bara försökt ramma allt i min väg för att ta mig därifrån med livet i behåll. Dårarna som blockerar vägen skulle kunna vara beväpnade och situationen är hotfull per definition. Jag menar att det i ett sådant nödläge inte är en orimlig reaktion att med till buds stående medel försöka fly.
Citera
2024-08-13, 22:04
Avslutad
Mr Miyagi #465 med Helsingborgs minsta kuk kammade noll. Asiater ska ju vara smarta, men den här kanske är undantaget som bekräftar regeln?
Citera
2024-08-13, 22:10
Medlem
Lagopussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottFree
Mr Miyagi #465 med Helsingborgs minsta kuk kammade noll. Asiater ska ju vara smarta, men den här kanske är undantaget som bekräftar regeln?
Den fördom/stereotyp du hänvisar till anses väl mest förknippad med matematik och akademia generellt? Knappast förmågan att vara street smart eller social intelligens. Den här verkar vara lika intelligent som gäddor i allmänhet, det vill säga antingen helt blåst eller högmodig och tror de aldrig kan fiskas.
Citera
2024-08-13, 22:12
Medlem
Telepatisks avatar
Tog ju honom evigheter att backa efter att han har kört in i bilen. Kul att han vinkar också när han kör iväg sen
Citat:
Haha, han kan ju inte haft stånd? Iofs så skickar dom väl inte bilder på slaka penisar gissar jag på...
Citera
2024-08-13, 22:14
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Kan garantera dig att det är långt ifrån stadens minsta kuk. Om medelvärdet är 15 cm och standardavvikelsen 2 cm så är fem procent av kukarna mindre än 11 cm, vilket gäddan uppger att han har. En studie mätte avvikelsen till 1.9 cm. Så jag skulle tro att åtminstone ca 3-4 % av Helsingborgs kukar är kortare än 11 cm i erigerat tillstånd. Kollar man enbart på Helsingborgs asiatiska kukar så ligger han förmodligen inom en standardavvikelse från snittet, d.v.s. tillhör normalspannet. Så säga vad man vill om asiatens kuk, men den ser ut att ha vandrat sju år genom öken.
Citera
2024-08-13, 22:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Tog ju honom evigheter att backa efter att han har kört in i bilen. Kul att han vinkar också när han kör iväg sen

Haha, han kan ju inte haft stånd? Iofs så skickar dom väl inte bilder på slaka penisar gissar jag på...

Nä, det såg väldigt slakt ut. Han ville ju ha en nakenbild på barnet så att han skulle kunna få stånd. I detta fallet är jag inte så säker på att man skulle se någon större skillnad, dock. #465
Citera
2024-08-13, 22:22
Medlem
RadioRunkas avatar
https://dumpen.se/2024/06/15/tungan-napp-428-goteborg/

hur går det för 428? knullar han med frugan än?

eller har hun funnet en ny mann
Senast redigerad av RadioRunka 2024-08-13 kl. 22:22. Anledning: eller har hun funnet en ny mann
Citera
2024-08-13, 22:23
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Nä, det såg väldigt slakt ut. Han ville ju ha en nakenbild på barnet så att han skulle kunna få stånd. I detta fallet är jag inte så säker på att man skulle se någon större skillnad, dock. #465
Haha sjukt skrivet! Men det är nog som du säger ja!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in