2024-08-13, 10:54
Medlem
StektSkitkorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SammaJohan1986
Stenhård med att inte ta bilder på henne. Men vi kör face time när vi är ifrån varandra och det uppskattas mer än att ta bilderpå henne
Vet hon att du skärmfilmar facetime samtalen?
Citera
2024-08-13, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StektSkitkorv
Vet hon att du skärmfilmar facetime samtalen?

Hahhahahaha nope
De finns sparade i min hemliga mapp
Citera
2024-08-13, 11:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Givetvis har man fått ta bilder! Min fru gillar att gå naken både hemma och på stranden så det har funnits många tillfällen. Får mest kick av att ta bilden så de brukar raderas efteråt..

Som någon skrev så finns det miljoner bilder på internet men det är ju något speciellt med bilder på sin egen kvinna.

Är ganska övertygad om att internet glömmer men ser ingen anledning att lägga upp bilder ifall någon trots allt skulle hitta dem. Försökte hitta bilderna på Robinson Emma som fanns överallt för 15-20 år sedan men kammade noll. Då var hon tom en offentlig person!

Tycker att det är lite överdriven rädsla! Har fått ta nakenbilder på alla mina flickvänner, men raderat allt efter att vi gjort slut. Ibland ångrar man det förstås...

Varför raderade du det? Du ska ju ha det som ett runkkollage på ålderns höst!
Citera
2024-08-13, 13:25
Avslutad
Citat:
Förtjänade du det?
Excuse you. Men på vilket sätt skulle hon förtjäna att få klipp uthängda på olika sajter?!
Citera
2024-08-13, 13:30
Medlem
StektSkitkorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Excuse you. Men på vilket sätt skulle hon förtjäna att få klipp uthängda på olika sajter?!
Hon kanske var o trogen
Citera
2024-08-13, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Jag mådde skit så klart. Klippet hade hundratusentals visningar. Har försökt få bort det men det dyker bara upp igen och igen på olika sidor så jag har gett upp och gått vidare. Gick till polisen men de la ner det direkt, de ville väl inte lyssna på någon gammal knarkare. De tyckte nog jag fick skylla mig själv. Det här var väl en tio-femton år sedan nu så det är historia. Men jag tittar aldrig på porr för jag är rädd att jag skall råka se det klippet igen.

Har suttit i tingsrätt och dömt i ett fall där ett ex lagt ut bilder i ett mindre samhälle på ”Kåta Mona”. Lätt igenkännbar av många i trakten. Extra lyckat att en högstadieklass råkade (?) göra studiebesök i domstolen vid just det målet. I bästa fall fick det en och annan tjej att tänka till.
Citera
2024-08-13, 14:26
Avslutad
Har aldrig tagit eller bett om nudes på min partner, av den enkla anledningen att jag inte vill att dom på något sätt ska komma ut. Den där fittan har man kört några tusen gånger, behöver ingen bild för att veta hur den ser ut.

Däremot har jag fått fota one night stands och KK's, och även mottagit nudes. Dessa tjejer bryr man sig inte om, så det är bara positivt.

Och ja, alla nudes sparas såklart och säkras upp på flera ställen.
Citera
2024-08-13, 14:51
Medlem
Var och en gör som den vill. Men man bör nog ha eftertanke.

Även som kille skall man nog vara lite försiktig med egna nakenbilder också. ”Se vad svinet skickade, stackars mej”
Citera
2024-08-13, 14:55
Medlem
Actuallysos avatar
Nä det gillar hon inte. Och jag känner inte ngt behov av att göra det heller
Citera
2024-08-13, 15:19
Avslutad
Citat:
Hon kanske var o trogen
Ok. Lär väl finnas bättre sätt att "ge igen" på kan jag tycka.
Citera
2024-08-13, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Ja, det var väl så man la fram det i alla fall.

Har sett ett antal fitt- och knullbilder/filmer på polarnas flickvänner/fd flickvänner faktiskt, och nån gång även visat.

Så här när man blivit äldre så kan jag inte förstå vad som var så jävla roligt eller spännande med det faktiskt.

Exmaken tycks inte ha varit så noga med hur han förvarade pappersbilder på oss. Hans son, i sjuårsåldern, roade sig med att visa dem för kompisar.
Citera
2024-08-13, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Exmaken tycks inte ha varit så noga med hur han förvarade pappersbilder på oss. Hans son, i sjuårsåldern, roade sig med att visa dem för kompisar.

Nästan lite kul, men kanske bra att det var pappersbilder och att sonen var sju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in