Citat:
Ursprungligen postat av
halaltarzan
Ja, det var väl så man la fram det i alla fall.
Har sett ett antal fitt- och knullbilder/filmer på polarnas flickvänner/fd flickvänner faktiskt, och nån gång även visat.
Så här när man blivit äldre så kan jag inte förstå vad som var så jävla roligt eller spännande med det faktiskt.
Exmaken tycks inte ha varit så noga med hur han förvarade pappersbilder på oss. Hans son, i sjuårsåldern, roade sig med att visa dem för kompisar.