2024-08-13, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runkish
Hahahaa du försöker bara sprida falska rykten din sopa.

Det där är en as gammal video man hade sett hans gaddningar annars ovanför ögat

FAKE!!!!
Är min egna video as gammal?🤣 Tro vad du vill, behöver inte bevisa något mer. Undrar om det är Abbe själv som kommenterar
Citera
2024-08-13, 11:28
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krezzprezz
Såg en video filmad idag från Spanien han är ute

Citat:
Vart lika chockad själv. Såg han i flera dagar. Detta var sista gången jag såg han på stranden innan jag åkte hem. Cirka 1 1/2 vecka sen

Citat:
Är min egna video as gammal?🤣 Tro vad du vill, behöver inte bevisa något mer. Undrar om det är Abbe själv som kommenterar
Först säger du att du såg en video sen är det du själv som filmat?

Abbe hade inte kunnat vara fri en enda dag utan att gråta ut/flexa/skryta eller what ever på sociala medier.

Den dagen han släpps kommer det märkas.
Citera
2024-09-06, 22:45
Medlem
Även jag skymtade Abbeblattelito stå i ingången till en club på bargatan i Puerto Banus och fippla med en telefon. I samband med att Spanien vann nån jävla fotbollsmatch, kan de varit v29?
Citera
2025-02-19, 07:47
Medlem
Är han tillbaks i Sverige?
Citera
2025-02-19, 11:29
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Är han tillbaks i Sverige?
I häktet i Spanien med största sannolikhet. Man kan sitta häktad i 3 år innan rättegång i Spanien. Inte en chans att narcissisten skulle klara av att inte leka på sina sociala medierom han var fri.
Endast ett nyregistrerat konto, och en annan som hävdar motsatsen.
Citera
2025-02-19, 11:33
Avslutad
Det känns ändå lite bra att spansk rättvisa fungerar bättre än Sveriges även om det känns tragikomiskt.

Hoppas han får rabies där.
Citera
2025-02-19, 12:15
Avstängd
Inspirit81s avatar
Ingen som har någon rolig uppdatering i fallet? Och då menar jag inte falska som säger han är en fri man.
Citera
2025-02-19, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
I häktet i Spanien med största sannolikhet. Man kan sitta häktad i 3 år innan rättegång i Spanien. Inte en chans att narcissisten skulle klara av att inte leka på sina sociala medierom han var fri.
Endast ett nyregistrerat konto, och en annan som hävdar motsatsen.

Sant, ja hittade bara gamla som senast va uppdaterat 2022.

Men har jag inbillat mig eller blev han inte släppt från ett tidigare mordförösk med kniv på en snubbe och nu häktad för ytterligare ett.
Citera
2025-02-19, 18:04
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Sant, ja hittade bara gamla som senast va uppdaterat 2022.

Men har jag inbillat mig eller blev han inte släppt från ett tidigare mordförösk med kniv på en snubbe och nu häktad för ytterligare ett.
Ja det minns jag med. Det var någon månad innan eller så på en fest.
Citera
2026-01-01, 21:16
Medlem
Inget nytt?
Citera
2026-02-17, 10:50
Medlem
Borde det inte komma några uppdateringar för hur det går för Sveriges mest misslyckade gangsta-influencer?
Citera
2026-02-18, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Borde det inte komma några uppdateringar för hur det går för Sveriges mest misslyckade gangsta-influencer?

Njae intresset är nog begränsat till besökare av den här tråden vid det här laget. Dom flesta vill nog glömma och gå vidare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in